• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

با جزئیاتی جدید از Until Dawn همراه باشید

Mahdi Askari

مدير فنی
77582441633189325651.jpg




در Gamescom 2014 ما شاهد معرفی عنوان ترسناک و سینمایی Until Dawn در کنفرانس شرکت Sony بودیم . این بازی توسط استودیو Supermassive Games در حال ساخت است و بتازگی سازندگان در Playstation Blog جزئیاتی جدید از بازی را به اشتراک گذاشته اند که در ادامه می توانید مطالعه کنید :
" سلام به همه طرفدران بازی Until Dawn ! لطفا درهای اتاق را ببندید ، چراغ ها را خاموش کنید و آماده خواندن جزئیاتی Until Dawn شوید ....
ما داستان بازی را با همکاری Larry Fessenden andو Graham Reznick نوشته ایم و این دو کسانی هستند که سابقه طولانی در خلق عناوین ترسناک سینمایی دارند . داستان بازی بشدت قوی است و شما را راغب می کند که به دنبال پیدا کردن رازها و سرنخ های مختلف باشید . با وجود محدودیت ها ما به خوبی ترس را در بازی نهادینه کرده ایم اما یادتان باشد که در Until Dawn همه چیز آنطور که به نظر می آید نیست !
در بازی شما براحتی پیچ و خم بین احساسات و ترس را تجربه خواهید کرد و ما برای پویایی و انتقال بهتر احساسات از بازیگرانی خوب نظیر Hayden Panettiere ( نامزد دریافت گلدن گلوب برای دو اثر Heroes و Nashville ) آقای Rami Malek ( با سابقه بازی در Night at the Museum ، The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 و Need for Speed ) و Brett Dalton ( بازیگر فیلم Agents of S.H.I.E.L.D ) استفاده کرده ایم . بازی این بازیگران به شکلی باورنکردنی عالی است و این باعث شده است شما بشدت با کاراکترهای بازی همذات پنداری کنید .
در Gamescom 2011 این بازی ابتدا با پشتیبانی از Playstation Move برای PS3 معرفی شد و خوشبختانه ما در این دو سال بازخوردهای مثبتی را از طرف شما دریافت کردیم که از این بابت از شما تشکر و قدردانی می کنیم ! از طرف دیگر ما می دانستیم طرفدارانمان می خواهند این بازی را بخوبی با Dualshock تجربه کنند و می خواستیم تجربه ای فوق العاده را با Dualchock 3 داشته باشید اما در همین حین بحث نسل جدید و Dualshock 4 مطرح شد و بعد از بررسی های دقیق ما به این نتیجه رسیدیم که انتقال بازی به PS4 باعث بهبود تجربه کلی اثر می شود .
14709591239_1fa769452f_z.jpg

ما در این مدت بازی را به طور کامل دوباره ساختیم ، طراحی ها را دوباره انجام دادیم و حتی فیلمنامه اثر را نیز دوباره بازنویسی کردیم و این تحول باعث شد Until Dawn بر روی PS4 تجربه ای کامل تر ، تاریک تر و وحشتناک تر باشد .
اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید ما در جریان این بازسازی اثر حتی تغییراتی را در کلیت بازی نیز بوجود آوردیم . یکی از تغییرات اصلی بازی این بود که ما دوربین را از حالت اول شخص به سوم شخص تغییر دادیم و این موضوع یک گام بسیار مثبت بود زیرا در این حالت شما کاملا احساس حضور در یک اثر سینمایی را دارید و تجربه سینمایی بازی عمیقتر شده است و جهان بازی نیز بسیار زیباتر و البته مخوف تر به نظر می رسد .
از سوی دیگر یکی از تحولات بازی در زمینه گرافیک است و بخش بزرگی از این موضوع را مدیون استفاده از نسخه آپدیت شده انجین بازی Killzone : Shadow Fall هستیم . به وسیله قدرت این انجین محیط هایی شگفت انگیز ، طراحی دقیقتر صورت کاراکتر ها ، بهبود سایه ها و تحول نورپردازی را در بازی پدید آورده ایم و این موضوع باعث شده است که گرافیک اثر بسیار واقع گرایانه تر شود و تلفیق این کار با تکنیک های مدرن صوتی سبب شده است که حس وحشت در محیط بازی کاملا به شما القا شود .
ما به شما قول می دهیم که در هفته های آینده اخبار بیشتری را از Until Dawn به اشتراک بگذاریم و در عین حال امیدوار هستیم اخبار و نمایش های بازی باعث شود شما برای تجربه Until Dawn هیجان زده شوید "



لازم بذکر است داستان بازی Until Dawn پیرامون گروهی از افراد جوان است که تصمیم می گیرند از مکانی دورآفتاده و مرموز که در گذشته گروهی در آنجا ناپدید شده اند ، دیدن کنند . بازی در شب آغاز میشود و اتفاقات بازی در 7 ساعت بصورت Real Time روایت میشود . در این 7 ساعت شما نقش هفت کاراکتر را به عهده دارید و همانطور که از نام بازی مشخص است ( Until Dawn / تا سپیده دم ) باید 7 ساعت دوام بیاورید تا صبح و طلوع خورشید را ببینید . این تنها راه برای زنده ماندن است و نکته جالب این است تمامی تصمیمات شما بر روی نوع پیشبرد داستان بازی تاثیر گذار است . براساس نوع عملکرد شما ممکن است کاراکترهای بیشتری در بازی کشته شوند و یا تعداد بیشتری از آنها تا صبح زنده بمانند .
هنوز هیچگونه تاریخ عرضه رسمی در مورد Until Dawn منتشر نشده است اما از آنجایی که بازی از اواخر نسل قبل در حال ساخت بوده احتمالا در سال 2015 و یا اوایل 2016 عرضه خواهد شد .
 
بالا