baroon
متخصص بخش ادبیات
اگرچه یکی از مهمترین اهداف هزینه کردن کلان در راه ساختن برندهای ماندگار و تاثیرگذار، ایجاد حس وفاداری برای مشتری است، اما درصد کمی از مشتریان هستند که صرفا به خاطر برند و نام تجاری یک شرکت، محصولاتش را می خرند.
به گزارش بانکی دات آی آر، اما همین درصد کم هم برای شرکت ها غنیمت است، چراکه این شرکت ها با استفاده از همین مشتریان می توانند تبلیغات تاثیرگذاری را داشته باشند و در نتیجه به فروش بهتری هم می رسند.
در این گزارش با برندهایی آشنا می شوید که مشتریانشان علی رغم بالا رفتن قیمت ها همچنان وفادار به آنها مانده اند و برگ برنده این شرکت ها به حساب می آیند.
1. آمازون

این شرکت به خاطر برند و با استفاده از نرخ پایینی که برای رساندن اجناس به مشتری دریافت می کند، در تلاش برای حفظ مشتریان خود بوده است.
2. اپل (گوشی های هوشمند)

3. فیس بوک

بسیاری از مردم در سراسر دنیا، این روزها فیس بوک را به عنوان خانه مجازی خود انتخاب کرده اند و با وفاداری نسبت به آن قصد ترک خانه و کاشانه خود را نیز ندارند.
4. سامسونگ (تلفن همراه)

5. اپل (کامپیوتر)

6. هیوندای

رتبه این شرکت نسبت به سال گذشته تنها یک پله نزول کرده و همچنان در میان برترین هاست.
7. گوگل

برای گوگل، این روزها پشت سر گذاشتن موتورهای جستجویی چون یاهو و بینگ کار چندان سختی به نظر نمی رسد!
8. ال جی (تلفن همراه)

وفاداری این طرفداران و هواداران باعث قرار گرفتن این شرکت در جمع برترین ها شده است.
9. توئیتر
