در نظر گرفتن مشخصه هاي عنوان بر لينك ها قدم مهم ديگري است كه هر سايت خوب با يد داشته باشد . عنوان است كه " با نگه داشتن ماوس بر روي ان " در زماني كه شما ماوس را بر روي لينك حركت ميدهيد پديدار مييشود . اين موارد به خصوص براي لينك هاي تصوير مهم است ، اما به طور يكسان براي لينك هاي متن نيز مهم هستند .
به عنوان يك نوشته ، شما بايد از متن توضيحي را براي لينك ها استفاده كنيد . " اين جا را كليك كنيد " مطالبي را براي شخص – يا به ويژه تر براي موتور هاي جستجو در مورد كيفيت (چه چيز بودن) لينك به همراه ندارد . لا اقل بر چسب عنواني را كه " اينجا را كليك كنيد " را توضيح ميدهد كه براي مثال به معني " نمونه يا مجموعه طراحي وب " است را قرار دهيد . با اين وجود بهتر است – متن لينك اصلي را مانند " نمونه طراحي وب من را ببينيد " بسازيد – اين امر باعث با ارزش شدن لينك ميشود كه نشان ميدهد صفحه نتيجه مرتبط با جستجوهايي براي نمونه ها ست .
برگرفته از: gogseo.com
به عنوان يك نوشته ، شما بايد از متن توضيحي را براي لينك ها استفاده كنيد . " اين جا را كليك كنيد " مطالبي را براي شخص – يا به ويژه تر براي موتور هاي جستجو در مورد كيفيت (چه چيز بودن) لينك به همراه ندارد . لا اقل بر چسب عنواني را كه " اينجا را كليك كنيد " را توضيح ميدهد كه براي مثال به معني " نمونه يا مجموعه طراحي وب " است را قرار دهيد . با اين وجود بهتر است – متن لينك اصلي را مانند " نمونه طراحي وب من را ببينيد " بسازيد – اين امر باعث با ارزش شدن لينك ميشود كه نشان ميدهد صفحه نتيجه مرتبط با جستجوهايي براي نمونه ها ست .
برگرفته از: gogseo.com