• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

دانلود همراه بانک حکمت ایرانیان

ناهید

متخصص بخش

دريافت نرم افزار موبايل بانك براي گوشي با سيستم عامل اندرويد



همراه بانک


article
جهت توسعه ارائه خدمات بانكي در بسترهاي بانكداري مجازي سامانه همراه بانك فعال و قابل بهره برداري مي باشد اين نرم افزار قابليت نصب بر روی تلفنهاي همراه كه فرمت Java را پشتيباني مي نمايند را دارا مي باشد و در آينده نزديك نيز نسخه هاي سيستم عاملهاي ديگر ارائه خواهد شد.

نحوه دريافت و نصب نرم افزار:
جهت نمايش بهينه محيط گرافيكي نرم افزار همراه بانک، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متناسب با سايز صفحه نمايش Resolution هر تلفن همراه نسخه مربوطه ارائه گردد كه در اين خصوص مي توانيد بمنظور اطلاع از رزولوشن تلفن همراه خود از طريق ذيل اقدام نموده ، سپس متناسب با صفحه نمايش تلفن همراه خود اقدام به دانلود نرم افزار همراه بانك را بعمل آوريد :




1- وارد كردن برند و مدل تلفن همراه خود در سایت WWW.GSM.IR و مشاهده رزولوشن در قسمت صفحه نمايش. بطور مثال : با مشاهده رزولوشن : 400×800 پيکسل بايستي از لينك وب سايت اقدام به انتخاب و دانلود نسخه متناسب با رزولوشن فوق بعمل آيد ، سپس با اجراي آن اقدام به نصب صورت پذيرد.
2- با مطالعه دفترچه راهنمای تلفن همراه و مشاهده رزولوشن نيز مي توانيد اطلاعات لازم را كسب نمائيد.





نحوه فعال نمودن نرم افزار موبايل بانك:
پس از دريافت و نصب نرم افزار همراه بانك ، مشتري مي تواند جهت فعال نمودن سامانه فوق با در دست داشتن كارت ملي خود به شعب بانك حكمت ايرانيان مراجعه و درخواست فعال سازي سامانه فوق را بعمل آورد كه پس از دريافت نام کاربری و رمز ورود و وارد كردن در منوي ورود به نرم افزار فوق امكان بهره برداري ميسر مي گردد.
پيشنهاد مي گردد جهت تسريع در دريافت خدمات از طريق ارتباط GPRS به سامانه همراه بانك متصل شويد.





راهنماي كاربري :
جهت دريافت اطلاع و راهنمايي لازم در هر منوي برنامه گزينه راهنما وجود دارد كه پس از انتخاب آن، توضيحات لازم نمايش داده مي شود.

دریافت فایل نسخه جدید نرم افزار همراه بانک (912.2.5.6) :
توجه: پس از دریافت فایل موبایل بانک مربوط به رزولوشن مورد نظر ،نام فایل را تغییر داده و در انتهای نام آن حرف zip. را قرار دهید.






صفحه نمایش 208*176

صفحه نمایش 320*240

صفحه نمایش 240*320

صفحه نمایش 640*360

صفحه نمایش 800*480

نسخه کم حجم
نسخه گوشیهای آندرویدی







1x1.gif
 
آخرین ویرایش:

ناهید

متخصص بخش
بانك دي افتخار دارد جهت رضايتمندي و رفاه مشتريان و در راستاي بانكداري الكترونيكي خدمات همراه بانك دي را ارائه نمايد.
(می توانید جهت دانلود بروشور همراه بانک، کلیک نمایید.)


همراه‌بانک ‌دی
با استفاده از خدمات همراه ‌بانك دي مشتريان محترم اين بانك مي‌توانند با استفاده از گوشي تلفن همراه خود، به صورت شبانه‌روزي به اطلاعات حساب بانكي خويش دسترسي داشته و همچنين به انجام عملیات انتقال وجه به كارت يا حساب ديگري در بانك دي اقدام نمایند.



