[h=2]
آهنگی برای یک کلاغ سیاه
ما قصد داریم که امروز یک دستکاری وهم آور را در فتوشاپ انجام دهیم. پس آماده وارد شدن به یک حالت پری وار شوید. در این آموزش من به شما نشان می دهم که چگونه از gausian blur برای پس زمینه ها استفاده کرده و بافت هایی را برای تغییر دادن تن ها اعمال کنید و از براش ها برای ایجاد تصاویر شارپ بدون کم شدن کیفیت تصویر استفاده کنید. این یک آموزش متوسط برای کاربران است. لذت ببرید.
پیش نمایش تصویر نهایی
مرحله 1
ابتدا تصویر پس زمینه را می گیریم تا بر آن یک افکت بلور شده برای ادغام شدن با مدل به وسیل ***** Gausian Blur ایجاد کنیم (******>Blur>Gausian Blur). لایه پس زمینه را Duplicate کرده و مقدار بلور دلخواه را به آن اعمال می کنیم. من از Radius به اندازه 25, 0 استفاده می کنم. سپس از یک ایر براش نرم برای پاک کردن قسمت های پایینی پس زمینه استفاده کرده تا یک عمق در افکت این محدوده ایجاد کنم. سپس لایه ها را merge می کنم.
مرحله 2
مدل را برش داده و در یک لایه جدید قرار می دهم. یک Curves Layer برای تنظیم نور ایجاد می کنم. همچنین یک Hue&Saturation Layer ایجاد کرده و تن دلخواهم و saturation را تنظیم می کنم. من فقط کمی آن را desturated می کنم.
مرحله 3
حالا یک لایه بافت جدید برای ایجاد تن آبی در کار ایجاد می کنیم. من از رنگ #07bcf8 برای این کار استفاده می کنم و آن را به Soft Light تنظیم می کنم. همچنین کمی افکت شکل با استفاده از ابزار Brush با Opacity و Flow به اندازه 20% به لایه اضافه می کنم.
مرحله 4
حالا زمان اضافه کردن استوک های دیگر، کلاغ سیاه و شمشیر است. همچنین شما می توانید با ابزار Dodge و Burn بر روی این لایه ها بازی کرده و بعضی از قسمت ها را تیره تر یا روشن تر کنید و سایه هایی بر روی دست مدل ایجاد کنید.
مرحله 5
حالا کمی sharpness به کارمان اضافه می کنیم. تکنیکی که من اغلب استفاده می کنم تکنیکی است که اکثر عکاسان حرفه ای با استفاده از Unsharp Mask ایجاد می کنند. این تکنیک به شما کمک می کند که تصاویر شارپ و خشکی بدون هاله های تند و زننده و رنگ های مصنوعی که ممکن است در زمان استفاده زیاد از شارپ کردن به وجود آید ایجاد کنید. در اینجا سه هدف وجود دارد که من به شما نشان می دهم که کدامیک با کار شما هماهنگ تر است. اما ابتدا باید ببینیم که چگونه می توانیم به آن دست یابیم. به mage >Mode >Lab Color بروید. به پالت Channel رفته و بر روی Lightness channel کلیک کنید. حالا به ****** >Sharpen >Unsharp Mask بروید. در اینجا سه تنظیم وجود دارد که من کاربردی ترین آن را توضیح می دهم:
1. برای انسان: Amount 150%, Radius 1, Threshold 10
2. برای منظره، عکاسی شهری، یا مسافرت: Amount 65%, Radius 3, Threshold 2
3. برای عموم و استفاده روزانه: Amount 85%, Radius 1, Threshold 4
من از تنظیمات اول برای این دستکاری استفاده می کنم. پس از اعمال Unsharp Mask به Image >Mode > RGB Color بازگردید. شما می توانید ***** Unsharp Mask را دوباره اعمال کرده، و از همان تنظیمات استفاده کنید. اگر عکس شما زیاد از حد شارپ بود ، قبل از انجام هر کار دیگر، به زیر منوی Edit رفته و Fade Unsharp Mask را انتخاب کنید. در پنجره تنظیمات Fade، مکان نمای Opacity را به 50% کاهش دهید، پس شما نیمی از قدرت ***** را در کاربرد دوم دریافت می کنید.
مرحله 6
رمان آن رسیده که دوباره Dodge و Burn را استفاده کنید. ابتدا یک لایه جدید رنگ آمیزی شده با خاکستری 50% ایجاد کنید. آن را به Overlay تنظیم کرده و شروع به burn کردن سایه ها و dodge کردن روشنایی ها کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به بخش Tutorials-Manipulation Secrets بروید.
