Maryam
متخصص بخش ادبیات
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
ايتنا - نوكيا استراتژیهای جدید خود را در ۱۱ فوریه و درست قبل از کنگره جهانی موبایل بارسلونا علني خواهد كرد.
نوكيا، بزرگترين توليد كننده گوشي تلفن همراه جهان به زودي استراتژيهاي جديد خود در بازار نفسگير رقابت را اعلام ميكند.
به گزارش ايتنا، در همين راستا مديران ارشد نوكيا در یک جلسه غیررسمی با اصحاب رسانه و روزنامهنگاران ايراني در باره اين موضوع به گفتوگو نشستند.
در این جلسه كه در دفتر اين شركت در تهران برگزار شد، کریس برام نایب رئیس ارشد و مدیر منطقهای خاورمیانه و شمال آفریقای نوکیا به همراه فروهر فروتن مدیر کل نوکیا در ایران طی گفتوگویی صریح و صمیمی به سوالات رسانهها پاسخ گفتند.
این سوالات بیشتر حول دو محور مطرح شدند؛ ابتدا همانطور که انتظار میرفت کنجکاوی بسیار راجع به اعلان عمومی استراتژیهای جدید که نوکیا در روز ۱۱ فوریه و درست قبل از کنگره جهانی موبایل در پیش دارد به چشم میخورد.
به گزارش ايتنا کریس برام در پاسخ به این سوال که موضوع این اعلان بزرگ استراتژیک چه خواهد بود گفت: «نوکیا بیش از ۵ میلیون گوشی با سیستم عامل سمبین فقط در سه ماهه چهارم ۲۰۱۰ فروخته است. در عین حال ما میدانیم که بازی در صنعت موبایل تقییرکرده است و دیگر ما با فضای رقابتی فقط بین گوشیهای موبایل مواجه نیستیم بلکه همه چیز در یک اکوسیستم معنی پیدا میکند. اکوسیستمی که تولیدکننده گوشی موبایل، برنامهنویسان نرمافزار برای موبایل، اپراتورها، دارندگان محتوا، کسب و کارهای دیگر و از همه مهمتر کاربران گوشی موبایل با هم در ارتباط تنگاتنگ هستند.»
برام ادامه داد: «باید صبر کرد و دید چشمانداز جدید نوکیا پس از اعلان استراتژیهای جدید توسط استفان الوپ در یازدهم فوریه چه خواهد بود، اما قطعآ این استراتژیهای در راستای جذابتر کردن نوکیا برای سایر بازیگران اکوسیستم موبایل است.»
محور دوم سوالات پیرامون میزان اهمیت بازار و مصرف کنندگان ایرانی برای نوکیا بود.
فروهر فروتن در پاسخ گفت: «ما تنها برند در حوزه موبایل هستیم که سرویس خدمات پس از فروشمان مستفیمآ توسط خودمان و نه از طریق نمایندگیهای توزیع هدایت میشود. همچنین سرویسهایی مانند بررسی اصالت گوشی و ضمانتنامه توسط پیامک و اینترنت مختص ماست که امکانی آسان برای مصرف کنندگان برای خرید گوشیهای مطمئن فراهم میکند و همه اینها حکایت از سرمایهگذاری و تلاشی است که برای این بازار و کاربران آن صرف شده و همچنان در جریان است. این ارتباط مستقیم و بیواسطه با کابران ایرانی نه تنها در خدمات پس از فروش بلکه در کلیه سطوح استزاتژی، بازاریابی و روابط عمومی وجود دارد.»
فروتن همچنین در ادامه اشارهای به برنامههای جاری نوکیا برای برقراری ارتباط تنگاتنک دوسویه با کاربران ایرانی کرد که جزئیات آن بعدآ اعلان خواهد شد.
فروهر فروتن مدیر کل نوکیا در ايران، و کریس برام نایب رئیس ارشد و مدیر منطقهای خاورمیانه و شمال آفریقای نوکیا پذيراي خبرنگاران ايراني بودند.