اطلاعات مورد نیاز جهت استفاده از همراه بانک

  • رمز ورود به سیستم نرم افزار همراه بانک(در هنگام نصب نرم افزار، توسط خود مشتری انتخاب می شود.) (4 الی 9 رقم)
  • داشتن رمز دوم کارت جهت استفاده از سرویس های کارت همراه بانک(رمز دوم کارت را می توان از طریق دستگاه های خود پرداز بانک دی دریافت نمود.(4 الی 9 رقم)
  • مراجعه به یکی از شعب بانک جهت احراز هویت و ثبت شماره همراه برای شماره مشتری(در صورت عدم مراجعه به شعبه، امکان استفاده از سرویس های حساب امکان پذیر نمی باشد.)
  • داشتن رمز حساب جهت استفاده از سرویس های حساب همراه بانک ( برای دریافت رمز چهار رقمی حساب می توان از طریق شعب بانک، سامانه تلفن بانک و همچنین گزینه "دریافت رمز حساب" در سامانه همراه بانک اقدام نمود.)



خدمات قابل ارائه در همراه‌بانك دی
• مشاهده مانده حساب • مشاهده گردش حساب • انتقال وجه بین حساب‌های دارای یک شماره مشتری •انتقال به حساب دیگران • استعلام چک • تعیین مبلغ چک • جلوگیری از دادن رمزهای ساده به حساب به منظور افزایش ضریب ایمنی سیستم • دریافت رمز حساب با استفاده از کارت برای تک‌تک حساب‌های مرتبط با کارت • امكان انتقال وجه بين حسابهاي خود شخص در بانك دي (روزانه تا سقف 30/000/000 ريال) • اعلام کد شبا • اعلام نرخ ارز • انتقال وجه بین بانکی(پایا) •دریافت اطلاعات وام • پرداخت اقساط تسهیلات • پرداخت قبوض • خرید شارژ سیم کارت • مانده کارت شتابی • اعلام مفقودی کارت • دریافت مانده حساب
سایر سرویس ها
نرخ ارز • آخرین اطلاعات خرید سه شارژ سیم کارت
حساب ها
به روز رسانی اطلاعات حساب ها: در صورت حذف نرم افزار از گوشی و نصب نسخه جدید، با این گزینه می توان اطلاعات حساب ها بر روی گوشی را به روز رسانی نمود. ثبت حساب: با توجه به اینکه یک شماره مشتری می تواند دارای چندین حساب باشد( کوتاه مدت، قرض الحسنه، جاری و ...) با این گزینه می توان شماره حساب های مدنظر را در همراه بانک ثبت نمود. در صورت عدم ثبت حساب، امکان ثبت آن حساب، امکان پذیر نمی باشد. توجه: مشتری می بایست برای احراز هویت به شعبه نیز مراجعه نموده تا بتواند حساب های مرتبط با شماره مشتری خود را در سیستم به شماره تلفن همراه خود مرتبط گرداند.( اجرای گزینه 43D: احراز هویت مشتری جهت استفاده از همراه بانک، در شعبه) حذف حساب: با این گزینه، حساب انتخابی از سیستم همراه بانک حذف می گردد. انتقال حساب ها به سیم کارت فعلی: در صورت تغییر خط موبایل، مشتری با مراجعه به شعب، احراز هویت شده و شماره موبایل جدید به شماره مشتری ارتباط پیدا می کند. سپس با انجام این گزینه حساب ها به سیم کارت فعلی منتقل می گردد. (با تغییر سیم کارت پیامی به شکاره قبلی ارسال شده و اخطار می دهد که اطلاعات شما به سیم کارتی به شماره جدیدی انتقال یافت.) تعیین حساب پیش فرض: در صورت معرفی چندین حساب به همراه بانک، با انجام این گزینه حساب پیش فرض مورد نظر را انتخاب می کنیم تا هنگام استفاده از سرویس های حساب، به طور پیش فرض انتخاب شده باشد. دریافت رمز حساب تغییر رمز حساب
چگونگي دريافت نرم‌افزار خدمات همراه بانك
1. مراجعه به سایت بانک:
با مراجعه به وب سایت بانک دی به آدرس www.bank-day.ir و از طریق ورود به بخش "همراه‌بانک دی" فایل نصب سامانه را با توجه به نوع گوشی مربوطه دریافت نموده و پس از خارج نمودن از حالت فشرده از طريق كابلUSB، بلوتوث يا Infrared به تلفن همراه خود انتقال دهید.
2. مراجعه به سایت بانک از طریق تلفن همراه
در صورتی که از طریق گوشی تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی داشته باشید، نيز می‌توانید از طریق وب سایت بانک دی مستقیماً فایل مربوطه را بر روی گوشی تلفن همراه خود انتقال دهید.
3. مراجعه به شعب ‌بانک
با مراجعه به هر يك از شعب بانک دی و روشن كردن بلوتوث تلفن همراه خود، فایل سامانه همراه‌بانک دی را دریافت و بر روی گوشی خود نصب نمایید.
نحو ه نصب و راه اندازی همراه‌بانک دی :
جهت نصب سامانه همراه‌بانک دي، سه نوع فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت با توجه به جدول زير فايل مورد نياز را نصب نماييد:
نوع گوشي
گوشی های اندروید (Android OS)دانلود
گوشی های لمسی (Touch) دانلود
سایر (با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی جاوا)دانلود

