آموزش ایمیل مارکتینگ – ویژگی های یک ایمیل تجاری
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
منابع این مقاله: سایت میل چیمپ – سایت حرفه ای های بازاریابی – بلاگ میل چیمپ – سایت آموزشی ایمیل مارکتینگ و …
لینک مقاله اصلی:
mailchimp [dot] com/resources/guides/how-to-create-an-email-marketing-plan/html
منبع فارسی آموزش ایمیل مارکتینگ
آموزش ایمیل مارکتینگ – ویژگی های یک ایمیل تجاری
ارسال ایمیل چگونه صورت می گیرد؟ برای ارسال ایمیل در حجم زیاد “ارسال انبوه” ابتدا باید لیستی از ایمیل های معتبر را در اختیار داشته باشید، سپس باید از یکی از سرویس های معتبر ایمیل مارکتینگ در داخل یا خارج از کشور پلن ارسال ایمیل تبلیغاتی را خریداری کنید، ایمیل های خود را در آن آپلود کرده و کمپین تبلیغاتی خود را تعریف کنید، متن و طراحی های ایمیل ارسالی را آماده کرده و برنامه و زمان بندی ارسال های خود را بر مبنای پلن خریداری کرده خود تنظیم کنید. سپس ایمیل های خود را ارسال کنید. دقت کنید در پلن های خارجی به دلیل قوانین سختی که در ارسال هرزنامه وجود دارد باید تمامی ایمیل ها معتبر بوده و از طرق صحیح جمع آوری شده باشند تا به دلیل ریپورت یا گزارش افراد داخل لیست پلن شما از کار نیفتد. |
[TD] [/TD]
انواع ایمیل مارکتینگ: تفاوت ایمیل مارکتینگ ها بر مبنای نوع ایمیل های ارسالی آنها مشخص می شود. ایمیل های تبادلی یا “Transactional emails”: این دسته ایمیل ها شامل ایمیل های ارسالی برای ریست کردن کلمه عبور، ایمیل های یادآوری سبد خرید، ایمیل های تایید عضویت یا خرید، ایمیل سفارش مجدد و موارد شبیه اینها می باشند. در حقیقت این نوع ایمیل ها رابطی بین مشتری ها و شرکت ها می باشند. ایمیل های مستقیم “Direct emails”: ایمیل های مستقیم یا بازاریابی بر اساس وقفه در زمان مشتری، شامل ارسال ایمیل با هدف برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه می باشد. شرکت ها همیشه لیستی از مشتریان یا آدرس ایمیل های آنها را از طریق لیست سازی جمع آوری کرده و تبلیغات و نوشته های تجاری خود را برای آنها ارسال می کنند یا اینکه از لیست ایمیل سایر شرکت ها به صورتی اجاره ای استفاده می کنند. |
[TD] [/TD]
بزرگان ایمیل مارکتینگ در حال حاضر جهان چه کسانی هستند؟ از معروفترین و برترین پنل های ارسال ایمیل در سال 2014 می توان به موارد زیر اشاره کرد:1-آی کانکت “iContact” 2-بنچ مارک ایمیل “Benchmark Email” 3-کانستنت کانتکت “Constant Contact” 4-پین پینت “Pinpointe” 5-گت ریسپانس “GetResponse” 6-میلی جن “Mailigen” 7-ورتیکال ریسپانس “Vertical Response” 8-مد میمی “Mad Mimi” 9-گرافیک میل “GraphicMail” 10-کمپینر “Campaigner” 11-میل چیمپ”MailChimp” 12-آمازون “Amazon mailing Service” |
[TD] [/TD]
منابع این مقاله: سایت میل چیمپ – سایت حرفه ای های بازاریابی – بلاگ میل چیمپ – سایت آموزشی ایمیل مارکتینگ و …
لینک مقاله اصلی:
mailchimp [dot] com/resources/guides/how-to-create-an-email-marketing-plan/html
منبع فارسی آموزش ایمیل مارکتینگ