فصل 2 : فرمت فایل را انتخاب کنید
اگهی های بنر می تواند درراستای استفاده از چندین فرمت فایل طراحی گردد که شامل :
برای هر فرمت معایب و مزایایی وجود دارد ، برای مثال :
اگهی های بنر می تواند درراستای استفاده از چندین فرمت فایل طراحی گردد که شامل :
- GIF
- JPEG
- PNG
- SWF
برای هر فرمت معایب و مزایایی وجود دارد ، برای مثال :
- تنها GIF و SWF به انیمشن ها (SWF به انیمشن های کاملا پیشرفته اجازه میدهد در حالی که GIF به راحتی به یک سری از تصاویر که در سری ها یی نمایش داده شده است اجازه میدهد ) اجازه میدهند .
- همه فرمت ها میتوانند تصویر را نمایش دهند ، اما از بین همه فرمت ها به طور معمول GIF, JPEG یا PNG ترجیح داده میشوند .
- GIF حد اکثر تا 256 رنگ را به تصویر میکشد ، در حالی PNG یا JPEG بالغ بر 16.777.216 رنگ را به تصویر میکشد .
- GIF یا PNG برای به تصویر کشیدن تصاویری که در بر گیرنده محدوده بزرگ از تن متوالی یا متن بسیار کوچک بهتر از JPEG عمل میکنند . این دلیل که GIF و PNG درای فرمت lossless هستند ، در حالی که JPEG دارای فرمت lossy است و می تواند باعث ناپدید شدن جزئیات کوچک شود .
- ممکن است هنگام استفاده از برخی از فرمت ها محدودیت هایی وجود داشته باشد (مخصوصا SWF) این اتفاق به این خاطر است که برخی از متن های چرخشی بنر banner rotation scripts و تبادلات بنرbanner exchanges با SWF کارنمیکند .
- طراحی بنر مشابه که در فرمتهای مختلف ذخیره شده است می تواند سایزهای مختلف فایل را ایجاد کند . بار دیگر ، میتواند محدودیتهایی در ان فرمتی که بنر را به راحتی جای میدهد وجود داشته باشد به همین خاطر – هنگام خریداری اگهی بنر یا استفاده از تبادلات بنر ، وجود محدودیت هایی در بزرگترین سایز فایل دور از انتظار نیست .