سرویس خرید پستی
برای مشاهده نمونه قرارداد سرویس خرید پستی اینجا کلیک کنید
آشنایی با نحوه کار رايارا
ابتدا خریدار از سايت فروشگاه كالاي مورد نظر را انتخاب و در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد كردن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید خود را نهایی می كند. سپس اطلاعات سفارش در پنل مخصوص فروشگاه به فروشنده نشان داده می شود. فروشنده، سفارش رسیده را آماده كرده، وضعيت را در پنل به آماده به ارسال تغيير مي دهد. سپس مامور پست با ديدن سفارش آماده به ارسال در پنل خود دستور مراحعه جمع آور به فروشگاه را صادر مي كند. جمع آور سفارش را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا از طریق موزعین پست در اقصی نقاط کشور، در قبال دریافت وجه ( قیمت كالا + هزينه ارسال ) تحویل خریدار می دهد. پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در چهار نوبت (روزهای يكشنبه هر هفته) با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود. در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود ویا دچار آسیب دیدگی شود، طبق قوانین و مقررات پستی، خسارت وارده به فروشندگان پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد. یادآوری می شود، رايارا صرفاً خدمات سرویس پست خريد اينترنتي را عرضه مي كند و در قبال محتوای کالاهای خریداری شده مسئولیتی ندارد و مشتریان محترم، در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا برای پیگیری سرنوشت سفارش مورد نظر خود، صرفا از طریق سایت و آدرس و تلفن تماس فروشنده کالا (فروشگاه) و با مراجعه به قسمت رهگیری سفارش قابل دسترسی است، اقدام فرمایند.
ابتدا خریدار از سايت فروشگاه كالاي مورد نظر را انتخاب و در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد كردن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید خود را نهایی می كند. سپس اطلاعات سفارش در پنل مخصوص فروشگاه به فروشنده نشان داده می شود. فروشنده، سفارش رسیده را آماده كرده، وضعيت را در پنل به آماده به ارسال تغيير مي دهد. سپس مامور پست با ديدن سفارش آماده به ارسال در پنل خود دستور مراحعه جمع آور به فروشگاه را صادر مي كند. جمع آور سفارش را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا از طریق موزعین پست در اقصی نقاط کشور، در قبال دریافت وجه ( قیمت كالا + هزينه ارسال ) تحویل خریدار می دهد. پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در چهار نوبت (روزهای يكشنبه هر هفته) با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود. در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود ویا دچار آسیب دیدگی شود، طبق قوانین و مقررات پستی، خسارت وارده به فروشندگان پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد. یادآوری می شود، رايارا صرفاً خدمات سرویس پست خريد اينترنتي را عرضه مي كند و در قبال محتوای کالاهای خریداری شده مسئولیتی ندارد و مشتریان محترم، در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا برای پیگیری سرنوشت سفارش مورد نظر خود، صرفا از طریق سایت و آدرس و تلفن تماس فروشنده کالا (فروشگاه) و با مراجعه به قسمت رهگیری سفارش قابل دسترسی است، اقدام فرمایند.
برای مشاهده نمونه قرارداد سرویس خرید پستی اینجا کلیک کنید