مجتمع برنامه نویسی حرفه ای ایرانیان
لیست تعدادی از نرم افزارهای طراحی شده توسط مجتمع
مجتمع برنامه نویسی حرفه ای ایرانیان
آدرس سایت: bhiranian.ir
سامانه پشتیبانی 724: support.bhiranian.ir
آدرس ایمیل :bhiranian@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : خراسان جنوبی ، بیرجند ، حد فاصل معلم 7 و9 ، پلاک 126
تلفن :2233161-0561 فاکس:2233151-0561
09155613358 کاظم معماری
نمایندگی فعال در سراسر کشور پذیرفته می شود.
لیست تعدادی از نرم افزارهای طراحی شده توسط مجتمع
سیستم اتوماسيون اداري ( Paper Less )
سیستم اتوماسیون اداری یک سیستم جامع و یکپارچه نرم افزاری برای مدیریت گردش اطلاعات و مکاتبات اداری و سازمانی است. یک ابزار نرم افزاری قوی، سریع و دقیق برای ورود ، بازیابی ، جستجو، مشاهده، ویرایش، گزارش گیری و گردش مجموعه اطلاعات سازمانی - اداری در بین تمام کارکنان و مدیران سازمان متناسب با ساختار آن است.
برخی امکانات و قابلیت ها:
کنترل گردش الکترونیکی کلیه مکاتبات داخل سازمانی و بالا بردن سرعت گردش مکاتبات
امکان جستجو در مجموعه اطلاعات مربوط به مکاتبات
دسترسی سریع به اطلاعات و در نتیجه سرعت در پاسخگویی به مراجعان
کنترل بر عملکرد کاربران و سرعت در پیگیری و رفع مشکلات
حذف عملیات بایگانی ، دسترسی به نامه های کاغذی و استفاده بهینه از فضاهای مربوط به بایگانی
امکان صدور گزارشها و نمودارهای آماری و کاربردی جهت بررسی وضعیت مکاتبات
امکان کنترل و پیگیری نامه های ارجاع داده شده به هر فرد توسط خودش و عدم نیاز به گردش دستی نامه در سازمان و کاهش کار افراد ثبت کننده نامه ها
امکان ارائه اطلاعات به ارباب رجوع نسبت به وضعیت هر نامه در هربخش
استفاده از سرویسهای رایانه ای جهت یادآوری زمان اقدام به نامه ها و جلوگیری از تاخیر
امکان کنترل وضعیت گردش یک نامه و موقعیت فعلی آن از هرنقطه
شناسایی گلوگاه های سازمانی
نگهداری اطلاعات بصورت الکترونیکی
به وجود آمدن روش های مناسب اداری - سازمانی از طریق دوباره نگری به روشهای کاری
تسهیل در ثبت و گردش مکاتبات در صورت بالا بودن حجم مکاتبات
برخی امکانات و قابلیت ها:
کنترل گردش الکترونیکی کلیه مکاتبات داخل سازمانی و بالا بردن سرعت گردش مکاتبات
امکان جستجو در مجموعه اطلاعات مربوط به مکاتبات
دسترسی سریع به اطلاعات و در نتیجه سرعت در پاسخگویی به مراجعان
کنترل بر عملکرد کاربران و سرعت در پیگیری و رفع مشکلات
حذف عملیات بایگانی ، دسترسی به نامه های کاغذی و استفاده بهینه از فضاهای مربوط به بایگانی
امکان صدور گزارشها و نمودارهای آماری و کاربردی جهت بررسی وضعیت مکاتبات
امکان کنترل و پیگیری نامه های ارجاع داده شده به هر فرد توسط خودش و عدم نیاز به گردش دستی نامه در سازمان و کاهش کار افراد ثبت کننده نامه ها
امکان ارائه اطلاعات به ارباب رجوع نسبت به وضعیت هر نامه در هربخش
استفاده از سرویسهای رایانه ای جهت یادآوری زمان اقدام به نامه ها و جلوگیری از تاخیر
امکان کنترل وضعیت گردش یک نامه و موقعیت فعلی آن از هرنقطه
شناسایی گلوگاه های سازمانی
نگهداری اطلاعات بصورت الکترونیکی
به وجود آمدن روش های مناسب اداری - سازمانی از طریق دوباره نگری به روشهای کاری
تسهیل در ثبت و گردش مکاتبات در صورت بالا بودن حجم مکاتبات
--------------------------------------------------------------------------------
نرم افزار اموال و داراییهای ثابت
نرم افزار اموال و داراییهای ثابت با توانایی ثبت هر کالا به همراه مشخصات کامل و گروهبندی کالاها به همراه تعیین موقعیت استقرار، این امکان را برای حسابداران و مدیران مالی فراهم می آورد تا با استفاده از گزارشات سیستم به پیگیری عملیات ها و فرایند های انجام شده برای هر دارایی ثابت سازمان بپردازند.تعریف پیش فرض طبقاتچهاردهگانه داراییهای ثابت به همراه توانایی در تعریف سایر طبقات و امکان ثبت وقایع برای هر طبقه از سایر ویژگیهای بارز این نرم افزار است و استخراج گزارش های موردنظر سازمان اقتصاد و دارای براساس قابلیتهای اعلام شده این نرم افزار را از سایر نرم افزارهای مشابه منفک می سازد.