نحوه دریافت رمز حساب همراه‌بانک دي
رمز حساب مورد نیاز در سیستم همراه‌بانك دي، عددی 4 رقمی است كه بین سامانه‌هاي تلفنبانک دي و همراه‌بانک دی مشترک می‌باشد.
در صورت عدم دسترسی به رمزحساب در سامانة همراه‌بانك دي، مي‌توانيد به روش‌های زیر رمز حساب خود را دریافت نمایید:
حساب‌های دارای دی کارت
با توجه به اينكه برای دریافت رمز حساب لازم است از رمز دوم کارت استفاده شود، با مراجعه به یکی از دستگاههای خودپرداز بانک‌دی، با انتخاب گزینه
‹‹ تغییر رمز - انتخاب رمز دوم کارت ›› برای حساب خود یک شماره (کد) 5 الی 12 رقمی را به عنوان رمز دوم کارت تعریف نمایید.
پس از تعیین رمز دوم کارت، به منظور دریافت رمز حساب، ضمن تماس با تلفنبانک دی از طریق شماره تلفن 2726 021- و وارد نمودن شماره کارت و رمز دوم کارت و انتخاب گزینة ‹‹ دریافت رمز حساب ›› رمز حساب خود را دریافت نمایید.
در صورت فراموش كردن رمز حساب نیز به همین صورت رمز حساب جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
حساب‌های بدون دی‌کارت
برای دریافت رمز حساب لازم است با مراجعه به یکي از شعب بانك دي، رمز مربوط به حساب را دریافت نمایید.
در صورت فراموش كردن رمز با مراجعة مجدد به شعبه، رمز حساب جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
 

ناهید

متخصص بخش
همراه بانک صنعت و معدن

01.JPG
سیستم همراه بانک صنعت و معدن از طریق نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه قابل بهره برداری می باشد. برای استفاده از این سیستم مشتریان می توانند فایل نصب سیستم را که در همین صفحه موجود می باشد با توجه به نوع گوشی خود دریافت نموده و به تلفن همراه خود انتقال دهد.
با سرویس همراه بانک صنعت و معدن دیگر نیازی به ارجاع مشتریان بانک به شعب نیست.

خدمات ارائه شده توسط همراه بانک صنعت و معدن

  • اطلاع از مانده حساب
  • صورتحساب ( سه گردش آخر )
  • انتقال وجه بين حسابهاي يك مشتري
  • استعلام چك
  • تعيين مبلغ چک
  • پرداخت قبض از طريق حساب و کارت
  • نرخ ارز
  • اعلام مفقودي کارت
  • اعلام شناسه حساب بانکي ايران ( شبا )
  • دریافت و تغییر رمز حساب
  • اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعت‌هاي 8 صبح و 4 بعد از ظهر
  • قابلیت تغییر تنظیمات برنامه
مزایای سیستم همراه بانک صنعت و معدن

