Mahdi Askari
مدير فنی
بتازگی در جریان Gamescom 2014 وبسایت World Factory مصاحبه ای را با آقای Jose Teixeira طراح جلوه های بصری The Witcher 3 انجام داده است . در بخشی از این مصاحبه صحبت به سمت کیفیت اجرایی بازی بر روی کنسول ها کشیده شد و آقای Teixeira اعلام کردند که بازی با کیفیتی مناسب و پایدار روی کنسول ها اجرا می شود اما احتمال دارد رزولوشن نهایی 1080P نباشد . ایشان در این مورد گفت :
" در حالت ایده آل تمرکز ما بر روی ارائه تجربه پایدار و ثابت 30 فریم بر ثانیه است و این مورد نیز بازی بخوبی اجرا می شود . اما در زمینه رزولوشن ما تلاش می کنیم که به مشخصات بالاتری دست یابیم ، اگر بتوانیم تجربه 1080P را ارائه می دهیم اما در این مورد هنوز مطمئن نشده ایم و صادقانه بگویم احتمال دارد به چنین چیزی نرسیم زیرا در درجه اول ما نیاز داریم تجربه ای روان را بر پایه حداقل 30 فریم ارائه دهیم .
با بهینه سازی هایی که انجام داده ایم من فکر می کنم خروجی کیفی خوبی را دریافت کنیم .اگر بخواهم صادقانه بگویم تصور ما اجرای ضعیفتری در قیاس با این بود . زمانی که ما توسعه بازی بر روی کنسول ها را آغاز کردیم می دانستیم که نمیتوان در تمام زمینه ها عالی کار کرد زیرا The Witcher 3 یک عنوان بسیار سنگین است و فکر می کردیم کنسول ها از پس اجرایش بر نمی آیند اما به هر طریقی اجرا شد "
در ادامه آقای Teixeira تایید کرد آنها سعی میکنند تکنولوژی PhysX شرکت NVIDIA را بر روی GPU های AMD کنسول ها و سخت افزار های دیگر در دسترس قرار دهند . در مورد رزولوشن این در حالی است که چندی پیش CD Projekt به طور رسمی اعلام کرد که بازی با رزولوشن 1080P بر روی PS4 و 900P بر روی Xbox One اجرا می شود و باید دید در نهایت مشخصات اجرایی بازی بر روی کنسول ها چگونه خواهد بود .