نتیجه نهایی
آهنگی برای یک کلاغ سیاه
ما قصد داریم که امروز یک دستکاری وهم آور را در فتوشاپ انجام دهیم. پس آماده وارد شدن به یک حالت پری وار شوید. در این آموزش من به شما نشان می دهم که چگونه از gausian blur برای پس زمینه ها استفاده کرده و بافت هایی را برای تغییر دادن تن ها اعمال کنید و از براش ها برای ایجاد تصاویر شارپ بدون کم شدن کیفیت تصویر استفاده کنید. این یک آموزش متوسط برای کاربران است. لذت ببرید.
پیش نمایش تصویر نهایی
مرحله 1
ابتدا تصویر پس زمینه را می گیریم تا بر آن یک افکت بلور شده برای ادغام شدن با مدل به وسیل ***** Gausian Blur ایجاد کنیم (******>Blur>Gausian Blur). لایه پس زمینه را Duplicate کرده و مقدار بلور دلخواه را به آن اعمال می کنیم. من از Radius به اندازه 25, 0 استفاده می کنم. سپس از یک ایر براش نرم برای پاک کردن قسمت های پایینی پس زمینه استفاده کرده تا یک عمق در افکت این محدوده ایجاد کنم. سپس لایه ها را merge می کنم.
مرحله 2
مدل را برش داده و در یک لایه جدید قرار می دهم. یک Curves Layer برای تنظیم نور ایجاد می کنم. همچنین یک Hue&Saturation Layer ایجاد کرده و تن دلخواهم و saturation را تنظیم می کنم. من فقط کمی آن را desturated می کنم.
مرحله 3
حالا یک لایه بافت جدید برای ایجاد تن آبی در کار ایجاد می کنیم. من از رنگ #07bcf8 برای این کار استفاده می کنم و آن را به Soft Light تنظیم می کنم. همچنین کمی افکت شکل با استفاده از ابزار Brush با Opacity و Flow به اندازه 20% به لایه اضافه می کنم.
مرحله 4
حالا زمان اضافه کردن استوک های دیگر، کلاغ سیاه و شمشیر است. همچنین شما می توانید با ابزار Dodge و Burn بر روی این لایه ها بازی کرده و بعضی از قسمت ها را تیره تر یا روشن تر کنید و سایه هایی بر روی دست مدل ایجاد کنید.
مرحله 5
حالا کمی sharpness به کارمان اضافه می کنیم. تکنیکی که من اغلب استفاده می کنم تکنیکی است که اکثر عکاسان حرفه ای با استفاده از Unsharp Mask ایجاد می کنند. این تکنیک به شما کمک می کند که تصاویر شارپ و خشکی بدون هاله های تند و زننده و رنگ های مصنوعی که ممکن است در زمان استفاده زیاد از شارپ کردن به وجود آید ایجاد کنید. در اینجا سه هدف وجود دارد که من به شما نشان می دهم که کدامیک با کار شما هماهنگ تر است. اما ابتدا باید ببینیم که چگونه می توانیم به آن دست یابیم. به mage >Mode >Lab Color بروید. به پالت Channel رفته و بر روی Lightness channel کلیک کنید. حالا به ****** >Sharpen >Unsharp Mask بروید. در اینجا سه تنظیم وجود دارد که من کاربردی ترین آن را توضیح می دهم:
1. برای انسان: Amount 150%, Radius 1, Threshold 10
2. برای منظره، عکاسی شهری، یا مسافرت: Amount 65%, Radius 3, Threshold 2
3. برای عموم و استفاده روزانه: Amount 85%, Radius 1, Threshold 4
من از تنظیمات اول برای این دستکاری استفاده می کنم. پس از اعمال Unsharp Mask به Image >Mode > RGB Color بازگردید. شما می توانید ***** Unsharp Mask را دوباره اعمال کرده، و از همان تنظیمات استفاده کنید. اگر عکس شما زیاد از حد شارپ بود ، قبل از انجام هر کار دیگر، به زیر منوی Edit رفته و Fade Unsharp Mask را انتخاب کنید. در پنجره تنظیمات Fade، مکان نمای Opacity را به 50% کاهش دهید، پس شما نیمی از قدرت ***** را در کاربرد دوم دریافت می کنید.
مرحله 6
رمان آن رسیده که دوباره Dodge و Burn را استفاده کنید. ابتدا یک لایه جدید رنگ آمیزی شده با خاکستری 50% ایجاد کنید. آن را به Overlay تنظیم کرده و شروع به burn کردن سایه ها و dodge کردن روشنایی ها کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر به بخش Tutorials-Manipulation Secrets بروید.
نتیجه نهایی