  • امکان استفاده از خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه به صورت 24 ساعته فراهم است.
  • از سایر روش های پرداخت الکترونیکی که در حال حاضر موجود و دردسترس می باشد، سریع تر و ارزان تر است.
  • تلفن همراه، همیشه و در همه جا در دسترس است.
  • موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.
  • به حمل کارت به منظور استفاده از خدمات مختلف بانکی نیازی نیست.
  • نقل و انتقال پول را تسریع می بخشد.
فایل های راهنما





دريافت فايل


 

ناهید

متخصص بخش
برنامه كاربردي موبايل بانك پارسيان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جديدي در جهت دستيابي به اهداف بانك در زمينه بانكداري موبايل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رساني نوين به مشتريان مي باشد.
اين برنامه كه قابل نصب روي كليه گوشي هاي موبايل در برگيرنده فن آوري جاوا و همچنين گوشي هاي با سيستم عامل Android مي باشد، به منظور رفاه و آسايش بيشتر مشتريان در استفاده از خدمات سيستم پرسش و پاسخ بانك پارسيان (SOD) در نظر گرفته شده است. به اين ترتيب كه مشتري با دريافت نسخه جاوا 2.1.001برنامه PMB يا نسخه Android 3.1.1 و نصب آن روي گوشي موبايل خود ، مي تواند بدون نياز به ارسال پيامهاي كوتاه تقاضا به صورت دستي و تنها با انتخاب منوي مربوطه از روي گوشي خود ، از كليه خدمات خاص و عام سيستم PMB استفاده نموده و از جزئيات فعاليتهاي بانكي حساب خود بدون نياز به مراجعه به شعبه مطلع گردد. همچنين امکان تبادل اطلاعات در بستر GPRS هم فراهم شده است.
در نگارشهاي بعدي برنامه همراه بانک پارسيان امکانات بيشتري پيش بيني شده است.
دريافت نسخه جاوا 2.1.001برنامه PMB

دريافت نسخه Android 3.1.1
دريافت راهنماي كاربر استفاده از برنامه PMB
خطاهاي برنامه کاربردي همراه بانک پارسيان
mainmnun.jpg
mainaboutn.jpg
تذکر: جهت نصب نسخه جديد ابتدا لازم به حذف نسخه قبل از گوشي مي باشد.
لازم به ذكر است كه خدمات PMB بانك پارسيان در تمام ايام هفته به صورت 24 ساعته فعال بوده و مشتريان جهت استفاده از سرويسهاي خاص انتقال وجه و پرداخت قبض مي بايست به شعب بانک پارسيان مراجه نموده و فرم درخواست انتقال وجه همراه بانک پارسيان را تکميل نمايند.

 

ناهید

متخصص بخش
بانک رفاه در راستای تداوم خدمات نوین بانکی همسو و همگام با شیوه ‌های نوین بانکداری و به منظور توسعه و بهبود کانال‌های ارائه خدمات اللکترونیک به مشتریان گرامی، خدماتی نظیر همراه بانک، تلفنبانک و اینترنت بانک را جهت اطلاع از وضعیت حساب به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.


خدمات همراه بانک

  • اخذ آخرین موجودی

    [*] اخذ سه گردش آخر

    [*] استعلام وضعیت یک برگ چک

    [*] ارسال 25 گردش آخر حساب به نمابر

    [*] ارسال 25 گردش آخر حساب به پست الکترونیکی (Email)

    [*] پرداخت قبوض

    [*] پرداخت حق بیمه کافرمایان تامین اجتماعی

    [*] فعال و غیرفعال کردن ارسال پیامک تغییرات مانده و گردشهای حساب طی روز به طور خودکار

