مدتی است که اسپانسر روی پیراهن استقلال با اسپانسر روی شورت ورزشی اش فرق دارد. اسپانسر رویِ پیراهن این تیم برندآلمانی آل اشپورت است اما اسپانسر روی شورت این تیم، مجید است. آنها در حالی این تصمیم را گرفته اند که تقریبا در هیچ کجای دنیا این اتفاق نمی افتد.
در همه تیم های معتبر دنیا اسپانسر شورت و پیراهن یک برند است و استقلال می تواند اولین تیمی در دنیا باشدکه سنت شکنی کرده و از دو اسپانسر روی شورت و پیراهنش استفاده می کند. با اتفاقی که افتاده حال باید منتظر واکنش مدیران آل اشپورت بود و دید که آیا آنها از این کار غیرقانونی استقلالی ها شکایت می کنند یا نه.
جالب است که علی امیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال ادعا می کندکه مجید روی شورت استقلال تبلیغ کرده است وگرنه آنها اسپانسر استقلال نیستند: «برند لباس و شورت استقلال آل اشپورت است. مجید روی شورت استقلال تبلیغ کرده است و این اصلا چیز عجیبی نیست. کار ما یک کار کاملا معمولی است و من فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. این حق ماست که در قسمت های مختلف پیراهن استقلال تبلیغ کنیم.»
حرف های امیری از آن دسته از حرف هاست که فقط در فوتبال ایران زده می شود. اینکه برند یک تیم یک چیز باشد و یک برند دیگر از همان خانواده محصولی روی آن تبلیغ کنند در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد. مثل این می ماند که اسپانسر پیراهن رئال مادرید آدیداس باشد اما شرکت نایکی هم روی پیراهن این تیم تبلیغ کند.
معاون اجرایی استقلال در توجیه این مسئله میگوید: «اگر شما نظر من را می خواهید یک چیز دیگر است ولی اگر می خواهید حرف خودتان را بزنید من در این باره حرفی نخواهم داشت. من می گویم هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر حتی آدیداس هم به ما پول بدهد ما برندآن را روی پیراهن مان تبلیغ می کنیم و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.»
در همه تیم های معتبر دنیا اسپانسر شورت و پیراهن یک برند است و استقلال می تواند اولین تیمی در دنیا باشدکه سنت شکنی کرده و از دو اسپانسر روی شورت و پیراهنش استفاده می کند. با اتفاقی که افتاده حال باید منتظر واکنش مدیران آل اشپورت بود و دید که آیا آنها از این کار غیرقانونی استقلالی ها شکایت می کنند یا نه.
جالب است که علی امیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال ادعا می کندکه مجید روی شورت استقلال تبلیغ کرده است وگرنه آنها اسپانسر استقلال نیستند: «برند لباس و شورت استقلال آل اشپورت است. مجید روی شورت استقلال تبلیغ کرده است و این اصلا چیز عجیبی نیست. کار ما یک کار کاملا معمولی است و من فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. این حق ماست که در قسمت های مختلف پیراهن استقلال تبلیغ کنیم.»
حرف های امیری از آن دسته از حرف هاست که فقط در فوتبال ایران زده می شود. اینکه برند یک تیم یک چیز باشد و یک برند دیگر از همان خانواده محصولی روی آن تبلیغ کنند در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد. مثل این می ماند که اسپانسر پیراهن رئال مادرید آدیداس باشد اما شرکت نایکی هم روی پیراهن این تیم تبلیغ کند.
معاون اجرایی استقلال در توجیه این مسئله میگوید: «اگر شما نظر من را می خواهید یک چیز دیگر است ولی اگر می خواهید حرف خودتان را بزنید من در این باره حرفی نخواهم داشت. من می گویم هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر حتی آدیداس هم به ما پول بدهد ما برندآن را روی پیراهن مان تبلیغ می کنیم و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.»