doctor.sniff
New member
به هجدهمین روز از مقاله 30 روز تا بهینهسازی سایت خوشآمدید!
مقدمه
احتمالا بازاریابی از طریق مقالات محبوبترین روش جهت جذب ترافیک بسوی یک وبسایت معین در نزد بازاریابان اینترنتی است
برای استفاده از این روش بازاریابی کافیست، مقالهای دارای 500 واژه را با در نظر گرفتن مسائل مربوط به بهینهسازی موتورهای جستجو نوشته و آن را به وبسایت http://ezinearticles.com (البته این سایت مقالات انگلیسی را دریافت میکند و شما با کمی جستجو میتوانید وبسایتهای مرجعی را پیدا کنید که مقالات شما را دریافت کرده و در بانک مقالات خود قرار دهند) ارائه نمائید. به یاد داشته باشید که در قسمت پروفایل خود لینک وبسایتتان را همراه با یک یا دو خط متنی وسوسهانگیز مبنی بر اینکه چرا خواننده باید وبسایت شما را بازدید کند، قرار دهید.
همچنین میتوانید مقالهای را دریافت و بعضی از واژههای محتوای آن را تعویض کنید و آن را در وبسایتهایی مانند goarticles.com، articlecity.com، associatedcontent.com، articledashboard.com، articlesbase.com و searchwarp.com ارائه نمائید.
تعویض واژههای مقاله
تعویض واژههای مقاله یعنی اطلاعاتی را از آن دریافت و آن را خط به خط بازنویسی کنید. بازنویسی محتوا میتواند هم به صورت دستی انجام شود هم به طور خودکار.
همچنین میتوانید در هر مقاله از کلیدواژههای متفاوت استفاده کنید. زیرا زمانیکه مقالاتتان در نتایج جستجوهای مختلف ظاهر شود، فرصت بهتری خواهید داشت. تنها کافیست که برای کلیدواژههای با قابلیت جستجوی بالا، آن عباراتی که ماهانه تنها حدود 100 بار جستجو شدهاند و همچنین کلیدواژههای فصلی رقابت کنید.
در کنار ترافیک مستقیمی که از مقالاتتان بدست میآورید، لینکهای ورودی یکطرفه جدیدی را نیز خواهید یافت. با توجه به تمام گفتههایم، اجازه دهید چگونگی ارسال ترافیک بسوی وبسایت شما توسط بازاریابی موثر از طریق مقالات، را خلاصه کنم:
مزایا :
1. دریافت ترافیک مستقیم از مقالات
2. دریافت ترافیک مستقیم از وبسایتهایی که مقالاتتان را بصورت دیجیتال چاپ مینمایند
3. دریافت ترافیک از موتورهای جستجو
4. لینکهای ورودی یکطرفه از دایرکتوریهای مقالات و وبسایتهایی که مقالات شما را منتشر میکنند به یاد داشته باشید که لینکهای ورودی (بویژه از نوع یکطرفه) برای دریافت ترافیک از طریق موتورهای جستجو ضروریست.
اگر در بدست آوردن لینکهای ورودی با مشکل مواجه شدهاید، بازاریابی از طریق مقالات میتواند برای آسان بدست آوردن آنها، راه خوبی باشد. لینکهای ورودی بیشتر برابر با بار یا وزن بیشتر در موتورهای جستجو است.
تکنیکهای زیر را هنگام استفاده از بازاریابی از طریق مقالات درنظر داشته باشید.
بطور مثال مقالهای ۳ قسمتی به صورت دنبالهدار بنویسید. شماره یک آن را به دایرکتوریهای مقالات ارائه کنید. 2 مقاله دیگر را در وبسایت خود قرار دهید. درون پروفایل خود در دایرکتوری، به خوانندگانتان اعلام کنید که میتوانند قسمت دوم و سوم این مقاله را در وبسایتتان بخوانند.
این گفته ممکن است بیمعنی به نظر رسد اما شما باید در مورد اموری که دیگران علاقمند به خواندن آنها میباشند، بنویسید. در غیر اینصورت، ترافیکی دریافت نخواهید کرد. پس یا مقالاتی جالب بنویسید و یا فردی را استخدام کنید که آنها را برایتان بنویسد.
