اهميت بازاريابى بيش از آن است که انجام آن فقط برعهدهٔ واحد بازاريابى گذاشته شود. در يک مؤسسه که به دنبال تحقّق بازاريابى درست است، دشوار است که کارکنان قسمت بازاريابى را تشخيص دهيد، در چنين مؤسساتى تصميمات هر فرد، اساساً از نحوۀ اثرگذارى آن تصميم بر مصرفکننده متأثر مىشود.
اصول بازاريابى تدوين شده است تا دنياى سحرآميز و پيچيدهٔ بازاريابى را بهگونهاى آسان، زنده و لذتبخش باز نمايد.
فرایند و مدیریت بازاریابی
بازاريابى وظايف زير را برعهده دارد: شناسايى نيازها و خواستهها، تعيين بازارهاى هدفى که مؤسسه به بهترين نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند، طراحى کالاها و خدمات و برنامههاى زمانبندى شده براى ارائه خدمت به اين بازارها و بالاخره فراخوانى کليهٔ افراد درون سازمان به اينکه به مشتريان فکر کرده و به آنها خدمت کنند.
برگرفته از: gogseo.com
فرایند و مدیریت بازاریابی
بازاريابى وظايف زير را برعهده دارد: شناسايى نيازها و خواستهها، تعيين بازارهاى هدفى که مؤسسه به بهترين نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند، طراحى کالاها و خدمات و برنامههاى زمانبندى شده براى ارائه خدمت به اين بازارها و بالاخره فراخوانى کليهٔ افراد درون سازمان به اينکه به مشتريان فکر کرده و به آنها خدمت کنند.
برگرفته از: gogseo.com