سیستم پستی پرداخت اولین و قدیمی ترین سیستم واسطه پستی در ایران با ظاهری جدید فعالیت خود را با کادر مدیریتی جدید از سر گرفت.
فروشگاه ساز
اعطاي نشان اعتماد براي وبسايت هاي تجاري با هدف قانونمند كردن و چارچوب دهي به فعاليت فروشگاههاي مجازي در حال انجام مي باشد. نشان اعتماد به شكل يك علامت در بالاي سايتهايي كه از نظر قانوني فعاليت آنان مورد تائيد است به نمایش در می آید. ساماندهي سايتهاي تجاري در كشور موثرترين گام براي ايجاد فضاي تجارت الكترونيكي بهخصو B2C خواهد بود.
ادامه مطلب
تجارت الكترونيك
باتوجه به جمعیت جوان کشور و نیز فعالیت فروشگاههای مختلف اینترنتی زمان آن رسیده همزمان با این اقدامات، فرهنگسازی نیز در این خصوص انجام گیرد تا عموم مردم از بیشترین امکان تخفیف با ارائه اجناس مرغوب برخوردار شوند فرهنگسازی خرید و فروش از مهمترین نیازهای فروشگاههای مجازی در كشور است.
ادامه مطلب
پرداخت در محل
در دنیای امروزه که بیشتر فعل و انفعالات سنتی به مدرن و دیجیتالی تبدیل شده است، مدیران ارشد فروشگاههای اینترنتی با تلاش خود میخواهند ضمن ارائه خدمات اینترنتی جدید و معرفی محصولات برتر به عنوان یک بازوی کمکی به مردم در جهت برآوردهسازی نیازهای خود کمک کنند، اکنون در این بازارهای رقابتی مشاهده میشود
ادامه مطلب
سامانه تجارت الكترونيك پرداخت به عنوان يكي از شركت هاي پيشرو در ارائه خدمات و سرويس هاي اينترنتي، سامانه پشتيباني فني متشكل از بهترين و متخصص ترين كارشناسان شاغل را به خدمت گرفته تا به صورت 24 ساعته پاسخگوي سوالات و نيازهاي مشتريان و كاربران سرويس هاي اينترنتي سامانه تجارت الكترونيك پرداخت باشند.
خدمات تحت وب:
كاربران مي توانند از طريق نشاني پست الكترونيكي info@pardakht.ir سوالات و مشكلات فني خود را ارسال كرده و در اسرع وقت پاسخ مورد نياز را دريافت كنند. در اين بخش سعي شده به آن دسته از خدماتی که مشتري، تاکنون حضورا دریافت میكرده و غیر حضوري، پاسخ داده شود.
خدمات پشتیبانی تلفنی:
مشترک میتواند از خدمات كال سنتر (Call Center) سامانه تجارت الكترونيك پرداخت، متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را در هر ساعت از شبانه روز برعهده دارند، استفاده نماید. برای ارتباط با این واحد در ساعات اداري مي توانيد با شماره تلفن 3327770-0311(117 واحد مالي-118 واحد پشتيباني فروشگاه-119 واحد پشتيباني پست) تماس بگيريد.
فروشگاه ساز
اعطاي نشان اعتماد براي وبسايت هاي تجاري با هدف قانونمند كردن و چارچوب دهي به فعاليت فروشگاههاي مجازي در حال انجام مي باشد. نشان اعتماد به شكل يك علامت در بالاي سايتهايي كه از نظر قانوني فعاليت آنان مورد تائيد است به نمایش در می آید. ساماندهي سايتهاي تجاري در كشور موثرترين گام براي ايجاد فضاي تجارت الكترونيكي بهخصو B2C خواهد بود.
ادامه مطلب
تجارت الكترونيك
باتوجه به جمعیت جوان کشور و نیز فعالیت فروشگاههای مختلف اینترنتی زمان آن رسیده همزمان با این اقدامات، فرهنگسازی نیز در این خصوص انجام گیرد تا عموم مردم از بیشترین امکان تخفیف با ارائه اجناس مرغوب برخوردار شوند فرهنگسازی خرید و فروش از مهمترین نیازهای فروشگاههای مجازی در كشور است.
ادامه مطلب
پرداخت در محل
در دنیای امروزه که بیشتر فعل و انفعالات سنتی به مدرن و دیجیتالی تبدیل شده است، مدیران ارشد فروشگاههای اینترنتی با تلاش خود میخواهند ضمن ارائه خدمات اینترنتی جدید و معرفی محصولات برتر به عنوان یک بازوی کمکی به مردم در جهت برآوردهسازی نیازهای خود کمک کنند، اکنون در این بازارهای رقابتی مشاهده میشود
ادامه مطلب
پشتیبانی
ارتباط آنلاين با كارشناسان پشتيباني فني سامانه تجارت الكترونيك پرداخت
سامانه تجارت الكترونيك پرداخت به عنوان يكي از شركت هاي پيشرو در ارائه خدمات و سرويس هاي اينترنتي، سامانه پشتيباني فني متشكل از بهترين و متخصص ترين كارشناسان شاغل را به خدمت گرفته تا به صورت 24 ساعته پاسخگوي سوالات و نيازهاي مشتريان و كاربران سرويس هاي اينترنتي سامانه تجارت الكترونيك پرداخت باشند.
خدمات تحت وب:
كاربران مي توانند از طريق نشاني پست الكترونيكي info@pardakht.ir سوالات و مشكلات فني خود را ارسال كرده و در اسرع وقت پاسخ مورد نياز را دريافت كنند. در اين بخش سعي شده به آن دسته از خدماتی که مشتري، تاکنون حضورا دریافت میكرده و غیر حضوري، پاسخ داده شود.
خدمات پشتیبانی تلفنی:
مشترک میتواند از خدمات كال سنتر (Call Center) سامانه تجارت الكترونيك پرداخت، متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را در هر ساعت از شبانه روز برعهده دارند، استفاده نماید. برای ارتباط با این واحد در ساعات اداري مي توانيد با شماره تلفن 3327770-0311(117 واحد مالي-118 واحد پشتيباني فروشگاه-119 واحد پشتيباني پست) تماس بگيريد.