ايتنا - نوكيا استراتژیهای جدید خود را در ۱۱ فوریه و درست قبل از کنگره جهانی موبایل بارسلونا علني خواهد كرد.
نوكيا، بزرگترين توليد كننده گوشي تلفن همراه جهان به زودي استراتژيهاي جديد خود در بازار نفسگير رقابت را اعلام ميكند.
به گزارش ايتنا، در همين راستا مديران ارشد نوكيا در یک جلسه غیررسمی با اصحاب رسانه و روزنامهنگاران ايراني در باره اين موضوع به گفتوگو نشستند.
در این جلسه كه در دفتر اين شركت در تهران برگزار شد، کریس برام نایب رئیس ارشد و مدیر منطقهای خاورمیانه و شمال آفریقای نوکیا به همراه فروهر فروتن مدیر کل نوکیا در ایران طی گفتوگویی صریح و صمیمی به سوالات رسانهها پاسخ گفتند.
این سوالات بیشتر حول دو محور مطرح شدند؛ ابتدا همانطور که انتظار میرفت کنجکاوی بسیار راجع به اعلان عمومی استراتژیهای جدید که نوکیا در روز ۱۱ فوریه و درست قبل از کنگره جهانی موبایل در پیش دارد به چشم میخورد.
به گزارش ايتنا کریس برام در پاسخ به این سوال که موضوع این اعلان بزرگ استراتژیک چه خواهد بود گفت: «نوکیا بیش از ۵ میلیون گوشی با سیستم عامل سمبین فقط در سه ماهه چهارم ۲۰۱۰ فروخته است. در عین حال ما میدانیم که بازی در صنعت موبایل تقییرکرده است و دیگر ما با فضای رقابتی فقط بین گوشیهای موبایل مواجه نیستیم بلکه همه چیز در یک اکوسیستم معنی پیدا میکند. اکوسیستمی که تولیدکننده گوشی موبایل، برنامهنویسان نرمافزار برای موبایل، اپراتورها، دارندگان محتوا، کسب و کارهای دیگر و از همه مهمتر کاربران گوشی موبایل با هم در ارتباط تنگاتنگ هستند.»
برام ادامه داد: «باید صبر کرد و دید چشمانداز جدید نوکیا پس از اعلان استراتژیهای جدید توسط استفان الوپ در یازدهم فوریه چه خواهد بود، اما قطعآ این استراتژیهای در راستای جذابتر کردن نوکیا برای سایر بازیگران اکوسیستم موبایل است.»
محور دوم سوالات پیرامون میزان اهمیت بازار و مصرف کنندگان ایرانی برای نوکیا بود.
فروهر فروتن در پاسخ گفت: «ما تنها برند در حوزه موبایل هستیم که سرویس خدمات پس از فروشمان مستفیمآ توسط خودمان و نه از طریق نمایندگیهای توزیع هدایت میشود. همچنین سرویسهایی مانند بررسی اصالت گوشی و ضمانتنامه توسط پیامک و اینترنت مختص ماست که امکانی آسان برای مصرف کنندگان برای خرید گوشیهای مطمئن فراهم میکند و همه اینها حکایت از سرمایهگذاری و تلاشی است که برای این بازار و کاربران آن صرف شده و همچنان در جریان است. این ارتباط مستقیم و بیواسطه با کابران ایرانی نه تنها در خدمات پس از فروش بلکه در کلیه سطوح استزاتژی، بازاریابی و روابط عمومی وجود دارد.»
فروتن همچنین در ادامه اشارهای به برنامههای جاری نوکیا برای برقراری ارتباط تنگاتنک دوسویه با کاربران ایرانی کرد که جزئیات آن بعدآ اعلان خواهد شد.
فروهر فروتن مدیر کل نوکیا در ايران، و کریس برام نایب رئیس ارشد و مدیر منطقهای خاورمیانه و شمال آفریقای نوکیا پذيراي خبرنگاران ايراني بودند.