تبلیغ نوکیا و تشبیه گلکسی سامسونگ به شکلات کیت کت
[h=2] نوکیا به تازگی بخش محصولات و سرویس های خود را به مایکروسافت فروخته و بابت این انتقال، به شدت از آینده خود احساس اطمینان می کند. اعتماد به نفس این شرکت حتی به جایی رسیده که برای رقبا هم شاخ و شانه می کشد و سعی می کند آنها را مورد تحقیر قرار دهد.
[*=center]
البته این بار اولی نیست که نوکیا دست به چنین اقداماتی می زند و تیم تبلیغاتی این شرکت فنلاندی، قبلا نیز از روش های عجیبی برای مقابله با شرکت های دیگر بهره گرفته. برای مثال چندی پیش کامیونی با تبلیغ نوکیا در کنار یکی از بیلبورد های تبلیغاتی گلکسی اس ۴ زوم سامسونگ قرار گرفت. روی این کامیون با طعنه به قدرت زوم محصول سامسونگ نوشته شده بود، «اما اینو ندیده بود که داره میاد...»نوکیا با وجود تمام این اقدامات هنوز فاصله بسیاری با سامسونگ دارد، چرا که این شرکت کره ای توانسته در سه ماهه گذشته بیش از ۷۰ میلیون تلفن همراه هوشمند را به فروش برساند، در حالی که نوکیا تنها ۷.۴ میلیون لومیا را روانه خانه مشتریانش کرده.شما در رابطه با این اقدامات نوکیا چه نظری دارید؟ آیا این روش تبلیغ، به اندازه کافی بر روی کاربران تاثیر گذار است و باعث می شود که آن ها به سمت محصولات نوکیا جلب شوند؟