• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

شرکت هواپیمایی تایلند بهترین شرکت هواپیمایی سال 2008 میلادی

Nicol

متخصص بخش گردشگری

5.jpg


با توجه به گسترش مسافرت های هوایی و رشد صنعت گردشگری در سطح جهان تمامی شرکت های هوایی مطرح در سطح جهان سعی در گسترش خدمات خود و بهبود کیفیت پروازهای این شرکت ها کرده اند به گونه ای که یک رقابت بسیار سنگینی بین این شرکت ها ایجاد شود.
در این بین برخی شرکت های هوایی قدیمی نتوانستند این رقابت را به نفع خود تغییر دهند اما بسیاری از شرکت های هوایی جدید توانسته اند گوی رقابت را از آنها بگیرند .

1.jpg


به همین دلیل تصمیم گرفتم اطلاعاتی در مورد برخی از این شرکت های هوایی را در اختیار شما قرار بدهم تا اگر تصمیم به استفاده از یکی از این شرکت ها در مسافرت آینده خودتان را داشتید بهتر توان تصمیم گیری داشته باشید.
که یکی از این شرکت ها که البته زیاد هم تازه تاسیس نیست شرکت هواپیمایی تایلند است ، که تصمیم گرفتم به عنوان اولین شرکت به شما معرفی کنم.
خدمات بسیار بالا و کیفیت خدمات به مسافرین و استفاده کنندگان از این خطوط هوایی باعث شده که این شرکت به عنوان یکی از برترین شرکت های هوایی سال 2008 میلادی انتخاب شود. این شرکت هوایی در دو زمینه خدمات زمینی و خدمات هوایی خود در این سال توسط SKYTRAX که مسئولیت نظرسنجی در مورد شرکت های هواپیمایی را در جهان به عهده دارد.

2.jpg


به عنوان مثال خدمات نوین رویال فرست کلاس در این خطوط هواپیمایی که در فرودگاه بین المللی suvarnabhumi که به مسافران این شرکت هوایی ارایه می شود طی این نظرسنجی به عنوان یکی از بهترین خدمات این شرکت هوایی انتخاب شده است. ادوارد پلایستد Edward plaisted مدیر عامل شرکت خدمات هوایی در تایلند می گوید: « با توجه به این نوع پروازها طبیعی است که قیمت گرانتری را مسافر باید بپردازد، بنابراین شاید کسی که توان پرداخت این رقم را داشته باشد بسیار مشکل پسند تر از دیگران است پس وقتی مسافران از این خدمات رضایت خود را اعلام می کنند این یعنی موفقیت ما در ارایه این خدمات که خوشبختانه ما توانستیم این جواب مثبت را دریافت کنیم.»

3.jpg


در یک سری از پرسشنامه هایی که از مسافران این خدمات طلایی همگی با توجه به قیمتی که پرداختند بیشترین خدمات را دریافت کرده اند و راضی شده اند. این مسافران همگی اعلام کرده اند که شرکت هوایی تایلند توانسته بهترین خدمات را به آنها ارایه کند که این باعث خوشحالی بسیار کارکنان شرکت هوایی تایلند است.
به عنوان مثال یکی از خدمات بسیار مناسب این شرکت هوایی در فرودگاه بانکوک به مسافران رویال فرست کلاس ارایه شده با توجه به تفاوت ساعت مسافران ورودی و خروجی از این فرودگاه و البته با توجه به نیاز استراحت مسافران و آرامش قبل از پرواز ایجاد سه حوضچه آبگرم اختصاصی برای این مسافران است که قبل از پرواز می توانند از آن استفاده کنند و با آرامش بسیار خوبی سوار هواپیما شوند و از آن لذت ببرند این ابتکار عمل باعث شده که بیشترین مسافران این خدمات بهترین رتبه را به شرکت هواپیمایی تایلند بدهند. این برنامه به عنوان ماساژسطلنتی معروف شده که مسافران با بهترین شرایط بهداشتی و محیطی از آن استفاده خواهند کرد.
این مدیر شرکت هوایی تایلند می گوید هرگز این شرکت فقط به داخل هواپیما فکر نکرده بلکه آماده سازی مسافر قبل از سفر به عنوان یک هدف و ایده آل این شرکت بوده و باید مسافران قبل از سفر با آرامش مناسب سوار هواپیما شوند تا بتوانند هرچه بیشتر از طول پرواز خود لذت ببرند نکته بعدی سرویس دهی در داخل هواپیما خواهد بود که هر دو مکمل یکدیگرند و جداگانه ارزش نخواهند داشت.
 

Nicol

متخصص بخش گردشگری

4.jpg


خوب وقتی مسافران با آرامشی مناسب سوار هواپیماهای بسیار مدرن شدند نیاز به خدمات مناسب خود را نیز دارند به همین دلیل مسافران فرست کلاس طلایی در واقع یک اتاق اختصاصی خواهند داشت نه یک صندلی پرواز که در طول پرواز کاملا مستقل خواهند بود و امکان استراحت بسیار خوبی نیز دارند و کلیه وسایل ارتباطی در اختیار آنها خواهد بود و یک سرآشپز اختصاصی در اختیار دارند که منوی بسیار گسترده ای از غذاهای بین المللی را در اختیار آنها قرار می دهد که البته غذاهای سنتی تایلند نیز در کنار آن خواهد بود. لازم به یادآوری خواهد بود که بانوان می توانند خدمات ویژه ای که مخصوص بانوان است را از جمله مانیکور یا ... در طول پرواز داشته باشند.
از سوی دیگر مهمانداران این شرکت هوایی همگی بعد از گذراندن دوره های بسیار دقیقی با مسافران روبرو می شوند و همگی موظف به رعایت بسیاری از اصول رفتاری و اخلاقی هستند که هر کدام خود به نوعی روانشناس هستند و مطابق سلیقه شما رفتار خواهند کرد.
به هرحال کلیه خدمه این شرکت هوایی آرزو دارند که شما را در پرواز بعدی خود ملاقات کنند تا پرواز بیاد ماندنی ای را برای شما مهیا کنند.
 
بالا