طی یک ماه اخیر هر روز شاهد این بودیم که یاهو یک لوگوی جدید قرار میداد؛ اما سرانجام یک لوگوی نهایی به عنوان لوگوی یاهو انتخاب شد، با همان رنگ بنفش و علامت تعجب! به عنوان یک ابتکار جدید، وقتی به وبسایت یاهو وارد میشوید آن علامت تعجب به صورت متحرک میآید و سرجایش قرار میگیرد. مطمئنا به دستور خانم مریسا میر بوده و با یک مقایسه ساده میتوانیم بفهمیم که یاهو چقدر تغییر کرده است.
اخیرا هم شاهید چند تغییر لوگو مانند تغییر لوگوی موتورولا، مایکروسافت و eBay بودهایم و یوتوب هم آیکون اپلیکیشنش را تغییر داده است. به نظر میرسد گذشت زمان باعث تغییر دیدگاه طراحان و مدیران شده و آنان به دنبال یک لوگوی مدرن و جالب توجه میگردند. در ادامه دو تصویر را مشاهده میکنید که یکی سیر تغییر لوگوی یاهو در یک ماه اخیر و دیگری نحوه طراحی آن را نشان میدهد.
اخیرا هم شاهید چند تغییر لوگو مانند تغییر لوگوی موتورولا، مایکروسافت و eBay بودهایم و یوتوب هم آیکون اپلیکیشنش را تغییر داده است. به نظر میرسد گذشت زمان باعث تغییر دیدگاه طراحان و مدیران شده و آنان به دنبال یک لوگوی مدرن و جالب توجه میگردند. در ادامه دو تصویر را مشاهده میکنید که یکی سیر تغییر لوگوی یاهو در یک ماه اخیر و دیگری نحوه طراحی آن را نشان میدهد.