• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

خرسندی سازندگان Sunset Overdrive از بابت حذف کینکت و مزایای این کار

Mahdi Askari

مدير فنی
Sunset-Overdrive-640x3601.jpg



بازی Sunset Overdrive بی شک یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۴ می باشد که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One منتشر شود و در محیط آن شما شاهد تعداد بسیار زیادی دشمن مختلف خواهید بود. آیا حذف کینکت از بسته های کنسول نامبرده، کمکی به افزایش عملکرد سازندگان داشته است؟ برای یافتن پاسخ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


Sunset Overdrive یک عنوان جهان باز می باشد و همانطور که گفته شد دشمنان فراوانی را در خود جای داده است. از طرفی دیگر با وجود انفجارهای فراوان و زد و خورد بسیار، شما مسلما به یک سیستم قدرتمند نیازمند می باشید تا اینکه تمامی پردازش های لازم را برای بهترین تجربه ممکن انجام دهید. حال سازندگان چطور با این مسئله کنار آمده اند و اوضاع کار با Xbox One به چه صورت می باشد؟ سایت Dualshockers اخیرا با مدیر عامل استدیو Insomniac Games یعنی آقای Ted Price در ارتباط بوده است تا پاسخ این سوالات را جویا شود و ببینیم که آیا حذف کینکت، کمکی بوده است یا خیر.
ایشان پاسخ می دهند که بازی نامبرده بسیار عظیم و شلوغ می باشد که در میان هر چقدر پردازش بیشتری را از CPU بتوانید کسب کنید، به نفعتان خواهد بود چرا که در این صورت فیزیک محیطی، هوش مصنوعی دشمنان و علمکرد آنان، بهبود خواهد یافت. این مورد ظاهرا هم حقیقت دارد که چرا اعضای Dualshockers پس از تست این بازی، موارد فوق را بابت سنگینی بازی و پردازش مناسب کنسول تایید کرده اند.
استدیو Insomniac Games بازی Sunset Overdrive را در ۲۸ اکتبر (مصادف ۶ آبان) منتشر خواهد کرد و پس از آن نیز قصد دارد آپدیت های فراوانی را عرضه کند تا اینکه شما بتوانید همیشه از محتویات جدید و ماموریت های بیشتر لذت ببرید.
 
بالا