برخی امکانات و قابلیت ها:
امکان کم و زیادکردن فیلدهای اطلاعاتی برای هریک از طبقات کالا توسط کاربر
گروهبندی کالاها دریک ساختار درختی نامحدود
امکان تخصیص شماره به اموال اعم از منقول و غيرمنقول
استقرارکالاها در موقعیتهای مختلف ساختمانها به صورت درختی(ساختمان،طبقه،اتاق ... )
امکان تعريفنامحدودوپويايمكانهاي استقراراموال
امکان تعریف جمعدارها و امکان بهره برداری همزمان هرچند تا جمعدار از سیستم به صورت مجزا
امکان تعریف فرم های رابط در جمعداری(خروج مال از نگهبانی، صورت جلسه واگذاری امانی یا موقت، سند انتقال قطعی، صورت جلسه فروش اموال و حوادث)
امکان تعریف داراییهای نامشهود
تعریف نهادها، ادارات، شرکتها و ... به عنوان طرف مقابل جهت تبادل کالا (امانت، اجاره، خرید، فروش و ...)
تحویل وتحول کالا ما بین افراد
ثبت تعمیرات انجام شده روی کالاها
صدور رسید انبار برای کالاهای دریافت شده از انبار
ثبت حوادث رویداده شده برای کالاها
ثبت انتقال موقت(وبرگشت) کالا به سازمانهای دیگر
ثبت انتقال دائم کالا به سازمانهای دیگر
امکان تعریف مراکزهزینه برای کالاها
ثبت فروش کالا به سازمانهای دیگر
انتقال کالا ما بین موقعیتهای ثبت شده در ساختمانها
انتقال کالا ما بین مراکز هزینه ثبت شده
امکان استفاده به صورت تک کاربره و چندکاربره
امکان کم و زیادکردن فیلدهای اطلاعاتی برای هریک از طبقات کالا توسط کاربر
گروهبندی کالاها دریک ساختار درختی نامحدود
امکان تخصیص شماره به اموال اعم از منقول و غيرمنقول
استقرارکالاها در موقعیتهای مختلف ساختمانها به صورت درختی(ساختمان،طبقه،اتاق ... )
امکان تعريفنامحدودوپويايمكانهاي استقراراموال
امکان تعریف جمعدارها و امکان بهره برداری همزمان هرچند تا جمعدار از سیستم به صورت مجزا
امکان تعریف فرم های رابط در جمعداری(خروج مال از نگهبانی، صورت جلسه واگذاری امانی یا موقت، سند انتقال قطعی، صورت جلسه فروش اموال و حوادث)
امکان تعریف داراییهای نامشهود
تعریف نهادها، ادارات، شرکتها و ... به عنوان طرف مقابل جهت تبادل کالا (امانت، اجاره، خرید، فروش و ...)
تحویل وتحول کالا ما بین افراد
ثبت تعمیرات انجام شده روی کالاها
صدور رسید انبار برای کالاهای دریافت شده از انبار
ثبت حوادث رویداده شده برای کالاها
ثبت انتقال موقت(وبرگشت) کالا به سازمانهای دیگر
ثبت انتقال دائم کالا به سازمانهای دیگر
امکان تعریف مراکزهزینه برای کالاها
ثبت فروش کالا به سازمانهای دیگر
انتقال کالا ما بین موقعیتهای ثبت شده در ساختمانها
انتقال کالا ما بین مراکز هزینه ثبت شده
امکان استفاده به صورت تک کاربره و چندکاربره
--------------------------------------------------------------------------------
سيستم حقوق و دستمزد
سيستم حقوق و دستمزد در راستاي ارائه سيستمهاي مالی اداری تجزیه و تحلیل ، طراحی و پیاده سازی شده است. با توجه به گستردگي و تنوع عمليات سيستم از يك طرف و محيط استفاده آن توسط كاربران با تجارب مختلف از طرف ديگر، سيستم داراي ويژگي جامعيت طراحي و تدوين برنامه ها و خصوصيت سهولت استفاده است.
