• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

جزئیاتی تازه از Metal Gear Online؛ تعداد بازیکنان، نقشه‌ها و آب و هوایی پویا

Mahdi Askari

مدير فنی
MGSV-MGO-TGA-Screen-12-620x330.jpg



در طی مصاحبه‌ای با کارگردان Metal Gear Online، آقای Kotaro Oki اطلاعات جدیدی از MGO منتشر ساخت؛ این اطلاعات به شرح زیر است:

  1. به‌طور دقیق مشخص نیست که MGO همزمان با انتشار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain عرضه شود اما سازندگان درحال تلاش‌اند تا چنین امری تحقق یابد.
  2. تعداد بازیکنان در هر نقشه هنوز در هاله‌ای از ابهام است. با این حال، سازندگان می‌خواهند بهترین تعداد ممکن را قرار دهند. تعداد مدِنظر سازندگان بین 12 تا 16 نفر (در هر نقشه) است. آنها معتقدند تعدادهای بالاتر حس همکاری را از بین می‌برد.
  3. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، می‌توانید با پیام‌های رادیویی با دیگر بازیکنان به مخابره بپردازید.
  4. سیستم SOP جایگزین سیستم Marking در MGSV: TPP شده است؛ بدین معنا که با مارک دشمن، این مارک برای دیگر هم‌ تیمی‌ها نمایان می‌شود.
  5. برای سریع نگه‌داشتن ریتم بازی، محیط‌ها «جهان‌باز» نیستند اما می‌توانید نقشه و آب و هوای مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  6. مانند بخش تک‌نفره، آب و هوای داینامیک وجود خواهد داشت که بر روی روند گیم‌پلی تاثیر می‌گذارد. البته به دلیل کوتاهی مچ‌ها، آب و هوا تغییر نمی‌کند. در عوض، قابلیت مشخص کردن آب و هوای مپ قبل از شروع مچ وجود دارد.
  7. «گیم مُد»های منحصر به‌ فرد با قوانین گوناگونی در بازی وجود دارند؛ به‌طور مثال در Team Sneaking شما به دو گروه مختلف تقسیم می‌شوید. گروه اول که سلاح‌های سبک و ضعیف‌تری دارد باید با مخفی‌کاری گروه دیگری که با ادوات نظامی بزرگ مجهز شده را منهدم کند.
  8. عکس گرفتن از خود (Selfie) در بازی وجود دارد.
  9. راه‌های مختلفی وجود دارد که بازیکن تازه‌کار هم می‌تواند به بازیکنان باتجربه‌تر کمک کند.
  10. Phantom Pain و Metal Gear Online در بعضی از عناصر روی یک دیگر تاثیر می‌گذارند. البته منظور این نیست که انجام هر دو بخش اجباری است.

Metal Gear Online برای اولین‌بار در مراسم The Game Awards امسال رونمایی شد.


 
بالا