پیغام گیر صوتی یا Built-in voice message که به اختصار به آن BV نیز گفته می شود در سانترال کم ظرفیت پاناسونیک این موقعیت را فراهم می کند تا تماس گیرنده بتواند در محدوده شخصی کاربر و یا محدوده تعریف شده اشتراکی در PBX، برای کاربران پیغام صوتی بگذارد. اطلاعات پیغام های ضبط شده به صورت خودکار در گزارشی که از تماس های ورودی هر داخلی گرفته می شود قرار می گیرد که ضمن مشاهده آنها می توان دوباره آن پیغام ها را پخش کرد.
البته تنها زمانی کارت اختیاری BV در مرکز تلفن نصب شده باشد امکان فعال سازی این قابلیت وجود خواهد داشت.
جهت فعال سازی این برنامه باید به روش زیر عمل کنید:
ابتدا وارد محیط برنامه ریزی سیستم شده و کدهای سانترال را فعال کنید (مقاله نحوه فعال کردن کد های سانترال) سپس کد 621 را وارد کرده و داخلی را که می خواهید به آن صندوق صوتی اختصاص دهید را انتخاب می نمائید. در مرحله بعد باید عدد 1 یا 2 را برای RESOURCE پیغام گیر که پیام صوتی آن کاربر در آن قرار می گیرد را انتخاب کنید و در نهایت تغییرات را ذخیره کنید.
برای Enable و Disable کردن این قابلیت برای داخلی ها نیز مانند شکل ذیل عمل نمائید:
مرجع:
pfrnco
البته تنها زمانی کارت اختیاری BV در مرکز تلفن نصب شده باشد امکان فعال سازی این قابلیت وجود خواهد داشت.
جهت فعال سازی این برنامه باید به روش زیر عمل کنید:
ابتدا وارد محیط برنامه ریزی سیستم شده و کدهای سانترال را فعال کنید (مقاله نحوه فعال کردن کد های سانترال) سپس کد 621 را وارد کرده و داخلی را که می خواهید به آن صندوق صوتی اختصاص دهید را انتخاب می نمائید. در مرحله بعد باید عدد 1 یا 2 را برای RESOURCE پیغام گیر که پیام صوتی آن کاربر در آن قرار می گیرد را انتخاب کنید و در نهایت تغییرات را ذخیره کنید.
برای Enable و Disable کردن این قابلیت برای داخلی ها نیز مانند شکل ذیل عمل نمائید:
مرجع:
pfrnco