Reza Sharifi
مدير ارشد تالار
[h=3]اثر احمد پژمان به خوانندگي فرشاد جمالي توسط اركستر مجلسي تهران به رهبري برديا كيارس ضبط مي شود.
برديا كيارس رهبر اركستر مجلسي تهران در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران با اعلام اين خبر گفت: ضبط اثر احمد پژمان اولين كار اجرايي اركستر مجلسي تهران است كه از ديروز در استوديو آغاز شده است.
وي ادامه داد: اين اثر شامل 4 قمست با نامهاي محراب، كاجستان، شهر من گمشده است و باز آمدم ، بر روي اشعاري از سهراب سپهري است كه توسط فرشاد جمالي خوانده مي شود.
اين رهبر اركستر افزود: اثر احمد پژمان براي سازهاي زهي ، ايراني، پيانو، هارپ، سازهاي بادي- چوبي و برنجي نوشته شده است.
كيارس با بيان اينكه هنوز نامي براي اين آلبوم انتخاب نشده ، اظهار داشت: از روز گذشته ضبط آن را با اركستر مجلسي تهران آغاز كرده ايم و هنوز نامي براي آن انتخاب نكرده ايم.
اين آهنگساز اجراي پروژه پرديس متبسم را دومين كار اجرايي اركستر مجلسي تهران دانست و افزود: در اين كنسرت كه 7 و 8 شهريورماه به تهيه كنندگي محمد حسين توتونچيان در مركز همايش هاي برج ميلاد برگزار مي شود قطعات متبسم را كه براي سازهاي بادي- چوبي، زهي و سازهاي ايراني و خواننده ساخته شده را به همراه سالار عقيلي خواننده موسيقي ايراني اجرا مي كنيم.
وي در ادامه درباره اهداف تشكيل اين اركستر گفت: اركستر مجلسي تهران با هدف اجراي كنسرتهاي پروژه اي و پيشنهادي از سوي آهنگسازان ، نوازندگان و خوانندگان و نيز برگزاري كنسرتهاي مستقل به همت پدرام فريوسفي، علي جعفري پويان، سهراب برهمندي، كاوه كاتب و بنده با 25 نوازنده سازهاي زهي تشكيل شده است.
اين نوازنده ويلن ادامه داد: در برنامه سالانه اركستر مجلسي تهران و در كنار اجراهاي پيشنهادي و پروژه اي ، 2 اجراي مستقل نيز در طول سال برگزار خواهيم كرد.
رهبر اركستر مجلسي تهران در خاتمه خاطر نشان كرد: شاكله اصلي اركستر بر اساس سازهاي زهي است كه نسبت به قطعات اجرايي در هر كنسرت سازهاي مختلف به اين تركيب اضافه مي شوند.

برديا كيارس رهبر اركستر مجلسي تهران در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران با اعلام اين خبر گفت: ضبط اثر احمد پژمان اولين كار اجرايي اركستر مجلسي تهران است كه از ديروز در استوديو آغاز شده است.
وي ادامه داد: اين اثر شامل 4 قمست با نامهاي محراب، كاجستان، شهر من گمشده است و باز آمدم ، بر روي اشعاري از سهراب سپهري است كه توسط فرشاد جمالي خوانده مي شود.
اين رهبر اركستر افزود: اثر احمد پژمان براي سازهاي زهي ، ايراني، پيانو، هارپ، سازهاي بادي- چوبي و برنجي نوشته شده است.
كيارس با بيان اينكه هنوز نامي براي اين آلبوم انتخاب نشده ، اظهار داشت: از روز گذشته ضبط آن را با اركستر مجلسي تهران آغاز كرده ايم و هنوز نامي براي آن انتخاب نكرده ايم.
اين آهنگساز اجراي پروژه پرديس متبسم را دومين كار اجرايي اركستر مجلسي تهران دانست و افزود: در اين كنسرت كه 7 و 8 شهريورماه به تهيه كنندگي محمد حسين توتونچيان در مركز همايش هاي برج ميلاد برگزار مي شود قطعات متبسم را كه براي سازهاي بادي- چوبي، زهي و سازهاي ايراني و خواننده ساخته شده را به همراه سالار عقيلي خواننده موسيقي ايراني اجرا مي كنيم.
وي در ادامه درباره اهداف تشكيل اين اركستر گفت: اركستر مجلسي تهران با هدف اجراي كنسرتهاي پروژه اي و پيشنهادي از سوي آهنگسازان ، نوازندگان و خوانندگان و نيز برگزاري كنسرتهاي مستقل به همت پدرام فريوسفي، علي جعفري پويان، سهراب برهمندي، كاوه كاتب و بنده با 25 نوازنده سازهاي زهي تشكيل شده است.
اين نوازنده ويلن ادامه داد: در برنامه سالانه اركستر مجلسي تهران و در كنار اجراهاي پيشنهادي و پروژه اي ، 2 اجراي مستقل نيز در طول سال برگزار خواهيم كرد.
رهبر اركستر مجلسي تهران در خاتمه خاطر نشان كرد: شاكله اصلي اركستر بر اساس سازهاي زهي است كه نسبت به قطعات اجرايي در هر كنسرت سازهاي مختلف به اين تركيب اضافه مي شوند.