• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

برچسب عنوان(title)،فرا برچسب ها(meta tags)

admin

Administrator
عضو کادر مدیریت
بعد از اینکه شما تعدادی از عبارات جستجو را در سایت شناسایی کردید به طور بالقوه اماده انجام یک طرح بهینه سازی وب سایت در موتور های جستجو هستید
1- اول وب سایت شما بررسی شود که در حال حاضر​
2- ایا با توجه به کلمه کلیدی که شما در وب شناسایی کرده و مد نظر دارید مطلب قابل توجهی در سایت منتشر شده است یا نه​
3- شما برای هر کدام از کلمات کلیدی که شناسائی و انتخاب کرده اید حداقل به یک صفحه مطالب و توضیحات خوب، در مورد ان کلید واژه نیاز دارید​

برنامه شما برای بهینه سازی موتور جستجو
چند راهنمایی برای ساخت وب سایت با بهینه سازی موتور جستجو
1- هر صفحه از سایت شما باید منحصر به یک تگ عنوان (تایتل) ، تگ مربوط به کلمات کلیدی و تگ توضیحات باشد​
· HTML title tag​
· meta keywords tag​
· meta description tag
نزديك به بالاي كد source وب سايت ، متا تگ هاي مختلفي پيدا ميكنيد – انهايي كه استاندارد هستند عنوان ، توضيح و وازه هاي كليدي بر چسب ها مي باشند(Title, Description and Keyword tags). بر چسب عنوان title به طور تكنيكي يا فني يك فرا بر چسب(meta tags) نيست ، اگرچه به طور معمول همراه انها است . برچسب عنوان نقش بسيار مهمي در شاخص گذاري وب سايت شما ايفا ميكند ، كه در مقابل ان سه عامل ديگر مهمتر به شمار ميرود .
زماني كه فقط تعيين موضوع ان چه در صفحه ويژه است، عنوان يك صفحه اولين چيزي است كه يك موتور جستجو گر به ان نگاه خواهد كرد . عنوان صفحه همچنين اولين چيزي است كه بازديد كنندگان هنگامي كه به ليست شما در موتور جستجوي نگاه ميكنند خواهند ديد .

قرار دادن يك يا دو واژه كليدي در برچسب عنوان مهم است – اما از حد خود تجاوز نكند – شما نمي خواهيد كاري را كه به عنوان "انباشت واژه كليدي " معروف است را انجام دهيد كه هيچ كاري نميكند بلكه وب سايت شما را مانند يك نامه الكتريكي SPAM جلوه ميدهد . بيشتر افراد يا اسم كمپاني يا عنوان ويژه صفحه را لحاظ خواهند كرد .

p_10seo_meta.jpg

در مقوله هاي سئو دو مورد از فرا برچسب ها اوليه وجود دارند – برچسب واژه كليدي و توضيحي . اين كه ايا موتور هاي جستجو بر چسب توضيحي را تا انجا كه نتايجتان رتبه بندي شود استفاده ميكنند جاي بحث دارد . با اين حال ان يكي از مهم ترين بر چسب هاي شما است زيرا در نتايج تحقيقات شما ليست شده است – اين برچشب ها چيز هايي هستند كه كاربران هنگامي كه لينك شما بالاميايد ميخوانند و با توجه به انها تصميم ميگيرند كه بر روي لينك شما كليك كنند يا نه .
مطمئن باشيد كه تعدادي از واژه هاي كليدي مربوط را در اين بر چسب ها دخيل كنيد ، اما همچنين در نظر داشته باشيد كه ان را با واژه ها ي كليدي پر نكنيد . بر چسب توضيحي بايد مثل يك جمله خوانده شود – نه مثل يك ليست واژه هاي كليدي .

به علت " انباشت واژه هاي كليدي " بسياري از موتور هاي جستجو امروزه به طور كامل بر چسب واژه كليدي را ناديده ميگيرند .همانند سال هاي نه چندان دور اين بر چسب ها ديگر اهميت زيادي ندارد ، با اين حال در نظر گرفتن انها در منبع كد اسيبي نميرساند .

زماني كه ليست واژه هاي كليدي خود را ايجاد ميكنيد ، شما خواهيد توانست به مقوله هاي مشخصي كه افراد به منظور جستجوي سايتي همانند سايت شما تايپ خواهند كرد فكر كنيد . فقط در اين كار زياده روي نكنيد – بسياري از تكرار ها كار جالبي نيست (مانند عباراتي همچون “web designer” “web designers” “custom web designer” “html web designer” “your state here web designer” – شما منظور را ميرسانيد ) . همه انها به طور اساسي يكسان هستند ، بنابر حداكثر يك يا دو متغيير را انتخاب كنيد و در كنار واژه كليدي قرار دهيد .

برگرفته از: gogseo.com
 
بالا