نگهداری سوابق و اطلاعات حقوقی پرسنل سازمان ، معرفی ضوابط محاسبه حقوق و مزایای هر یک از آنان بصورت جمعی یا فردی ، بر مبنای نیازمندی ها و قوانین سازمان مربوطه ، و آیین نامه ها و ضوابط مصوب دولت در هر دوره زمانی ، و همچنین محاسبه حقوق و مزایای افراد و سایر اضافات و کسورات آنها بر طبق ضوابط و فرمول های تعریف شده توسط کاربر از ویژگی های این سیستم است.
برخی امکانات وقابلیت ها:
امكان طراحي و استقرار سيستم محاسبات حقوق متناسب با نظامهاي مختلف حقوق خصوصيو دولتي
امكان انجام كليه محاسبات بر مبناي فرمولاسيون دلخواه
امكان انجام محاسبات و استقرار سيستم جهت هر تعداد سازمان و شركت با قوانينمختلف
امكان تسهيم هزينه هاي حقوق به تفكيك پروژه، مركز هزينه و نوع فعاليت و توليدسند مالي مرتبط
امكان تهيه گزارشهاي مديريتي با فرمت صفحه گسترده و با دسترسي به كليه محاسباتجاري و معوقه
امكان تهيه گزارشهاي سيستم به تفكيك رديف استخدامي، واحد سازماني، مركز هزينه،محل خدمت و محل پرداخت به صورت سريال
امكان پشتيباني از انجام محاسبات و توزيع اطلاعات و گزارشهاي مرتبط درسازمانهاي گسترده
امکان برقراری ارتباط با سایر سیستم های اداری مالی از جمله سیستم کارگزینی جهت دریافت اتوماتیک احکام
سيستم حقوق و دستمزد
سيستم حقوق و دستمزد در راستاي ارائه سيستمهاي مالی اداری تجزیه و تحلیل ، طراحی و پیاده سازی شده است. با توجه به گستردگي و تنوع عمليات سيستم از يك طرف و محيط استفاده آن توسط كاربران با تجارب مختلف از طرف ديگر، سيستم داراي ويژگي جامعيت طراحي و تدوين برنامه ها و خصوصيت سهولت استفاده است.
نگهداری سوابق و اطلاعات حقوقی پرسنل سازمان ، معرفی ضوابط محاسبه حقوق و مزایای هر یک از آنان بصورت جمعی یا فردی ، بر مبنای نیازمندی ها و قوانین سازمان مربوطه ، و آیین نامه ها و ضوابط مصوب دولت در هر دوره زمانی ، و همچنین محاسبه حقوق و مزایای افراد و سایر اضافات و کسورات آنها بر طبق ضوابط و فرمول های تعریف شده توسط کاربر از ویژگی های این سیستم است.
برخی امکانات وقابلیت ها:
امكان طراحي و استقرار سيستم محاسبات حقوق متناسب با نظامهاي مختلف حقوق خصوصيو دولتي
امكان انجام كليه محاسبات بر مبناي فرمولاسيون دلخواه
امكان انجام محاسبات و استقرار سيستم جهت هر تعداد سازمان و شركت با قوانينمختلف
امكان تسهيم هزينه هاي حقوق به تفكيك پروژه، مركز هزينه و نوع فعاليت و توليدسند مالي مرتبط
امكان تهيه گزارشهاي مديريتي با فرمت صفحه گسترده و با دسترسي به كليه محاسباتجاري و معوقه
امكان تهيه گزارشهاي سيستم به تفكيك رديف استخدامي، واحد سازماني، مركز هزينه،محل خدمت و محل پرداخت به صورت سريال
امكان پشتيباني از انجام محاسبات و توزيع اطلاعات و گزارشهاي مرتبط درسازمانهاي گسترده
امکان برقراری ارتباط با سایر سیستم های اداری مالی از جمله سیستم کارگزینی جهت دریافت اتوماتیک احکام
--------------------------------------------------------------------------------
نرمافزار سازمان الکترونیک:
از مهمترین و کاربردی ترین قابلیت های سایت، توانایی مدیر در ساختن انواع فرم های الکترونیک دریافت اطلاعات است. بهره گیری از فرم های دریافت اطلاعات، سایت را از ارائه یکسویه اطلاعات به کاربران خارج کرده و به مدیر سایت اجازه می دهد هرگونه اطلاعاتی که می خواهد از کاربر سایت تقاضا نماید. بدین سان سایت، علاوه بر جنبه اطلاع رسانی، می تواند امور اداری و تعاملات سازمان با ارباب رجوع را نیز بصورت تحت وب درآورد، نرم افزار جامع سازمان الکترونیک به شما این امکان را می دهد تا هر گونه فرمی را به راحتی و بدون هیچ گونه دانش فنی طراحی کرده، اطلاعات پر شده آن را مشاهده و مدیریت نمایید.
