هر معلم باید یک نوت بوک داشته باشد
یک استاد دانشگاه معتقد است کسی که دانش استفاده از اینترنت را نداشته باشد، در آینده شانس کمی در انتخاب کار دارد چرا که جهانی شدن هر لحظه سرعت بیشتری میگیرد.
مهنوش خزایی - کارشناس ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی - با اشاره به نکات اساسی در بکارگیری ICT در مراکز آموزشی و محیط کاری، اظهار کرد: استفاده از ICT در آموزش و محیطهای کاری دارای فواید و معایبی است که شناخت آنها می تواند ما را در استفاده صحیح از آن یاری کند.
وی افزود: توانایی و قدرت در مباحثه هر روز اهمیت بیشتری مییابد و به زودی مدارسی که به اینترنت وصل نیستند، نمی توانند وظایف آموزشی خود را درست و کامل انجام دهند، چرا که در این شرایط محتوا قبل از تکنیک قرار دارد.
این مدرس دانشگاه گفت: برای به کارگیری مطلوب ICT در مراکز آموزشی هر معلم باید یک نوت بوک داشته باشد، چرا که رایانه باعث امکان انتخاب سرعت دلخواه در آموزش میشود.
خزایی تصریح کرد: اینترنت باعث به کارگیری نظر متخصصان در تدریس میشود و همچنین اینترنت باعث بهکارگیری منابع جدید در تدریس نیز میشود.
این کارشناس ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی، خاطرنشان کرد: اینترنت در محیط کاری و آموزشی باعث تقسیم بندی ساده و مفید فعالیتهای و درس میشود.
وی افزود: ICT در مدارس فقط باعث کمک به روشهای آموزشی میشود و نه بیشتر، همچنین ICT در مدارس باعث افزایش جذابیت و توجه به محتوا میشود.
خزایی یادآور شد: ICT در مدارس باعث کاهش تلاش و نیروی به کار گرفته شده از طرف معلم نمیشود بلکه آن را هدفمند میکند و در محیط کاری نیز فعالیتهای کارمندان را مدیریت میکند.
مهنوش خزایی - کارشناس ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی - با اشاره به نکات اساسی در بکارگیری ICT در مراکز آموزشی و محیط کاری، اظهار کرد: استفاده از ICT در آموزش و محیطهای کاری دارای فواید و معایبی است که شناخت آنها می تواند ما را در استفاده صحیح از آن یاری کند.
وی افزود: توانایی و قدرت در مباحثه هر روز اهمیت بیشتری مییابد و به زودی مدارسی که به اینترنت وصل نیستند، نمی توانند وظایف آموزشی خود را درست و کامل انجام دهند، چرا که در این شرایط محتوا قبل از تکنیک قرار دارد.
این مدرس دانشگاه گفت: برای به کارگیری مطلوب ICT در مراکز آموزشی هر معلم باید یک نوت بوک داشته باشد، چرا که رایانه باعث امکان انتخاب سرعت دلخواه در آموزش میشود.
خزایی تصریح کرد: اینترنت باعث به کارگیری نظر متخصصان در تدریس میشود و همچنین اینترنت باعث بهکارگیری منابع جدید در تدریس نیز میشود.
این کارشناس ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی، خاطرنشان کرد: اینترنت در محیط کاری و آموزشی باعث تقسیم بندی ساده و مفید فعالیتهای و درس میشود.
وی افزود: ICT در مدارس فقط باعث کمک به روشهای آموزشی میشود و نه بیشتر، همچنین ICT در مدارس باعث افزایش جذابیت و توجه به محتوا میشود.
خزایی یادآور شد: ICT در مدارس باعث کاهش تلاش و نیروی به کار گرفته شده از طرف معلم نمیشود بلکه آن را هدفمند میکند و در محیط کاری نیز فعالیتهای کارمندان را مدیریت میکند.