• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

تگها در رسانه‌های اجتماعی

doctor.sniff

New member
در دیجی سئو، ما تلاش می‌کنیم تا متادیتاهای رسانه‌های اجتماعی را در تمامی محتواهای جدید خود قرار دهیم. این کار به ما اجازه می‌دهد تا قابلیت اشتراک‌گذاری تویتر، فیس بوک، گوگل و پینترست را، بوسیله تعریف کردن نحوه ظاهر شدن عنوان‌ها، توضیحات، عکس‌ها و سایر موارد، بهینه‌سازی کنیم.
می‌توانید این مسئله را مانند بهینه‌سازی آمار کانورژن(تبدیل بازدیدکننده به مشتری) از نظر آشکارسازی اجتماعی در نظر بگیرید.
البته این مسئله، فواید سئوی قابل توجهی نیز دارد. تجربه و مطالعات اخیر به ما نشان داده است که داده‌های درست، شامل تصاویر بهینه‌سازی شده، به انتشار بیشتر محتوا کمک کرده و این خود باعث افزایش لینک‌ها و نام‌برده شدن می‌شود.
آگاهی از اینکه دقیقا کدام متاتگ‌ها باید در محتوا قرار داده شوند، می‌تواند حتی برای مجرب‌ترین وب‌مسترها نیز گیج کننده باشد. این مقاله کمک بزرگی در این رابطه است، و ناشرین وردپرس که از پلاگین سئوی Yoast استفاده می‌کنند، نیز بسیار از دیگران جلو هستند. اما باقی افراد، باید ساختارهای دیگری را اعمال کنند که توسط پلتفورم‌های اجتماعی بزرگ حمایت می‌شوند:
کارت‌های تویتیر: خلاصه، تصویری، گالری، برنامه، فیلم، صوتی و محصولات
پین‌های غنی پینترست: محصولات، دستورالعمل، فیلم‌ها و مقالات
گوگل : مقالات، بلاگ، کتاب، رویداد، تجارت محلی، سازمان، فرد، محصول و بازنگری‌ها
فیس بوک: مقالات، عکس‌ها، فیلم و غیره
برای حل این مشکل، من چهار قالب متاتگ رسانه‌های اجتماعی طراحی کرده‌ام که شما می‌توانید آن را شخصی‌سازی کرده و سپس با تیم خود و سایرین به اشتراک بگذارید.
نحوه استفاده از این چهار قالب




ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/187_تگها-در-رسانه‌های-اجتماعی
دریافت فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/تگها در رسانه‌های اجتماعی.pdf
 
بالا