• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

دو راهکار اساسی برای افزایش فروش آنلاین شامل موارد زیر است

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
دو راهکار اساسی برای افزایش فروش آنلاین شامل موارد زیر است:

الف - دریافت ترافیک برای وب سایتتان

ب - تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به خریداران واقعی


هدایت ترافیک به سایت شما و افزایش بازدید کننده می‌تواند به وسیله ابزارهای زیادی که برای توسعه وب سایت وجود دارند مدیریت شود. ولی بعد از ورود بازدید کننده، وب سایت شما، تنها ابزار برای تحریک بازدیدکننده به خرید کالای شماست. به عبارت دیگر ،وب سایت شما تنها مجری فروش (فروشنده) در وب می‌باشد و باید وظیفه یک فروشنده با تجربه و چرب زبان را ایفا نماید.

چگونه بازدیدکنندگان وب سایت را به خریداران واقعی تبدیل کنید؟

موارد زیر برای توسعه وب سایت شما و کمک به افزایش میزان فروش شما ازطریق وب می تواند مفید باشد:

1- تعریف جامعی ازمحصولات :

در شرح هر محصول ویژگیها و فواید اصلی آن را بیشتر نمایان کنید. کاربران را از کیفیت محصولات خود مطمئن کنید و ارزش پولشان را به آنها نشان دهید. بعلاوه شما می‌توانید رضایتنامه مشتریانتان و محصولاتی را که توسط مشتریانتان دیده می‌شود را با شرح کامل محصول برای اثبات ادعایتان نشان دهید.

سبد خریدی انتخاب کنید که امکان شرح کامل محصول ( مثلا توضیحات کم و زیاد) را در اختیار شما بگذارد. از توضیحات کوتاه برای نوشتن یک پیام بازاریابی جذاب و یک تعریف مناسب برای شرح دقیق ویژگیهای محصول و فواید خرید آن استفاده کنید.

2- فروش متقاطع :

ازشیوه فروش متقاطع یا ضربدری برای فروش محصولات تاپ خود در فروشگاه آنلاین استفاده کنید. فروش آنلاین خود را با نمایان کردن تمامی محصولات تاپ خود در صفحاتی که بیشترین محصولات فروش رفته را نشان می دهد افزایش دهید.

حوزه و انعطاف پذیری فروش متقاطع محصولات شما به نرم افزار سبد خریدی که برای فروشگاه آنلاینتان انتخاب کرده اید بستگی دارد. برای این منظور می‌توانید در سبد خرید محصولات برگزیده یا تاپ خود را معرفی نمایید.

3- تجربه خرید آسان :

زمان ثبت مشخصات و پر کردن فرم‌ها و فرآیند خرید محصول را در فروشگاه آنلاین‌تان به حداقل برسانید و به بازدید کنندگان این امکان را بدهید که وقت گران‌بهای خود را بیشتر در آگاهی از محصولاتتان بگذرانند تا در پرکردن فرم .

خیلی جذاب است اگر کلید "خرید" را با تصویر محصول و شرح آن قرار دهید. این عمل به شما برای افزایش فروش از طریق وب بدون اینکه طرف انگیزه قبلی برای خرید داشته باشد کمک می کند و یک امکان خرید بسیار راحت را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. شیوه خرید پستی به دلیل اینکه از همه لحاظ خرید را ساده و راحت می‌کند بسیار مناسب است.

4- دادن هدیه و اشانتیون :

دادن هدیه و اشانتیون می‌تواند ابزار بسیار موفقیت آمیزی برای افزایش فروش از طریق وب باشد. هدایای متنوعی برای بر گشتن دوباره مشتریان به وب سایتتان در نظر بگیرید. تخفیفات غافلگیر کننده برای گروهی از کالاهایتان در زمانهای از پیش تعیین شده در نظر بگیرید. بازدیدکنندگان را برای خرید سریع با اعلام زمان اتمام دوره تخفیف یا ارائه هدیه تشویق کنید.

5- رفتاری مخصوص برای مشتریانی که برای چندمین بار به سراغ شما می آیند :

مشتری‌های دوباره شما سرمایه شما هستند. وفاداری و صداقت آنها را با اعطاء هدیه و تخفیفات ویژه به آنها قدردانی کنید. با دادن کوپن‌های ویژه تجربه خرید آنها در فروشگاه آنلاینتان را بالا ببرید.

مشتریان دائم خود را به نوشتن نظراتشان در مورد کالا و خرید از شما در وب سایتتان تشویق کنید. این نظرات را در بخش توضیح محصولات که برای اولین بار به چشم باردیدکنندگان می خورد نشان دهید.

افزایش نسبت خریدار به بازدید کننده، هزینه جذب مشتری را کم کرده و در نتیجه سود شما را افزایش می‌دهد. وب سایت موثر و ارائه محصول با بکارگیری ابزارهای توسعه وب سایت به شما در افزایش فروش ازطریق وب کمک خواهد کرد.
 
بالا