شرکت آروین تک از سال 84 فعالیت خود را در زمینه طــــراحی موتور بازی و ساخت بازی،آغاز نموده است ولی به دلیل مشکلات نتوانسته است نتیجه زحمات تیم خود را به نمایش بگذارد.
وب سایت: http://www.arvintec.ir متخصص در:
Programming Game Artist تجربیات:
طــــراحی و تولید 2 نسخه بازی سبک رانندگی ماشین،طــــراحی و تولید بازی در سبک اول شخص در زمینه دفاع مقدس،طــــراحی انیمیشن در زمینه دفاع مقدس، سوابق:
ساخت بازی رانندگی در شهر نسخه رالی ساخت بازی رانندگی در شهر نسخه دلیجان ساخت انیمیشن دفاع مقدس ساخت کامل موتور بازی استفاده شده در بازی های ذیل
گر چه شرکت \"آمیتیس بازی رایان\" به تازگی تاسیس گردیده است. اما اعضای این شرکت برای ساخت بازی های استاندارد از نظـــر سرگرمی و خلاقیت در سطـــــح کشور چندین سال تحقیق و مطـــــالعه در زمینه های فنی و هنری انجام داده و امروز که رسما پا به این عرصه نهاده است ، تمام تلاش خود را به منظـــور ارتقاء سطـــــح ساخت بازی های ایرانی بکارخواهد گرفت .
اطـلاعات
وب سایت: http://www.amytisgames.com
متخصص در:
طـــــراحی،مشارکت و عرضه ی بازی های رایانه ای
سوابق:
اعضای تیم متشکل از گــروهی با سابقه ی فعالیت و مشارکت در ساخت چهار بازی رایانه ای عرضه شده به بازار
نمونه های بخش فنی: - محیطهای مختلف Indoor و Outdoor - برنامه نویسی رخداد ها (Events Triggers ) - نمونه کارهای هوش مصنوعی - شبیه سازی های فیزیکی مورد استفاده در بازی - نمونه های مختلف فنی از اجزا مختلف بازی شامل : Level Designing, Model Animating, Particle Generating, 3d Sound, Game Controlling, Network Playing, Normal Mapping, Bump Mapping, Cube mapping, Mip mapping, Dynamic light, Soft Dynamic Shadows, … - نمونه برنامه بر اساس Vertex & Pixel Shader نمونه های بخش طراحی و مدل سازی شرکت: • طراحی و مدل سازی فضا ها و اشیا موجود برای انیمشن، شبیه ساز های آموزشی و پروژه های بازی . • طراحی 3 بعدی، مدل سازی و انیماتوری در انیمشن و بازی رایانه ای • طراحی و ساخت بافت های مناسب برای پروژه های متعدد
اطلاعات
متخصص در:
طــراحی و ساخت بازی های رایانه ای – ساخت پروژهای شبیه سازی کامپیوتری –ساخت برنامه ها و تولیدات سینمای و سریالی انیمشن
تجربیات:
- بررسی و مطـالعه Real time Rendering - مطـالعات اساسی بر ساختار Game Engine - بررسی و مرور انواع بازیهای رایانه ای ( بیش از یکصد مورد در 5 سال گذشته ) - بررسی انواع Game Engine، ویژگیهای فنی، هزینه و کارایی - گردآوری مجموعه ابزارهای مورد نیاز - ساخت محیطــهای مختلف Indoor و Outdoor - برنامه نویسی رخداد ها (Events Triggers ) - ساخت نمونه کارهای هوش مصنوعی - ساخت شبیه سازی های فیزیکی مورد استفاده در بازی - ساخت نمونه های مختلف فنی از اجزا مختلف بازی شامل : Level Designing, Model Animating, Particle Generating, 3d Sound, Game Controlling, Network Playing, Normal Mapping, Bump Mapping, Cube mapping, Mip mapping, Dynamic light, Soft Dynamic Shadows, …
سوابق:
مشخصات پروژه های انجام شده توسط متقاضی (شرکت و یا اعضاء گــروه اجرایی متقاضی حقوقی یا حقیقی): - بازی عصر پهلوانان (طراحی مراحل بازی – طراحی تسکچر موجودات و فضا – مدل سازی موجوات و فضا- طـراحی گرافیکی و برنامه نویسی رابط کاربر بازی- طراحی و برنامه نویسی جلوه های ویژه بازی)– پیش بازی دنیای ایده آل (طـراحی فضا – مدل سازی و طراحی بافت)– پیش شبیه ساز آموزشی پالایشگاه نفت به صورت 3بعدی(طراحی بافت - مدل سازی فضا)- ســـریــالانیمیشن همای رحمت (طراحی - متحرک سازی - کامپوزیت) – ســـریــالانیمشن رکونها (بافت – رنگ – متحرک سازی و کامپوزیت)– مجموعه تلوزیونی انیمشن لیلیلوا (تمام مراحل کار)– انیمشن سینمایی آژدهاک (طـراحی بافت و رنگ )– فیلم مستند جنگ 33 روزه لبنان(مدل سازی – طـراحی تکسچر – جلوه های ویژه) – بازی کامپیوتری برای گلرنگ(طراحی 2 بعدی) - انیمشن حضرت صالح (تمام مراحل تولید)- انیمشن اصحاب کهف(تمام مراحل تولید) انیمشن حضرت یونس (تمام مراحل تولید) – انیمشن جشنواره ای به نام پروژه (تمام مراحل کار) - و... شروع بازی رایانه ای با نام جادوی دژ (در مراحل اولیه ساخت)
متخصص در:
تولید بازی های رایانه ای
تجربیات:
ساخت دو بازی به نام های مقاومت و افسانه نوروز به سفارش موسسه تبیان -
سوابق:
ساخت دو بازی به نام های مقاومت و افسانه نوروز به سفارش موسسه تبیان - ساخت دو بازی به سفارش یک ارگان دولتی که تا تاریخ 1388/3/3 به بازار عرضه خواهد شد.