مطمئن شوید در سبکی مینویسید که اولا موجب افزایش اعتماد خوانندگان به شما و دوما موجب افزایش دانش آنها میشود. در بازاریابی اینترنتی، مقالات حتی در فرآیند فروش میتوانند به ابزاری قدرتمند تبدیل شوند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListOb...نه-کنیم؟ روز-هجدهم:-بازاریابی-از-طریق-مقالات
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/بازاریابی از طریق مقالات.pdf
مقدمه
احتمالا بازاریابی از طریق مقالات محبوبترین روش جهت جذب ترافیک بسوی یک وبسایت معین در نزد بازاریابان اینترنتی است
برای استفاده از این روش بازاریابی کافیست، مقالهای دارای 500 واژه را با در نظر گرفتن مسائل مربوط به بهینهسازی موتورهای جستجو نوشته و آن را به وبسایت http://ezinearticles.com (البته این سایت مقالات انگلیسی را دریافت میکند و شما با کمی جستجو میتوانید وبسایتهای مرجعی را پیدا کنید که مقالات شما را دریافت کرده و در بانک مقالات خود قرار دهند) ارائه نمائید. به یاد داشته باشید که در قسمت پروفایل خود لینک وبسایتتان را همراه با یک یا دو خط متنی وسوسهانگیز مبنی بر اینکه چرا خواننده باید وبسایت شما را بازدید کند، قرار دهید.
همچنین میتوانید مقالهای را دریافت و بعضی از واژههای محتوای آن را تعویض کنید و آن را در وبسایتهایی مانند goarticles.com، articlecity.com، associatedcontent.com، articledashboard.com، articlesbase.com و searchwarp.com ارائه نمائید.
تعویض واژههای مقاله
تعویض واژههای مقاله یعنی اطلاعاتی را از آن دریافت و آن را خط به خط بازنویسی کنید. بازنویسی محتوا میتواند هم به صورت دستی انجام شود هم به طور خودکار.
همچنین میتوانید در هر مقاله از کلیدواژههای متفاوت استفاده کنید. زیرا زمانیکه مقالاتتان در نتایج جستجوهای مختلف ظاهر شود، فرصت بهتری خواهید داشت. تنها کافیست که برای کلیدواژههای با قابلیت جستجوی بالا، آن عباراتی که ماهانه تنها حدود 100 بار جستجو شدهاند و همچنین کلیدواژههای فصلی رقابت کنید.
در کنار ترافیک مستقیمی که از مقالاتتان بدست میآورید، لینکهای ورودی یکطرفه جدیدی را نیز خواهید یافت. با توجه به تمام گفتههایم، اجازه دهید چگونگی ارسال ترافیک بسوی وبسایت شما توسط بازاریابی موثر از طریق مقالات، را خلاصه کنم:
مزایا :
1. دریافت ترافیک مستقیم از مقالات
2. دریافت ترافیک مستقیم از وبسایتهایی که مقالاتتان را بصورت دیجیتال چاپ مینمایند
3. دریافت ترافیک از موتورهای جستجو
4. لینکهای ورودی یکطرفه از دایرکتوریهای مقالات و وبسایتهایی که مقالات شما را منتشر میکنند به یاد داشته باشید که لینکهای ورودی (بویژه از نوع یکطرفه) برای دریافت ترافیک از طریق موتورهای جستجو ضروریست.
اگر در بدست آوردن لینکهای ورودی با مشکل مواجه شدهاید، بازاریابی از طریق مقالات میتواند برای آسان بدست آوردن آنها، راه خوبی باشد. لینکهای ورودی بیشتر برابر با بار یا وزن بیشتر در موتورهای جستجو است.
تکنیکهای زیر را هنگام استفاده از بازاریابی از طریق مقالات درنظر داشته باشید.
بطور مثال مقالهای ۳ قسمتی به صورت دنبالهدار بنویسید. شماره یک آن را به دایرکتوریهای مقالات ارائه کنید. 2 مقاله دیگر را در وبسایت خود قرار دهید. درون پروفایل خود در دایرکتوری، به خوانندگانتان اعلام کنید که میتوانند قسمت دوم و سوم این مقاله را در وبسایتتان بخوانند.
این گفته ممکن است بیمعنی به نظر رسد اما شما باید در مورد اموری که دیگران علاقمند به خواندن آنها میباشند، بنویسید. در غیر اینصورت، ترافیکی دریافت نخواهید کرد. پس یا مقالاتی جالب بنویسید و یا فردی را استخدام کنید که آنها را برایتان بنویسد.
مطمئن شوید در سبکی مینویسید که اولا موجب افزایش اعتماد خوانندگان به شما و دوما موجب افزایش دانش آنها میشود. در بازاریابی اینترنتی، مقالات حتی در فرآیند فروش میتوانند به ابزاری قدرتمند تبدیل شوند.
ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListOb...نه-کنیم؟ روز-هجدهم:-بازاریابی-از-طریق-مقالات
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/بازاریابی از طریق مقالات.pdf