    [*] فعال و غیر فعال کردن ارسال پیامک اطلاعات چک برگشت شده به صورت خودکار

    [*] ارسال شماره شبا

    [*] تغییر رمز


دریافت و نصب نرم‌افزار "همراه بانک" بر روی تلفن همراه
1- جهت نصب نرم افزار همراه بانک با انتخاب نسخه مربوط به تلفن همراه خود توسط لینک‌های زیر اقدام به نصب این نرم‌افزار نمایید.
نکته:
چنانچه تلفن همراه شما دارای سیستم عامل ویندوز می ‌باشد جهت دربافت نرم‌افزار همراه بانک ابتدا از کلیه اطلاعات تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده، سپس با توجه به اینکه سیستم‌عامل گوشی شما Windows Mobile 6.1 به بالاتر می‌باشد، فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1036.cab و در غیر این صورت فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1034.cab را فقط با استفاده از برنامه Active Synch از کامپیوتر به گوشی همراه انتقال دهید (برای انتقال این فایل از روش‌های دیگر مانند Bluetooth استفاده نکنید و نام این فایل را قبل و بعد از انتقال دادن آن تغییر ندهید(
پس از انتقال فایل فوق، با کلیک کردن بروی این فایل، آن را نصب نمایید. اگر در هنگام نصب این برنامه از شما سوال شد که آیا این برنامه بروی Device نصب شود یا بروی Internal Storage، در پاسخ به این سوال گزینه Device را انتخاب نمایید.


[TD="width: 33%, align: center"]
[/TD]
[TD="width: 33%"]
[/TD]

[TR]
[TD="width: 33%, align: center"] دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه
نسخه آندروئید
[/TD]
[TD="width: 33%, align: center"] دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه
نسخه جاوا
[/TD]
[TD="width: 33%, align: center"] دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه
نسخه ویندوز موبایل
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 33%, align: center"] [/TD]
[TD="width: 33%, align: center"] [/TD]
[TD="width: 33%"] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 33%, align: center"]
[/TD]
[TD="width: 33%, align: center"]
[/TD]
[TD="width: 33%"]
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 33%"]
دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه
سیمبین نسخه جدید
[/TD]
[TD="width: 33%"]
دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه
سیمبین نسخه قدیم
[/TD]
[TD="width: 33%"]
دریافت نرم افزار همراه بانک رفاه
ویژه نابینایان
[/TD]
[/TR]




2- جهت تسهیل دریافت نرم‌افزار "همراه بانک"، بانک رفاه در محل شعب خود اقدام به نصب میزبان‌های Bluetooth نموده است. به این ترتیب شما در هنگام حضور در محل این شعبه‌ها، با روشن کردن Bluetooth گوشی همراه خود می‌توانید نرم‌افزار "همراه بانک" را دریافت نمایید.
در هر دو حالت فوق شما می‌توانید با انتخاب پیام یا برنامه کاربردی ظاهر شده، اقدام به نصب نرم‌افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود نمایید.
 

ناهید

متخصص بخش
مراه بانک انصار
stock-photo-modern-mobile-bank-management-the-finance-on-distance-by-means-of-a-mobile-phone-3016480[1].jpg
معرفی همراه بانک انصار


امروزه تعداد كساني كه از تلفن همراه برخوردار بوده و از آن استفاده مي كنند بسيار زياد بوده و هر روز درحال افزايش است و طولي نخواهد كشيد كه بسياري از فعاليتهاي روزانه افراد صرفاً با استفاده از تلفن همراه انجام ميپذيرد. ارسال و دريافت اطلاعات به صورت سرويس پيام كوتاه توسط دستگاه تلفن همراه، داراي مزايايي چون سريعتر به مقصد رسيدن، پايين تر بودن هزينه و سهولت استفاده فردي است.

سيستم همراه بانک مشتريان را قادر مي سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانك و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانكي نمايند. همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالي خط و پاسخگويي شبانه روزي، ميتواند باعث صرفه جويي در انرژي گردد.
مشتريان بانك مي توانند بوسيله بلوتوث يا از طريق اينترنت، نرمافزار همراه بانك را دريافت كرده و در تلفن همراه خود نصب نمايند.


نحوه استفاده از همراه بانک انصار
مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات همراه بانک انصار استفاده نمایند.
مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه در بانک انصار و همچنین دریافت و نصب نرمافزار همراه بانک انصار از طریق بلوتوث در شعب و یا دانلود آن از طریق سایت بانک انصار، میتوانند از خدمات بانک انصار از طریق تلفن همراه بهرهمند گردند.






