Tomb Raider: Definitive Edition هفتهی بعد برای Playstation 4 و Xbox One وارد بازارهای جهانی خواهد شد. این عنوان که نزدیک به یک سال بعد از انتشار نسخهی اصلی برای PS3 و Xbo360 و PC؛ عرضه خواهد شد؛ به نظر حرفهای زیادی برای گفتن دارد. به تازگی اطلاعاتی دربارهی سیستم ذرات تعبیه شده از در بازی منتشر شده است. با ما در ادامهی مطلب همراه باشید.
انتقال ریبوت لارا کرافت به نسل هشتم، نه تنها به عنوان یک موقعیت خوب برای Crystal Dynamics شناخته میشود تا باری دیگر تواناییهای خود را نشان دهد، بلکه گرافیک پیشرفته در شیوهی داستانسرایی بصری بازی نیز تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.
Scott Amos تهیهکنندهی اجرایی استودیو Crystal Dynamics، در مصاحبهای امروز اذعان داشته است که:
انتقال ریبوت لارا کرافت به نسل هشتم، نه تنها به عنوان یک موقعیت خوب برای Crystal Dynamics شناخته میشود تا باری دیگر تواناییهای خود را نشان دهد، بلکه گرافیک پیشرفته در شیوهی داستانسرایی بصری بازی نیز تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.
Scott Amos تهیهکنندهی اجرایی استودیو Crystal Dynamics، در مصاحبهای امروز اذعان داشته است که:
یکی از تمرکزات ما در نسخهی Definitive بر روی داستانسرایی بصری بود. ما میخواستیم جهان بازی زنده به نظر برسد، میخواستیم همیشه در حرکت و تکاپو باشد و شما را وادار کند تا لحظهای بایستید و به اطرافتان نگاه کنید.
ما شبیهسازیهای پیچیدهای در رابطه با فیزیک حرکت درختان انجام دادیم، همچنین سیستمهایی برای آب، لباسها و پارچهها، نورپردازی، سبزهها و افکتهای ویژه طراحی و اعمال کردیم. تمام تکسچرها ۴ برابر بزرگنمایی و یا بازسازی شدند. ما همچنین در برخی از بخشهای بازی تا ۱۵ برابر از ذرات استفاده کردیم. همچنین زمانی که لارا پا بر روی سبزهها و گیاهان کوچک میگذارد، آنها با استفاده از سیستم جدید بسیار طبیعی خم شده و دوباره به حالت اولیه باز میگردند. و در پایان باید اشاره کنم که گیمپلی این نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد، که کیفیتی وصف ناپذیر را برای بازیبازان پدید خواهد آورد.
این داستانسرایی بصری، لارا را مستقیما به محیط ارتباط میدهد و دنیایی بس واقعیتر میسازد!
Tomb Raider: Definitive Edition در تاریخ ۲۸ ژانویه برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.ما شبیهسازیهای پیچیدهای در رابطه با فیزیک حرکت درختان انجام دادیم، همچنین سیستمهایی برای آب، لباسها و پارچهها، نورپردازی، سبزهها و افکتهای ویژه طراحی و اعمال کردیم. تمام تکسچرها ۴ برابر بزرگنمایی و یا بازسازی شدند. ما همچنین در برخی از بخشهای بازی تا ۱۵ برابر از ذرات استفاده کردیم. همچنین زمانی که لارا پا بر روی سبزهها و گیاهان کوچک میگذارد، آنها با استفاده از سیستم جدید بسیار طبیعی خم شده و دوباره به حالت اولیه باز میگردند. و در پایان باید اشاره کنم که گیمپلی این نسخه با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد، که کیفیتی وصف ناپذیر را برای بازیبازان پدید خواهد آورد.
این داستانسرایی بصری، لارا را مستقیما به محیط ارتباط میدهد و دنیایی بس واقعیتر میسازد!