مدیر عامل راهآهن با اشاره به آغاز طرح نوروزی راهآهن از امروز، گفت: برای رفاه حال مسافران در ایستگاه راهآهن تهران و 7 ایستگاه اصلی دیگر، اینترنت "وایرلس" راهاندازی شده است.
عبدالعلی صاحبمحمدی با اشاره به آغاز طرح نوروزی راهآهن از امروز، اظهار داشت: در روز ابتدایی طرح نوروزی مطابق برنامه زمانبندی شده تمامی قطارها از مبداء حرکت خود را آغاز کردند.
وی با اشاره به اینکه پیشبینی میشود در طول ایام نوروز حدود 2 میلیون مسافر از طریق سیستم حملونقل ریلی جابهجا شوند، خاطرنشان کرد: هدفگذاری راهآهن ارائه خدمات مطلوب به مسافران و سیر ایمن قطارها است.
مدیر عامل راهآهن جمهوری اسلامی ایران به آمادهسازی قطارها و سالنهای مسافری برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سالنهای قطارها از نظر ایمنی، تهویه و کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است.
صاحبمحمدی با اشاره به اینکه ایمنی سیر از مهمترین دغدغههای راهآهن است، خاطرنشان کرد: پس از این موضوع، ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکتهای حمل و نقلی مورد توجه است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال جاری نیز همانند سالهای گذشته راهآهن و شرکتهای خصوصی دست به دست یکدیگر دادهاند تا بهترین خدمات در نوروز به مسافران ارائه شود.
صاحبمحمدی با اشاره به توزیع فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی، اضافه کرد: مسافران در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا برای ارائه پیشنهادات و گزارشات خود میتوانند با شماره تلفن 1539 (تلفن گویا) و پیامک 3000300 با راهآهن جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کنند.
* راهاندازی اینترنت "وایرلس" در ایستگاه راهآهن تهران و 7 ایستگاه دیگر
مدیرعامل راهآهن تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ راهآهن، در ایستگاه راهآهن تهران و 7 ایستگاه دیگر اینترنت "وایرلس" برای رفاه حال مسافران راهاندازی شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاهها اصلی راهآهن به تدریج به سیستم اینترنت وایرلس تجهیز خواهند شد، خاطرنشان کرد: همچنین تمامی ایستگاههای راهآهن به تلویزیون دیجیتال مجهز شدهاند.
عبدالعلی صاحبمحمدی با اشاره به آغاز طرح نوروزی راهآهن از امروز، اظهار داشت: در روز ابتدایی طرح نوروزی مطابق برنامه زمانبندی شده تمامی قطارها از مبداء حرکت خود را آغاز کردند.
وی با اشاره به اینکه پیشبینی میشود در طول ایام نوروز حدود 2 میلیون مسافر از طریق سیستم حملونقل ریلی جابهجا شوند، خاطرنشان کرد: هدفگذاری راهآهن ارائه خدمات مطلوب به مسافران و سیر ایمن قطارها است.
مدیر عامل راهآهن جمهوری اسلامی ایران به آمادهسازی قطارها و سالنهای مسافری برای ایام نوروز اشاره کرد و گفت: سالنهای قطارها از نظر ایمنی، تهویه و کیفیت مورد بررسی قرار گرفته است.
صاحبمحمدی با اشاره به اینکه ایمنی سیر از مهمترین دغدغههای راهآهن است، خاطرنشان کرد: پس از این موضوع، ارائه خدمات مطلوب از سوی شرکتهای حمل و نقلی مورد توجه است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال جاری نیز همانند سالهای گذشته راهآهن و شرکتهای خصوصی دست به دست یکدیگر دادهاند تا بهترین خدمات در نوروز به مسافران ارائه شود.
صاحبمحمدی با اشاره به توزیع فرم نظرسنجی بین مسافران نوروزی، اضافه کرد: مسافران در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و یا برای ارائه پیشنهادات و گزارشات خود میتوانند با شماره تلفن 1539 (تلفن گویا) و پیامک 3000300 با راهآهن جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کنند.
* راهاندازی اینترنت "وایرلس" در ایستگاه راهآهن تهران و 7 ایستگاه دیگر
مدیرعامل راهآهن تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ راهآهن، در ایستگاه راهآهن تهران و 7 ایستگاه دیگر اینترنت "وایرلس" برای رفاه حال مسافران راهاندازی شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاهها اصلی راهآهن به تدریج به سیستم اینترنت وایرلس تجهیز خواهند شد، خاطرنشان کرد: همچنین تمامی ایستگاههای راهآهن به تلویزیون دیجیتال مجهز شدهاند.