نرم افزار همراه بانک بر اساس رزولوشن


[TR]
[TD="bgcolor: #ADC5FC, align: center"] 176*208 [/TD]
[TD="bgcolor: #ADC5FC, align: center"] 240*320 [/TD]
[TD="bgcolor: #ADC5FC, align: center"] 320*240 [/TD]
[TD="bgcolor: #ADC5FC, align: center"] 360*640 [/TD]
[TD="bgcolor: #ADC5FC, align: center"] 480*800 [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #FFFFFF, align: center"] [/TD]
[TD="bgcolor: #FFFFFF, align: center"] [/TD]
[TD="bgcolor: #FFFFFF, align: center"] [/TD]
[TD="bgcolor: #FFFFFF, align: center"] [/TD]
[TD="bgcolor: #FFFFFF, align: center"] [/TD]
[/TR]


stock-photo--d-character-with-mobile-phone-isolated-65461948[1].gif

نحوه استفاده مشتریان از همراه بانک انصار

1. جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور به یکی از شعب بانک انصار مراجعه کنید.
2. نرم افزار همراه بانک انصار از دو طریق زیر قابل دریافت است:
a. دریافت از طریق بلوتوث در کلیه شعب بانک انصار
b. دانلود از طریق وب سایت بانک
3. قبل از نصب جهت استفاده از همراه بانک انصار در بهترین حالت و سرعت، ابتدا نسبت به فعالسازی GPRS خط تلفن همراه خود اقدام نمایید، سپس نرم افزار متناسب با گوشی تلفن همراه خود را دریافت کرده و نصب کنید. برای اطلاع از نحوه فعالسازی GPRS به سایت اپراتور مربوطه مراجعه کنید.
مشترکین همراه اول: www.mci.ir
مشترکین ایرانسل:www.irancell.ir
مشترکین رایتل:www.tamintelecom.ir
4. پس از دریافت نسخه متناسب با گوشی تلفن همراه و اطمینان از وجود فضای خالی مناسب در حافظه تلفن همراه، نسبت به نصب نرم افزار اقدام کنید.
5. اگر تمایل به استفاده از GPRS دارید در این مرحله و قبل از ورود نام کاربری و رمز، گزینه تنظیمات را انتخاب و ارتباط از طریق GPRS را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه GPRS ، کار با نرم افزار همراه بانک بسیار سریعتر و ارزانتر خواهد بود.
6. در صورت وجود هرگونه مشکل در نصب یا راه اندازی نرم افزار و نیاز به برقراری ارتباط با کارشناسان بانک، با شماره تلفن های 22566735-8 داخلی 124 یا 44466500-021 تماس حاصل فرمایید.



[TR]
[TD="width: 35%"] [/TD]
[TD="width: 7%"] [/TD]
[TD="width: 8%"] [/TD]
[TD="width: 7%"] [/TD]
[TD="width: 32%"] [/TD]
[TD="width: 11%"] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 89%, colspan: 5"]

[/TD]
[/TR]



 

ناهید

متخصص بخش
"همراه بانك" يكي از خدمات بانكداري الكترونيك بانك سينا است كه از طريق تلفن همراه به مشتريان بانك ارائه مي‌شود. با به كارگيري خدمات "همراه بانك" مشتريان بانك سينا مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي و با استفاده از تنها يك گوشي تلفن همراه، به اطلاعات حساب بانكي خود دسترسي يافته، به كارت/حساب ديگري در بانك سينا پول انتقال داده و هزينه قبوض خدمات شهري مثل آب، برق و تلفن را پرداخت نمايند.


  • براي استفاده از "همراه بانك" به امكانات زير نياز داريد:
  • يك گوشي تلفن همراه
  • مراجعه به يكي از شعب بانك سينا و دريافت نام كاربري و رمز
  • يك حساب بانكي نزد بانك سينا به همراه كارت بانكي مرتبط با حساب
  • برنامه نرم‌افزاري "همراه بانك"، كه بايد روي گوشي تلفن همراه شما نصب شود
پس از نصب و راه‌اندازي نرم‌افزار "همراه بانك" بر روي گوشي تلفن همراه‌تان شما مي‌توانيد در هر زمان از شبانه‌روز:

