ahmadfononi
معاونت انجمن
الکلاسکيودربي اسپانيا بين رئال مادريد و بارسلونا در برنابئو از لحاظ پربينندهترين الدربي تاريخ در رتبه اول قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، بيش از يازده ميليون نفر فقط در اسپانيا تماشاگر ديدار رئال مادريد و بارسلونا در برنابئو (شنبه شب گذشته) بودند و پيشبيني ميشود که با توجه به خريد کارت هاي تلويزيوني در کشورهاي آسيايي، آمريکاي جنوبي، اروپا و آفريقا حداقل 15 ميليون نفر ديگر نيز از اين بازي به صورت رسمي و با رعايت کپيرايت اين ديدار جذاب را تماشا کرده باشند.
تنها تلويزيون دولتي اسپانيا در فاصله دو روز مانده به الکلاسکيودربي اول تعداد 800 هزار کارت تلويزيوني براي باز شدن قفل شبکه ماهوارهاي به کشورهاي عربي، آسياي جنوب شرقي و چند کشور اروپايي فروخته است و اين مسئله درآمد قابل توجهي براي اين کشور به همراه داشته است.
بيش از 45 کمپاني بزرگ و صاحب نام از سراسر جهان در فضاي تبليغاتي راديويي و تلويزيوني الکلاسيکودربي حضوري پررنگ داشته و پيشبيني ميشود مبلغ حداقلي 6 ميليون يورو تنها از بخش تبليغات بازرگاني بين دو نيمه از 5 شبکه راديويي و تلويزيوني داخل اسپانيا وارد خزانه دولت اين کشور شده باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، بيش از يازده ميليون نفر فقط در اسپانيا تماشاگر ديدار رئال مادريد و بارسلونا در برنابئو (شنبه شب گذشته) بودند و پيشبيني ميشود که با توجه به خريد کارت هاي تلويزيوني در کشورهاي آسيايي، آمريکاي جنوبي، اروپا و آفريقا حداقل 15 ميليون نفر ديگر نيز از اين بازي به صورت رسمي و با رعايت کپيرايت اين ديدار جذاب را تماشا کرده باشند.
تنها تلويزيون دولتي اسپانيا در فاصله دو روز مانده به الکلاسکيودربي اول تعداد 800 هزار کارت تلويزيوني براي باز شدن قفل شبکه ماهوارهاي به کشورهاي عربي، آسياي جنوب شرقي و چند کشور اروپايي فروخته است و اين مسئله درآمد قابل توجهي براي اين کشور به همراه داشته است.
بيش از 45 کمپاني بزرگ و صاحب نام از سراسر جهان در فضاي تبليغاتي راديويي و تلويزيوني الکلاسيکودربي حضوري پررنگ داشته و پيشبيني ميشود مبلغ حداقلي 6 ميليون يورو تنها از بخش تبليغات بازرگاني بين دو نيمه از 5 شبکه راديويي و تلويزيوني داخل اسپانيا وارد خزانه دولت اين کشور شده باشد.