شرکت در نمایشگاههای:
اولین دوره تسما و شرکت در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در امارات متحده عربی ( با حمایت بنیاد ملی بازی رایانه ای)
مقام های کشوری و بین المللی:
تقدیر در ذومین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال
متخصص در:
طــراحی و تولید بازیهای رایانه ای و تلفن همراه-مادسازی-مشاوره و آموزش در حوزه بازیهای رایانهای
تجربیات:
ساخت و همکاری در ساخت چند بازی رایانه ای ،ساخت اولین بازی 100% ایرانی برروی تلفن همراه ، ساخت اولین مادهای رسمی در ایران،برگزاری اولین دوره های آموزش ساخت بازی در کشور با همکاری موئسسه سریرا
سوابق:
ساخت بازی\"مدافعین خلیج فارس\" نسخه آزمایشی، ساخت بازی \"علی بابا\" نسخه آزمایشی، ساخت اولین مادهای رسمی بر روی بازی counter strike به سفارش یک ارگان دولتی، ساخت بازی \"علی بابا\" نسخه اصلی به سفارش موسسه تبیان(هنوز در دست ساخت)، همکاری با تحلیل گران تدبیر در نسخه اولیه پروژه \"افسانه نوروز\"، ساخت بازی \"بومرنگ\"اولین بازی 100% ایرانی برروی تلفن همراه
شرکت در نمایشگاههای:
شرکت در اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال به عنوان استاد مدعو و برگزاری کارگاه های بازی سازی زنده و ماد سازی زنده، شرکت در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ومعرفی بازی \"علی بابا \"در قرفه تبیان
مقام های کشوری و بین المللی:
برنده لوح تقدیر از دومین جشنواره رسانه های دیجیتال برای بازی تلفن همراه\" بومرنگ\" شرکت در دو دوره مسابقات بین المللی\" TGC\" در سالهای 2005 و2003 و ساخت دو بازی Virus Hunter,Cannons Island
متخصص در:
ساخت بازی های رایانه ای 2 و 3 بعدی، ارائه آنلاین و آفلاین، در سبک های مختلف، طـــراحی وب اپلیکیشن های مورد نیاز برای بازی های آنلاین نیازمند اتصال به بانک آنلاین، طـــراحی نرم افزارهای آنلاین
تجربیات:
ساخت بازی های افسانه رستم، جنگ جهانی سوم، دزد و مرغ (2 بعدی)، هلی کوپتر (نسخه 1 و 2 و 3)، شبیه ساز رانندگی و مسابقه مبتنی بر فیزیک کامل، بازی گرگ و مرغ (3 بعدی)
سوابق:
ساخت بازی های افسانه رستم، جنگ جهانی سوم، دزد و مرغ (2 بعدی)، هلی کوپتر (نسخه 1 و 2 و 3)، شبیه ساز رانندگی و مسابقه مبتنی بر فیزیک کامل، بازی گرگ و مرغ (3 بعدی)
شرکت در نمایشگاههای:
نمایشگاه الکامپ (فارام) 88 گیلان، کسب رتبه برتر (اول) در شاخه تکنولوژی برتر جهت ارائه بازی آنلاین گرگ و مرغ و فروشگاه بزرگ اینترنتی جی کالا
مقام های کشوری و بین المللی:
رتبه اول نمایشگاه فارام 88 گیلان
اطــلاعات
متخصص در:
ساخت و تولید و نشر بازیهای رایانه ای داخلی و خارجی و مدیریت پروژه ها .
سوابق:
ناشر بازیهای گوناگون از سال 1378 1: ساخت بازی رایانه ای چریک . 2: ساخت بازی رایانه ای جنگ 33 روزه . 3: و ساخت چند انیمیشن .
شرکت در نمایشگاههای:
شرکت در دو نمایشگاه و جشنواره داخلی رسانه های دیجیتال و نمایشگاه های دانشگاهی .