سیستم فوق با قابلیت های طراحی قالب گرافیکی برای هر فرم، تولید لینک اختصاصی جهت درج لينک فرم در ساير سامانه ها، تعيين فيلد هاي اجباري و اختياري ، تعيين توضيحات و متن راهنما براي هر فيلد بصورت مجزا، ایجاد کد امنیتی برای فرم های تولید شده جهت پیشگیری از ارسال spam، رمزگزاری روی فرم های تولید شده جهت ایجاد فرم Login برای هر فرم، ارسال گزارش فرم های پرشده به ایمیل مدیر، گزارش گیری بر اساس Item های انتخابی به صورت online به قابلیت چاپ، انتقال و ذخيره سازي جداول و گزارشها در محيط word و Excel بدون تغيير در فرمت آنها، درج فيلدهای متني با قابليت تعيين تعداد کاراکترها، پاراگراف بصورت جعبه متني چند خطي، عددي، قيمت با امکان تعيين واحد پول، جعبه انتخاب (CheckBox) با امکان تعداد نا محدود در موارد قابل انتخاب، راديويي (Radio Button) با قابليت تعيين نعداد نامحدود گزينه قابل انتخاب، انتخاب بازشو (DropDown) با قابليت تعيين نعداد نامحدود گزينه قابل انتخاب، مشخصات فردي با گزينه هاي پيش فرض نام و نام خانوادگي، آدرس با قابليت جداسازي اطلاعات آدرس، شماره تلفن بصورت تلفن بين المللي و تلفن ايران و قابليت درج کد کشور، کد شهر و شماره تلفن، آدرس ايميل با قابليت تشخيص صحيح بودن آن، آدرس وب سايت با قابليت تشخيص صحيح بودن آن، تاريخ به دو صورت هجري شمسي و ميلادي با امکان انتخاب تاريخ از تقويم، ساعت با امکان انتخاب زمان از پنجره ساعت، آپلود فايل و تصوير، متن توضيحات براي جداسازي بخش هاي مختلف فرم و ... به شما این امکان را خواهد داد تا هر گونه فرمی را به راحتی و بدون هیچ گونه دانش فنی طراحی کرده، اطلاعات پر شده آن را مشاهده و مدیریت نمایید
--------------------------------------------------------------------------------
سیستم فوق با قابلیت های طراحی قالب گرافیکی برای هر فرم، تولید لینک اختصاصی جهت درج لينک فرم در ساير سامانه ها، تعيين فيلد هاي اجباري و اختياري ، تعيين توضيحات و متن راهنما براي هر فيلد بصورت مجزا، ایجاد کد امنیتی برای فرم های تولید شده جهت پیشگیری از ارسال spam، رمزگزاری روی فرم های تولید شده جهت ایجاد فرم Login برای هر فرم، ارسال گزارش فرم های پرشده به ایمیل مدیر، گزارش گیری بر اساس Item های انتخابی به صورت online به قابلیت چاپ، انتقال و ذخيره سازي جداول و گزارشها در محيط word و Excel بدون تغيير در فرمت آنها، درج فيلدهای متني با قابليت تعيين تعداد کاراکترها، پاراگراف بصورت جعبه متني چند خطي، عددي، قيمت با امکان تعيين واحد پول، جعبه انتخاب (CheckBox) با امکان تعداد نا محدود در موارد قابل انتخاب، راديويي (Radio Button) با قابليت تعيين نعداد نامحدود گزينه قابل انتخاب، انتخاب بازشو (DropDown) با قابليت تعيين نعداد نامحدود گزينه قابل انتخاب، مشخصات فردي با گزينه هاي پيش فرض نام و نام خانوادگي، آدرس با قابليت جداسازي اطلاعات آدرس، شماره تلفن بصورت تلفن بين المللي و تلفن ايران و قابليت درج کد کشور، کد شهر و شماره تلفن، آدرس ايميل با قابليت تشخيص صحيح بودن آن، آدرس وب سايت با قابليت تشخيص صحيح بودن آن، تاريخ به دو صورت هجري شمسي و ميلادي با امکان انتخاب تاريخ از تقويم، ساعت با امکان انتخاب زمان از پنجره ساعت، آپلود فايل و تصوير، متن توضيحات براي جداسازي بخش هاي مختلف فرم و ... به شما این امکان را خواهد داد تا هر گونه فرمی را به راحتی و بدون هیچ گونه دانش فنی طراحی کرده، اطلاعات پر شده آن را مشاهده و مدیریت نمایید
--------------------------------------------------------------------------------
نرم افزار جامع صندوق خانوادگی
نرم افزار مديريت صندوق خانوادگي با امکان ثبت اطلاعات اعضاي صندوق، دريافت و پرداخت وامها،دريافت اقساط، محاسبه خودكار حق عضويت و اقساط ماهانه و همچنین امکان ارائه گزارشات گردش صندوق، صدور رسيد و موجودي گيري از صندوق، نرم افزاری کارامد برای مدیران صندوق خواهد بود.
