• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

روياي مشترك سوني و سوني‌اريكسون

maksemos

متخصص بخش خودرو
sony_e.jpg


در نمايشگاه ايفا در برلين كه در سپتامبر برگزار شد، شركت سوني پيام جديد نام تجاري خود را تحت عنوان make.believe معرفي كرد.

تغيير سياست‌هاي برندينگ نخستين پيامد تغييرات مديريتي در سوني‌اريكسون بود.
در نمايشگاه ايفا در برلين كه در سپتامبر گذشته برگزار شد، شركت سوني پيام جديد نام تجاري خود را تحت عنوان make.believe معرفي كرد.

اين پيام جايگزين پيام قبلي نام تجاري اين شركت يعني Like.No_Other شد.
بلافاصله و در نشستي مطبوعاتي در لندن سوني‌اريكسون نيز اعلام كرد كه از اين پس پيام نام تجاري اين شركت هم ‘make.believe’ خواهد بود.

بر اين اساس سوني اريكسون از اين پس تمركز خود را بر همكاري بيشتر با شركت‌هاي زيرمجموعه سوني براي نزديك كردن هرچه بيشتر «ارتباطات» به «سرگرمي» قرار مي‌دهد.

تازه‌ترين مورد اين همكاري در برگزاري جام جهاني فوتبال 2010 در آفريقاي جنوبي خواهد بود جايي كه سوني به عنوان يكي از حاميان رسمي اين مسابقات حضور خواهد داشت و حالا سوني‌اريكسون را هم به خود به جمع حاميان اضافه كرده است و سوني‌اريكسون خبر از برنامه‌هاي تبليغاتي متنوع براي جام جهاني مي‌دهد.

sonyericsson_logo_colors.jpg


سوني‌اريكسون همچنين از قصد خود براي استفاده از رنگ‌هاي مختلف براي لوگوي خود كه تحت عنوان «هويت سيال» و با رنگ سبز معرف نام اين شركت بود خبر داد.
بدين ترتيب از اين پس شاهد رنگ‌هاي متنوع اين لوگو خواهيم بود.
 
بالا