• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

آموزش گذاشتن پسورد بر روی پرونده های آفیس

amininho

متخصص بخش کامپیوتر
برای گذاشتن رمز عبور بر روی پرونده های آفیس مثل Word, Excel و ... از راه زیر عمل کنید
1. بر روی Microsoft Office Button (بالا گوشه سمت چپ صفحه ویندوز) کلیک کنید.
2. موس را روی Prepare نگه دارید و سپس بر روی Encrypt Document کلیک کنید.
3. در قسمت Password رمز عبور مورد نظر رو وارد کنید و OK را بزنید.
4. در قسمت Reenter password پسورد رو مجددا وارد کنید تا تایید شود و بر روی Ok کلیک کنید تا تایید شود.
5. در قسمت آخر فایل رو ذخیره کنید (پسورد همراه فایل ذخیره میشود.

Click the Microsoft Office Button (top left corner of the Windows screen) , point to Prepare, and then click Encrypt Document
In the Encrypt Document dialog box, in the Password box, type a password, and then click OK
In the Confirm Password dialog box, in the Reenter password box, type the password again, and then click OK
Save the file: this will also save the password

موفق باشید.
فارسی شده توسط :ایران انجمن
منبع : لینک منبع

 
بالا