• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

معرفی سیستم خرید پستی پیک ایران

amin khan

مدیر انجمن
معرفی سیستم خرید پستی پیک ایران

معرفی سیستم خرید پستی پیک ایران
درباره پیک ایران
شرکت تجارت الکترونیک پیشتازان رهاورد الکترونیک در سال 1386 ثبت و از آذر ماه همان سال در راستای تحقق دولت الکترونیک پا به عرصه سیستم خرید پستی نهاد لاذم یه ذکر است اعلام کنیم این شرکت دارای شعبه های متعدد تجارت الکترونیک درایران و امارات متحده عربی بوده و آی اس پی آریا آنلاین نیز تحت مالکیت این شرکت میباشد از پروزه های دیگر این شرکت طراخی و برنامه نویسی وب سایت های دولتی و خصوصی ایرانی و خارجی میتوان نام برد.


واحد مالی پیک ایران در ماه چهار بار اقدام به تسویه حساب مینماید
بدین صورت که به صورت علی الحساب 50% درصد محصولات ارسال شده تا 30 روز قبل .و 75% تا 45 روزقبل و100 درصد توزیع شده و وصولی تا روز تسویه " پس از کسر هزینه های جاری به حساب سیبا بانک ملی فروشگاه واریز میگردد.
تاریخ تسویه حساب ها ، یکشنبه هر هفته میباشد.

سرویس خرید پستی
آشنایی با نحوه کار پیک ایران


ابتدا خریدار از سايت فروشگاه كالاي مورد نظر را انتخاب و در سبد خرید خود قرار می دهد و پس از وارد كردن اطلاعات شخصی و آدرس ، خرید خود را نهایی می كند. سپس اطلاعات سفارش در پنل مخصوص فروشگاه به فروشنده نشان داده می شود. فروشنده، سفارش رسیده را آماده كرده، وضعيت را در پنل به آماده به ارسال تغيير مي دهد. سپس مامور پست با ديدن سفارش آماده به ارسال در پنل خود دستور مراحعه جمع آور به فروشگاه را صادر مي كند. جمع آور سفارش را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا از طریق موزعین پست در اقصی نقاط کشور، در قبال دریافت وجه ( قیمت كالا + هزينه ارسال ) تحویل خریدار می دهد. پس از توزیع مرسوله، محاسبات مالی در رابطه با آن انجام و ماهانه در چهار نوبت (روزهای يكشنبه هر هفته) با فروشگاه های اینترنتی تسویه حساب می شود. در صورتی که به هر دلیل مرسوله در سیستم پستی مفقود ویا دچار آسیب دیدگی شود، طبق قوانین و مقررات پستی، خسارت وارده به فروشندگان پیگیری و پرداخت می گردد. كلیه مراحل عملیاتی سیستم از طریق اینترنت به اطلاع خریدار، فروشنده، واحد پستی و مدیریت سیستم می رسد. یادآوری می شود، پیک ایران صرفاً خدمات سرویس پست خريد اينترنتي را عرضه مي كند و در قبال محتوای کالاهای خریداری شده مسئولیتی ندارد و مشتریان محترم، در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا برای پیگیری سرنوشت سفارش مورد نظر خود، صرفا از طریق سایت و آدرس و تلفن تماس فروشنده کالا (فروشگاه) و با مراجعه به قسمت رهگیری سفارش قابل دسترسی است، اقدام فرمایند.

تلفن تماس : 09196060237
وبسایت : http://www.peikiran.ir
 
بالا