Mahdi Askari
مدير فنی
یکی از مشخصه های اصلی سری Rainbow Six، قابلیت Rappelling یا همان طناب های مشهور راپل است که هیجان خاصی به این بازی بخشیده است. حال به تازگی یک منبع داخلی اعلام کرده است که در IP جدید این شرکت یعنی The Division که یک شوتر سوم شخص است نیز این قابلیت وجود دارد.
همچنین منابع داخلی فاش کرده اند که بازی به طور قطع قرار است در سال ۲۰۱۵ منتشر شود ولی ممکن است به دلیل ترس از اشکالات، تاریخ انتشار آن حتی به سال ۲۰۱۶ نیز منتقل شود. یوبی سافت علاقه دارد بداند که آیا تمامی ویژگی های یک عنوان آنلاین را در بازی قرار داده است یا خیر تا به این ترتیب بتواند اشکالات بازی را اصلاح کند و این کار تنها با عرضه ی یک نسخه بتا امکان پذیر است که بر اساس این اطلاعات به زودی عرضه می شود. نسخه ی اصلی نیز یک ماه بعد از نسخه بتا عرضه می شود و این بدان معنی است که اگر نسخه ی بتا در سال ۲۰۱۵ منتشر شود، نسخه ی اصلی نیز در همین سال عرضه می شود. همچنین بخش سفارشی سازی نیز در بازی وجود دارد و منبع داخلی اعلام کرده که امیدوار است با وجود Red Storm Entertainment در کنار تیم سازنده بازی، شاهد شخصی سازی سلاح ها همانند عنوان Ghost Recon: Future Soldier باشیم. همچنین این منبع تاکید کرده است که حرف های یوبی سافت درباره ی عدم وجود صحنه های سینماتیک در بازی درست است و به جای آن ها قابلیتی به نام Echo System در بازی وجود دارد که با توجه به فعالیت بازیکنان در دنیای بازی، داستان را برای آن ها شرح می دهد. چه کاری می توانیم انجام بدهیم هنگامی که همه چیز شکست خورده است ؟ این شعار اصلی بازی می باشد که در واقع در بر گیرنده ی داستان بازی است . جامعه ای که به سبب پخش یک ویروس نابود شده است و تنها بقایای آن باقی مانده است و مردمی که دیگر امیدی به زندگی ندارند ، در این میان که همه چیز شکست خورده و به پایان رسیده است چه می توان کرد ؟ The Division دقیقا ماموریت دارد پاسخ این سوال را به بازیکن بدهد و ماموریت را آغاز کند که مشخص نیست پایان خوشی دارد یا خیر . این عنوان در تاریخ نا معلومی در سال ۲۰۱۵ بر روی PS4 و Xbox One و PC عرضه می شود .