عرضه تلفن هوشمند فیس بوک و اچ تی سی
یکی از افراد آگاه نزدیک به فیس بوک می گوید بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا با همکاری شرکت تایوانی اچ تی سی در حال کار بر روی اسمارت فون ویژه فیس بوک هستند. این همراه هوشمند قرار است از میانه سال 2013 به بازار عرضه شود.
این فرد، که ترجیح می دهد نامی از وی برده نشود، به بلومبرگ خبر می دهد که این دو شرکت قصد داشتند دستگاه تولیدی شان را تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه کنند، اما فعلا برنامه زمانی را کمی عقب انداخته اند تا اچ تی سی فرصت بیشتری برای کار بر روی دیگر محصولات خود داشته باشد. در این فاصله فیسبوک هم با کمک تیمی از مهندسان قبلی اپل که مسئول بهبود اپلیکیشن های آیفون بوده اند، بر روی سیستم عامل کاملا اختصاصی شده و تغییر یافته اندروید برای دستگاهش کار می کند.
بیش از نیمی از ۹۰۰ میلیون کاربر فیس بوک برای ورود به این شبکه اجتماعی از موبایل استفاده می کنند، در حالی که هیچ یک از 3.15 میلیارد دلار فروش تبلیغاتی این شرکت از طریق تلفن هوشمند انجام نشده است. Victor Anthony تحلیلگر شرکت Topeka Capital Markets می گوید: «شیوه استفاده از اینترنت در حال کوچ به سمت ابزارهای موبایل است و انها قادر نبوده اند از موبایل پولی در آورند. این دامنه فعالیت بسیار عظیمی است که شما ابزار همراهی دارید و آن را همیشه و همه جا با خود حمل می کنید. و با توجه به تجربه فیس بوک، این موضوع می تواند کاملا سودمند و سرشار از درآمد باشد. پس آنها می خواهند تعداد فراوانی تبلیغات را در این پلتفرم شان بگنجانند.»
البته تاکنون فیسبوک و سخنگوی شرکت تایوانی اچ تی سی از هر گونه اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده اند.
یکی از افراد آگاه نزدیک به فیس بوک می گوید بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا با همکاری شرکت تایوانی اچ تی سی در حال کار بر روی اسمارت فون ویژه فیس بوک هستند. این همراه هوشمند قرار است از میانه سال 2013 به بازار عرضه شود.
این فرد، که ترجیح می دهد نامی از وی برده نشود، به بلومبرگ خبر می دهد که این دو شرکت قصد داشتند دستگاه تولیدی شان را تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه کنند، اما فعلا برنامه زمانی را کمی عقب انداخته اند تا اچ تی سی فرصت بیشتری برای کار بر روی دیگر محصولات خود داشته باشد. در این فاصله فیسبوک هم با کمک تیمی از مهندسان قبلی اپل که مسئول بهبود اپلیکیشن های آیفون بوده اند، بر روی سیستم عامل کاملا اختصاصی شده و تغییر یافته اندروید برای دستگاهش کار می کند.
بیش از نیمی از ۹۰۰ میلیون کاربر فیس بوک برای ورود به این شبکه اجتماعی از موبایل استفاده می کنند، در حالی که هیچ یک از 3.15 میلیارد دلار فروش تبلیغاتی این شرکت از طریق تلفن هوشمند انجام نشده است. Victor Anthony تحلیلگر شرکت Topeka Capital Markets می گوید: «شیوه استفاده از اینترنت در حال کوچ به سمت ابزارهای موبایل است و انها قادر نبوده اند از موبایل پولی در آورند. این دامنه فعالیت بسیار عظیمی است که شما ابزار همراهی دارید و آن را همیشه و همه جا با خود حمل می کنید. و با توجه به تجربه فیس بوک، این موضوع می تواند کاملا سودمند و سرشار از درآمد باشد. پس آنها می خواهند تعداد فراوانی تبلیغات را در این پلتفرم شان بگنجانند.»
البته تاکنون فیسبوک و سخنگوی شرکت تایوانی اچ تی سی از هر گونه اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده اند.