achilardoor
New member
شرکت خوشفکر آچیلاردر در شرایطی که اکثر برندهای بزرگ حداکثر توان خود را روی ارائه پیشرفتهترین درب های اتوماتیک قرار دادهاند رده میانه را بعنوان تمرکز اصلی این شرکت برگزیده است.
در لیست تولیدات این برند با اینکه هنوز محصولات بزرگی مثل SPD به چشم میخورند اما به مدلهای خوشقیمت بسیاری نیز میتوان اشاره کرد. یکی از این مدلهای جدید که بصورت رسمی به بازارهای جهانی و داخلی ارائه شده مدلی به نام 700و800 SPD است که همراه 600 در نخستین روزهای ماه آوریل 2008 معرفی شدند. با اینکه در مقایسه با برندهای مختلف نمونه بسیار پیشرفتهتری به حساب میآید اما همچنان با مشخصات میانی خود را در رده بازار مقایسه ترک نکرده است.
رویه آچیلاردر در ارائه طیف وسیعی از مدلهای متوسط با قیمتهای مناسب را باید بخشی از سیاست متحول شده این برند تلقی کرد. این سیاست جدید شباهت نزدیکی به روند موفقیت شرکتهای اینترنشنال دارد که در شروع کار با حداقل امکانات و البته حداقل قیمت، فروش پایین برندها را بخوبی جبران کردهاند. در همین راستا با نگاهی گذرا به کلاس برندهای ارزانقیمت تنها به برخی نمونههای بسیار ساده از زومر و یوتاب میتوان اشاره کرد که در یک مورد یعنی کیفیت ساخت بدنه اعتبار چندانی را کسب نمیکنند.
آچیلاردر اما با بررسی این نقطه ضعف در حال پر کردن حفره بزرگی در بازار دربهای اتوماتیک است که در صورت کمکاری رقبا در یک سال آینده سهم فروش این برند خوشنام را بشدت افزایش خواهد داد.
یک عامل موفقیت آچیلاردر در این میان اعتبار جهانی این شرکت است که در ترکیب با سرمایهگذاری وسیع جایی برای شکست آن باقی نمیگذارد. شبکه توزیع بسیار گسترده محصولات آچیلاردر در سرتاسر دنیا نیز از جمله نکاتی است که نشان آن را تنها در برندهایی نظیر کابا و بارزانته میتوان یافت و دیگر محصولها به هیچ عنوان توانایی رقابت در این رده را نیز نخواهند داشت.
با جمعبندی این موارد و بررسی محصولات مشابه، در صورت تعیین قیمت مناسب آینده درخشانی پیش روی در رقابت با اندک نمونههای مشابه این دسته خواهد بود.
در لیست تولیدات این برند با اینکه هنوز محصولات بزرگی مثل SPD به چشم میخورند اما به مدلهای خوشقیمت بسیاری نیز میتوان اشاره کرد. یکی از این مدلهای جدید که بصورت رسمی به بازارهای جهانی و داخلی ارائه شده مدلی به نام 700و800 SPD است که همراه 600 در نخستین روزهای ماه آوریل 2008 معرفی شدند. با اینکه در مقایسه با برندهای مختلف نمونه بسیار پیشرفتهتری به حساب میآید اما همچنان با مشخصات میانی خود را در رده بازار مقایسه ترک نکرده است.
رویه آچیلاردر در ارائه طیف وسیعی از مدلهای متوسط با قیمتهای مناسب را باید بخشی از سیاست متحول شده این برند تلقی کرد. این سیاست جدید شباهت نزدیکی به روند موفقیت شرکتهای اینترنشنال دارد که در شروع کار با حداقل امکانات و البته حداقل قیمت، فروش پایین برندها را بخوبی جبران کردهاند. در همین راستا با نگاهی گذرا به کلاس برندهای ارزانقیمت تنها به برخی نمونههای بسیار ساده از زومر و یوتاب میتوان اشاره کرد که در یک مورد یعنی کیفیت ساخت بدنه اعتبار چندانی را کسب نمیکنند.
آچیلاردر اما با بررسی این نقطه ضعف در حال پر کردن حفره بزرگی در بازار دربهای اتوماتیک است که در صورت کمکاری رقبا در یک سال آینده سهم فروش این برند خوشنام را بشدت افزایش خواهد داد.
یک عامل موفقیت آچیلاردر در این میان اعتبار جهانی این شرکت است که در ترکیب با سرمایهگذاری وسیع جایی برای شکست آن باقی نمیگذارد. شبکه توزیع بسیار گسترده محصولات آچیلاردر در سرتاسر دنیا نیز از جمله نکاتی است که نشان آن را تنها در برندهایی نظیر کابا و بارزانته میتوان یافت و دیگر محصولها به هیچ عنوان توانایی رقابت در این رده را نیز نخواهند داشت.
با جمعبندی این موارد و بررسی محصولات مشابه، در صورت تعیین قیمت مناسب آینده درخشانی پیش روی در رقابت با اندک نمونههای مشابه این دسته خواهد بود.