ahmadfononi
معاونت انجمن
رکورددار مزاحم تلفنيِ اورژانس قم دستگير شد. اين فرد 40 ساعت براي اورژانس قم مزاحمت ايجاد کرده بود.
به گزارش واحد مرکزي خبر، باقري رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي استان قم گفت : فرد مزاحم در اين مدت 2 هزار و 458 بار با اورژانس تماس گرفت و با ايجاد مزاحمت هاي مکرر مشکلاتي را در وظايف اورژانس ايجاد کرد.
وي افزود: 6 مورد از اين تماسها به ماموريتهاي کاذب منجر شد که کارکنان اورژانس در محل احتمالي حادثه در مناطق مختلف شهر حاضر شدند.
باقري گفت: نيروهاي مرکز فرماندهي اورژانس 115 با هوشمندي و بهکارگيري ترفندي او را دستگير کردند و تلفن همراه وي ضبط و فرد متخلف تحويل مراجع قضايي شد.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي قم با بيان اينکه اين مزاحمت ها در چهار روز متوالي از هفتم تا يازدهم فروردين امسال صورت گرفت ، افزود : با اين تماس ها حدنصاب مزاحمت براي اورژانس در استان شکسته شد .
باقري گفت: وجود مزاحم هاي تلفني يکي از مشکلات تلفن هاي 118، 125 و 115 است و مزاحمت هايي که اين افراد ايجاد ميکنند به نوعي تهديد سلامتي تلقي ميشود.
وي افزود: افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ، قدرت تصميمگيري همکاران را در ماموريت هاي ويژه کاهش ميدهند.
باقري گفت: بيشتر مزاحمت ها از سوي گروه سني نوجوانان صورت ميگيرد و در ايام تعطيلي مدارس مزاحمت ها به اوج ميرسد.
وي افزود: لازم است اولياي خانه و مدرسه خطرهاي اين عمل نادرست را به فرزندان و دانشآموزان گوشزد کنند و همکاران ما نيز آمادگي دارند با حضور در محل مورد نظر آموزشهاي لازم را ارائه دهند.

به گزارش واحد مرکزي خبر، باقري رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي استان قم گفت : فرد مزاحم در اين مدت 2 هزار و 458 بار با اورژانس تماس گرفت و با ايجاد مزاحمت هاي مکرر مشکلاتي را در وظايف اورژانس ايجاد کرد.
وي افزود: 6 مورد از اين تماسها به ماموريتهاي کاذب منجر شد که کارکنان اورژانس در محل احتمالي حادثه در مناطق مختلف شهر حاضر شدند.
باقري گفت: نيروهاي مرکز فرماندهي اورژانس 115 با هوشمندي و بهکارگيري ترفندي او را دستگير کردند و تلفن همراه وي ضبط و فرد متخلف تحويل مراجع قضايي شد.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشکي قم با بيان اينکه اين مزاحمت ها در چهار روز متوالي از هفتم تا يازدهم فروردين امسال صورت گرفت ، افزود : با اين تماس ها حدنصاب مزاحمت براي اورژانس در استان شکسته شد .
باقري گفت: وجود مزاحم هاي تلفني يکي از مشکلات تلفن هاي 118، 125 و 115 است و مزاحمت هايي که اين افراد ايجاد ميکنند به نوعي تهديد سلامتي تلقي ميشود.
وي افزود: افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ، قدرت تصميمگيري همکاران را در ماموريت هاي ويژه کاهش ميدهند.
باقري گفت: بيشتر مزاحمت ها از سوي گروه سني نوجوانان صورت ميگيرد و در ايام تعطيلي مدارس مزاحمت ها به اوج ميرسد.
وي افزود: لازم است اولياي خانه و مدرسه خطرهاي اين عمل نادرست را به فرزندان و دانشآموزان گوشزد کنند و همکاران ما نيز آمادگي دارند با حضور در محل مورد نظر آموزشهاي لازم را ارائه دهند.