استخدامیمعاونت علمیو فناوری ریاست جمهوری
برنامه زمانبندی حضور برای مصاحبه تخصصی استخدامیمعاونت علمیو فناوری ریاست جمهوری اعلام شد.
برنامه زمانبندی مصاحبه تخصصی به تفکیک رشته شغلی ارائه میگردد. برای مشاهده بر روی رشته مورد نظر خود کلیک نمایید. ضمناً مکان مصاحبه ساختمان معاونت علمیو فناوری ریاست جمهوری به نشانی خیابان استاد نجات الهی جنوبی – شماره 162 میباشد.
توجه:
1- عدم مراجعه برابر جدول زمانی به منزله انصراف تلقی میشود.
2-به همراه داشتن 8 قطعه عکس سه در چهار، اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دو نسخه کپی، اصل گواهینامه تحصیلی به همراه دو نسخه کپی، اصل کارت پایان خدمت به همراه دو نسخه کپی، اصل مدارک مربوط به بومیبودن، اصل مدارک سابقه کار مشابه و مربوط و اصل مدارک مربوط به ایثارگران (به همراه نامه ای از بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به معاونت علمیو فناوری) و اصل مدارک مربوط به معلولیت (به همراه نامه ای از سازمان بهزیستی تهران خطاب به معاونت علمیو فناوری) و سایر مدارک لازم مندرج در آگهی استخدام الزامیاست.
3- در صورت عدم ارائه مدارک معتبر و قانونی و نیز سوابق مربوط و مشابه (بویژه افرادی که ادعای سوابق کار مربوط و مشابه داشته اند) در هر مرحله از فرآیند جذب و استخدام؛ داوطلب (پذیرفته شده اولیه) از طی ادامه فرایند جذب محروم خواهد شد.
4- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده و یا ارائه مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میگردد.
ردیف 1 – کارشناس امور اداری
ردیف 2- کارشناس روابط بین الملل
ردیف 3- کارشناس پژوهشی
ردیف 4- کارشناس پژوهشی
ردیف 5- کارشناس پژوهشی
ردیف 6- کارشناس پژوهشی
ردیف 7 – کارشناس روابط عمومی
ردیف 8- کارشناس بازرگانی خارجی
ردیف 9 – کارشناس امور مدنی و کشوری
ردیف 10 – کارشناس حقوقی
ردیف 11- کارشناس برنامه ریزی
ردیف 12- مسئول خدمات اداری
ردیف 13- مسئول خدمات مالی
ردیف 14- حسابدار
ردیف 15- حسابدار
ردیف 16- کارشناس برنامه و بودجه
ردیف 17- کارشناس تحلیلگر سیستم
ردیف 18- کارشناس سخت افزار و امور رایانه
ردیف 19- کارشناس شبکه
ردیف 20 – حسابدار صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 21 – کارشناس امور اداری صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 22 – کارشناس شبکه صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 23 - مسئول خدمات مالی صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 24 – کارشناس امور پژوهشی صندوق حمایت از پژوهشگران
برگرفته از: http://iranestekhdam.ir/زمان-مصاحبه-استخدامی-معاونت-علمی-و-فنا/#ixzz2YZSxmbWa
برنامه زمانبندی حضور برای مصاحبه تخصصی استخدامیمعاونت علمیو فناوری ریاست جمهوری اعلام شد.
برنامه زمانبندی مصاحبه تخصصی به تفکیک رشته شغلی ارائه میگردد. برای مشاهده بر روی رشته مورد نظر خود کلیک نمایید. ضمناً مکان مصاحبه ساختمان معاونت علمیو فناوری ریاست جمهوری به نشانی خیابان استاد نجات الهی جنوبی – شماره 162 میباشد.
توجه:
1- عدم مراجعه برابر جدول زمانی به منزله انصراف تلقی میشود.
2-به همراه داشتن 8 قطعه عکس سه در چهار، اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه دو نسخه کپی، اصل گواهینامه تحصیلی به همراه دو نسخه کپی، اصل کارت پایان خدمت به همراه دو نسخه کپی، اصل مدارک مربوط به بومیبودن، اصل مدارک سابقه کار مشابه و مربوط و اصل مدارک مربوط به ایثارگران (به همراه نامه ای از بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به معاونت علمیو فناوری) و اصل مدارک مربوط به معلولیت (به همراه نامه ای از سازمان بهزیستی تهران خطاب به معاونت علمیو فناوری) و سایر مدارک لازم مندرج در آگهی استخدام الزامیاست.
3- در صورت عدم ارائه مدارک معتبر و قانونی و نیز سوابق مربوط و مشابه (بویژه افرادی که ادعای سوابق کار مربوط و مشابه داشته اند) در هر مرحله از فرآیند جذب و استخدام؛ داوطلب (پذیرفته شده اولیه) از طی ادامه فرایند جذب محروم خواهد شد.
4- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده و یا ارائه مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میگردد.
ردیف 1 – کارشناس امور اداری
ردیف 2- کارشناس روابط بین الملل
ردیف 3- کارشناس پژوهشی
ردیف 4- کارشناس پژوهشی
ردیف 5- کارشناس پژوهشی
ردیف 6- کارشناس پژوهشی
ردیف 7 – کارشناس روابط عمومی
ردیف 8- کارشناس بازرگانی خارجی
ردیف 9 – کارشناس امور مدنی و کشوری
ردیف 10 – کارشناس حقوقی
ردیف 11- کارشناس برنامه ریزی
ردیف 12- مسئول خدمات اداری
ردیف 13- مسئول خدمات مالی
ردیف 14- حسابدار
ردیف 15- حسابدار
ردیف 16- کارشناس برنامه و بودجه
ردیف 17- کارشناس تحلیلگر سیستم
ردیف 18- کارشناس سخت افزار و امور رایانه
ردیف 19- کارشناس شبکه
ردیف 20 – حسابدار صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 21 – کارشناس امور اداری صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 22 – کارشناس شبکه صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 23 - مسئول خدمات مالی صندوق حمایت از پژوهشگران
ردیف 24 – کارشناس امور پژوهشی صندوق حمایت از پژوهشگران
برگرفته از: http://iranestekhdam.ir/زمان-مصاحبه-استخدامی-معاونت-علمی-و-فنا/#ixzz2YZSxmbWa