نرم افزار مديريت صندوق خانوادگي با امکان ثبت اطلاعات اعضاي صندوق، دريافت و پرداخت وامها،دريافت اقساط، محاسبه خودكار حق عضويت و اقساط ماهانه و همچنین امکان ارائه گزارشات گردش صندوق، صدور رسيد و موجودي گيري از صندوق، نرم افزاری کارامد برای مدیران صندوق خواهد بود.
--------------------------------------------------------------------------------
نرم افزار جامع سازمانهای تاکسیرانی :
در اين نرم افزار کلیه اطلاعات مربوط به مالکین و تاکسیرانان، اطلاعات خودرو، انواع سوخت، رنگ و تیپ خودرو، همچنین سوابق تخلفات و برخورد صورت گرفته با آنها، انواع فعالیت ها، سوابق مرخصی، بدهی ها، ضمانت نامه ها و اطلاعات بیمه افراد، اطلاعات اشیای گمشده و تحویلی، ثبت و بایگانی می گردد. از دیگر امکانات این سیستم اخذ گزارشات متنوع مدیریتی ازلیست خودروها، مالکین و تاکسیرانان با استفاده از گزارش ساز پویا یا بر اساس آیتم های گنجانده شده در نرم افزارو همچنین گزارشات مربوط به سوابق مرخصی، ضمانت نامه ها، بدهی های افراد و تخلفات ثبت شده برای خودرو، لیست افرادی که نیاز به تمدید پروانه یا گواهینامه دارند، آلبوم تصاویر افراد و لیست پرونده های باطل شده می باشد.
--------------------------------------------------------------------------------
نرم افزار جامع سازمانهای تاکسیرانی :
در اين نرم افزار کلیه اطلاعات مربوط به مالکین و تاکسیرانان، اطلاعات خودرو، انواع سوخت، رنگ و تیپ خودرو، همچنین سوابق تخلفات و برخورد صورت گرفته با آنها، انواع فعالیت ها، سوابق مرخصی، بدهی ها، ضمانت نامه ها و اطلاعات بیمه افراد، اطلاعات اشیای گمشده و تحویلی، ثبت و بایگانی می گردد. از دیگر امکانات این سیستم اخذ گزارشات متنوع مدیریتی ازلیست خودروها، مالکین و تاکسیرانان با استفاده از گزارش ساز پویا یا بر اساس آیتم های گنجانده شده در نرم افزارو همچنین گزارشات مربوط به سوابق مرخصی، ضمانت نامه ها، بدهی های افراد و تخلفات ثبت شده برای خودرو، لیست افرادی که نیاز به تمدید پروانه یا گواهینامه دارند، آلبوم تصاویر افراد و لیست پرونده های باطل شده می باشد.
--------------------------------------------------------------------------------
مجتمع برنامه نویسی حرفه ای ایرانیان
آدرس سایت: bhiranian.ir
سامانه پشتیبانی 724: support.bhiranian.ir
آدرس ایمیل :bhiranian@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : خراسان جنوبی ، بیرجند ، حد فاصل معلم 7 و9 ، پلاک 126
تلفن :2233161-0561 فاکس:2233151-0561
09155613358 کاظم معماری
نمایندگی فعال در سراسر کشور پذیرفته می شود.