تاكنون چندبار اين جمله را شنيدهايد كه: واژهها قدرت جادويي دارند. در تاريخ، نمونههاي بسياري وجود دارند كه قدرت جادويي و سحرآميز واژهها را اثبات كردهاند.
حال به دنياي كسب و كار وارد شويم: در دنياي امروز كسب و كار، بيشتر شركتها، وب سايت دارند و همان طور كه ميدانيم واژهها يكي از مهمترين اجزاي سازنده يك وب سايت هستند. در يك وب سايت، تعداد واژههاي محدودي وجود دارند، ولي آيا تركيب اين واژهها در وب سايت شما نيز جادويي هستند؟
آمار حاكي از آن است كه مشتريان، تنها چند ثانيه در هر وب سايت ناآشنا وقت ميگذارند، پس جادوي واژهها بايد بتواند مشتري را در همين صدمهاي ثانيه جذب كند.
مشتريان به دنبال واژههاي موردنظر خود هستند، پس در طراحي يك وب سايت، طراحان بايد بيش از هر چيز بر واژهها، تمركز كنند. اما آنچه امروزه در طراحي وب سايتها همه گير شده است، برتري تصاوير بر واژهها است؛ يعني مشتري در وهله اول با تصاوير روبهرو ميشود، نه واژهها.
در پژوهشي، اين نتيجه به دست آمد: يك شركت تنها با تغيير واژههاي وب سايت خود (و ثابت نگهداشتن همه عوامل ديگر)، به فروشي دو برابر دست يافت. پس، قدرت جادويي واژهها را دست كم نگيريد.
برگرفته از: gogseo.com
حال به دنياي كسب و كار وارد شويم: در دنياي امروز كسب و كار، بيشتر شركتها، وب سايت دارند و همان طور كه ميدانيم واژهها يكي از مهمترين اجزاي سازنده يك وب سايت هستند. در يك وب سايت، تعداد واژههاي محدودي وجود دارند، ولي آيا تركيب اين واژهها در وب سايت شما نيز جادويي هستند؟
آمار حاكي از آن است كه مشتريان، تنها چند ثانيه در هر وب سايت ناآشنا وقت ميگذارند، پس جادوي واژهها بايد بتواند مشتري را در همين صدمهاي ثانيه جذب كند.
مشتريان به دنبال واژههاي موردنظر خود هستند، پس در طراحي يك وب سايت، طراحان بايد بيش از هر چيز بر واژهها، تمركز كنند. اما آنچه امروزه در طراحي وب سايتها همه گير شده است، برتري تصاوير بر واژهها است؛ يعني مشتري در وهله اول با تصاوير روبهرو ميشود، نه واژهها.
در پژوهشي، اين نتيجه به دست آمد: يك شركت تنها با تغيير واژههاي وب سايت خود (و ثابت نگهداشتن همه عوامل ديگر)، به فروشي دو برابر دست يافت. پس، قدرت جادويي واژهها را دست كم نگيريد.
برگرفته از: gogseo.com