  • از موجودي حساب خود مطلع شويد
  • هزينه قبض‌هاي خدمات شهري خود (مثل آب، برق، تلفن، ...) را پرداخت نماييد
  • از كارت بانكي‌تان به كارت بانكي ديگر مشتريان بانك سينا وجه انتقال دهيد
  • سه گردش نهائي حساب خود را ببينيد
  • كارت بانكي خود را مسدود نماييد
  • رمز دوم (خريد اينترنتي) خود را تغيير دهيد
  • شارژ سيم كارت خريداري نماييد
  • خدمات مربوط به كارت، سپرده و چك را انجام دهيد
  • وضعيت تسهيلات را مشاهده و اقساط را پرداخت نماييد


  • براي دريافت و نصب نرم‌افزار "همراه بانك" بر روي گوشي تلفن همراه‌تان مي‌توانيد به روش زير عمل كنيد:
براي دريافت برنامه مورد نياز ابتدا به منوي بانكداري همراه بانك سينا كه به همين منظور آماده شده مراجعه و فايل اجرايي مربوطه را از اين قسمت دانلود نماييد. پس از قرار گرفتن نرم‌افزار در رايانه‌تان، آن را از طريق كابل ارتباطي با گوشي همراه (يا هر وسيله ديگري كه با كمك آن مي‌توانيد داده و اطلاعات بر روي گوشي منتقل نماييد) به روي گوشي منتقل نماييد. پس از قرار گرفتن نرم‌افزار "همراه بانك" بر روي گوشي تلفن همراه شما، اين برنامه يا در قالب يك پيام كوتاه در بخش پيام كوتاه‌هاي گوشي شما (Message Inbox) قرار مي‌گيرد يا به صورت يك برنامه كاربردي در قسمت Application يا File Manager ظاهر مي‌شود. در هر يك از دو حالت فوق شما مي‌توانيد با انتخاب پيام يا برنامه كاربردي ظاهر شده، اقدام به نصب نرم‌افزار بر روي گوشي تلفن همراه خود نماييد. پس از نصب موفقيت‌آميز برنامه، جهت يادگيري نحوه كار با آن و انجام تنظيمات اوليه، لازم است تا مطابق راهنمايي‌هاي انجام گرفته در "راهنماي كاربري نرم‌افزار همراه بانك" عمل نماييد.

  • نكاتي كه قبل از شروع به استفاده از "همراه بانك" بايد بدانيد:

  • براي استفاده از "همراه بانك" گوشي تلفن همراه شما بايد امكان نصب برنامه جاوا (Java) و اندرويد را داشته باشد
  • براي انتقال نرم‌افزار همراه بانك بر روي گوشي تلفن همراه‌تان گوشي شما بايد يكي از امكانات انتقال اطلاعات زير را دارا باشد:
  • انتقال اطلاعات از طريق كابل USB (جهت دريافت نرم‌افزار از وب سايت سامانه بانكداري همراه بانك سينا)
  • ارتباط از طريق Bluetooth (دريافت از گوشي تلفن همراه ديگر)
  • ارتباط از طريق Infrared (جهت دريافت نرم‌افزار از گوشي تلفن همراه ديگر)
  • امكان استفاده از "همراه بانك" براي اكثر گوشي‌هاي تلفن همراه موجود در بازار فراهم شده است.
در حال حاضر انتقال وجه با استفاده از خدمات "همراه بانك" بين حساب‌هاي بانك سينا روزانه تا سقف 30,000,000 ريال ممكن مي‌باشد.
در صورت تمايل به اطلاع از خدمات همراه بانك سينا لطفا" اين پرونده (PDF) را مطالعه فرماييد.
لطفا" براي دريافت برنامه نصب نرم افزار همراه بانك ويژه گوشي هاي غير لمسي اينجا را كليك نماييد.
لطفا" براي دريافت برنامه نصب نرم افزار همراه بانك اينجا را كليك نماييد. (ويژه گوشي هاي اندرويد)
لطفا براي دريافت برنامه نصب نرم افزار همراه بانك ويژه گوشي هاي لمسي از لينك هاي زير اقدام نماييد. اين نرم افزار بر اساس رزولوشن گوشي هاي لمسي طراحي شده است كه جهت انتخاب نرم افزار مناسب مي بايست مطابق راهنماي كاربري عمل گردد.

208*176

320*240

240*320

640*360

800*480


 
بالا