• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول - خدمات غیرحضوری E-care

ASHKAN

متخصص بخش تلفن همراه
سوال ‎‎‎1- چگونه می توان برای استفاده از پرتال رمز عبور دریافت کرد؟ (نحوه ثبت نام در خدمات غیرحضوری)
‎‎‎
‎‎‎سوال 2- پست الکترونیکی ارسالی از همراه اول حاوی دو رمز عبور است کدامیک بایستی مورد استفاده قرار بگیرد؟
‎‎‎
سوال 3- در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده و یا درصورتی که e-mail دریافتی را اشتباها پاک کرده و رمز را یادداشت نکرده باشم چه کاری می بایست انجام دهم؟
‎‎‎
سوال 4- پیغام خطای اطلاعات وارده صحیح نمی باشد واعتبارسنجی انجام نشد در چه مواقعی مشاهده می شود؟
‎‎‎
سوال 5- فرم درخواست را پر کرده ام ولی تاکنون e-mail برایم ارسال نشده.

‎‎‎
‎‎‎پاسخ 1:
راهنماي کامل عضويت، ورود به پرتال، استفاده از خدمات و کليه اطلاعات مربوطه در منوي خدمات مشترکين، گزينه خدمات غير حضوري وجود دارد.
‎‎‎‎ ‎‎‎
‎‎‎پاسخ 2:
رمز عبور استفاده از پرتال که شامل ترکيبي از حروف و اعداد مي باشد جهت وارد شدن به پرتال همراه و رمز استفاده از IVR جهت استفاده از خدمات غير حضوري شماره 09990 است .
‎‎‎ ‎‎‎ ‎‎‎
پاسخ 3:
‎‎‎e-mail ارسالی ممکن است در bulk mail شما قرار گرفته باشد و یا درپست الکترونیک ، درقسمت ‎mail option پست الکترونيک شما ‎spam guard فعال باشد.
در صورتیکه با انجام کلیه مراحل فوق e-mailی از همراه اول دریافت ننموید بایستی جهت ارسال مجدد رمزعبور به پست الکترونیک، شماره تلفن خود را به آدرس e-care@mci.ir ارسال نموده و یا مجددا با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه تلفن همراه به یکی از ادارات دولتی مراجعه نمایید.
‎‎‎
‎‎‎پاسخ 4:
درمواردی که مشترک شناسه کاربری و کلمه عبور را نادرست وارد کرده باشد.
شناسه کاربری در پرتال، همان شماره تلفن همراه مشترک (بدون صفر اول) می باشد و رمز عبور همان رمز عبور استفاده از پرتال می باشد که به پست الکترونیک شما ارسال شده و بایستی حروف کوچک و بزرگ را بدرستی وارد نمایید.
‎‎‎
پاسخ 5:
شما می بایست پس از ثبت نام و تایید e-mail دریافتی، جهت احراز هویت به یکی از دفاتر دولتی مراجعه فرمایید و پس از آن e-mail حاوی کلمه کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد.
در غیر اینصورت e-mail ارسالی ممکن است در bulk mail شما قرار گرفته باشد و یا در پست الکترونیک، در قسمت mail option،پست الکترونيک شما ‎spam guard فعال باشد.
در صورتیکه با انجام کلیه مراحل فوق e-mailی از همراه اول دریافت ننموید بایستی جهت ارسال مجدد رمزعبور به پست الکترونیک، شماره تلفن خود را به آدرس e-care@mci.ir ارسال نموده و یا مجددا با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه تلفن همراه به یکی از ادارات دولتی مراجعه نمایید.
 
بالا