doctor.sniff
New member
نامههای الکترونیکی (ایمیل) بخش مهمی از برنامه تبلیغاتند. هنگام فرستادن و نوشتن اینگونه نامهها، نکات زیر را به خاطر بسپارید.
1. از افراد بخواهید آدرس پست الکترونیکی (رایانامه یا همون ایمیل خودمون) خود را در اختیار شما بگذارند.
2. هرگز نامههای درخواست نشده برای افراد نفرستید.
3. تمام ثبت نامها را در جایی نگهداری کنید. ممکن است در آینده فردی ادعا کند که اصلاً عضو گروه شما نبوده است. اینجاست که شما باید در کمال ادب و احترام فرم و تاریخ ثبتنام را به آنها نشان دهید.
4. همیشه راهی برای پایان عضویت بگذارید. در هر نامه برای مردم توضیح دهید که چگونه میتوانند دریافت میلها را متوقف کنند. در این مورد توضیحات روشن و قابل فهمی ارائه دهید.
5. خط مشی خود را برای حفظ اطلاعات شخصی توضیح دهید. به مردم بگویید که آدرس پست الکترونیکی آنها تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار نمیگیرد و واقعاً به این قول عمل کنید.
6. شخصی را برای حل مشکلات و پاسخ به سئوالات استخدام کنید. باید در عرض ۱۲ ساعت به نامههای ارسالی پاسخ دهید و هرچه زودتر، بهتر. کار دیگری که میتوانید بکنید ارسال فوری پاسخهای خودکار است تا شخص متوجه شود پیغامش را دریافت کردهاند. اما سعی کنید هرچه سریعتر یک نامهی شخصی هم برای فرد بفرستید.
7. اطلاعات فهرست را محفوظ نگه دارید. مطمئن شوید که اعضا قادر به رویت آدرس الکترونیکی یکدیگر نیستند. فهرستی از اسامی مستعار درست کنید و به هنگام ارسال نامه، آدرس هر یک از افراد را در قسمتی بگذارید که برای دیگری قابل دسترس نباشد.
8. یکبار دیگر نامه را بررسی کنید. مبادا در نامه غلط دستوری یا اشتباه تایپی وجود داشته باشد. بهترین لغات و دستور زبان را استفاده کنید.
ادامه مطلب:http://digiseo.ir/post/c_showListObject/260_استفاده-بهینه-از-نامههای-الکترونیکی
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/استفاده بهینه از نامههای الکترونیکی.pdf
1. از افراد بخواهید آدرس پست الکترونیکی (رایانامه یا همون ایمیل خودمون) خود را در اختیار شما بگذارند.
2. هرگز نامههای درخواست نشده برای افراد نفرستید.
3. تمام ثبت نامها را در جایی نگهداری کنید. ممکن است در آینده فردی ادعا کند که اصلاً عضو گروه شما نبوده است. اینجاست که شما باید در کمال ادب و احترام فرم و تاریخ ثبتنام را به آنها نشان دهید.
4. همیشه راهی برای پایان عضویت بگذارید. در هر نامه برای مردم توضیح دهید که چگونه میتوانند دریافت میلها را متوقف کنند. در این مورد توضیحات روشن و قابل فهمی ارائه دهید.
5. خط مشی خود را برای حفظ اطلاعات شخصی توضیح دهید. به مردم بگویید که آدرس پست الکترونیکی آنها تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار نمیگیرد و واقعاً به این قول عمل کنید.
6. شخصی را برای حل مشکلات و پاسخ به سئوالات استخدام کنید. باید در عرض ۱۲ ساعت به نامههای ارسالی پاسخ دهید و هرچه زودتر، بهتر. کار دیگری که میتوانید بکنید ارسال فوری پاسخهای خودکار است تا شخص متوجه شود پیغامش را دریافت کردهاند. اما سعی کنید هرچه سریعتر یک نامهی شخصی هم برای فرد بفرستید.
7. اطلاعات فهرست را محفوظ نگه دارید. مطمئن شوید که اعضا قادر به رویت آدرس الکترونیکی یکدیگر نیستند. فهرستی از اسامی مستعار درست کنید و به هنگام ارسال نامه، آدرس هر یک از افراد را در قسمتی بگذارید که برای دیگری قابل دسترس نباشد.
8. یکبار دیگر نامه را بررسی کنید. مبادا در نامه غلط دستوری یا اشتباه تایپی وجود داشته باشد. بهترین لغات و دستور زبان را استفاده کنید.
ادامه مطلب:http://digiseo.ir/post/c_showListObject/260_استفاده-بهینه-از-نامههای-الکترونیکی
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/استفاده بهینه از نامههای الکترونیکی.pdf