ahmadfononi
معاونت انجمن
با انجام یک نظرسنجی در وب، این نتیجه قاطع حاصل شد که اکثریت غالب کاربران، رضایتی از سرعت سرویس اینترنت خود ندارند.
در نظرخواهی اینترنتی که اخیرا انجام شد، از کاربران خواسته شده یود که از میان گزینههای موجود، نظر خود را در باره سرویس اینترنت مورد استفادهشان اعلام نمایند.
گزینههای ممکن، در میان دو سر طیف «رضایت کامل» و نارضایتی کامل» قرار داشتند.
آنچه نتیجه این نظرسنجی نشان میدهد، حاکی از نارضایتی کلی بیش از 94درصد کاربران از سرعت ارتباطشان در اینترنت است که به اعتقاد اکثریت قریب به اتفاق آنها، «باعث اتلاف وقت و عمر» میگردد.
شایان توجه است که نظرسنجی مزبور، یکی از بیشترین پاسخها را در بین نظرسنجیها دورهای ایتنا به همراه داشته است.
همچنین نکته جالب توجه این است که نسبت مابین درصد انتخاب گزینههای ممکن از سوی شرکت کنندگان، با گذشت زمان تقریبا ثابت مانده و این نشان از دقت بیشتر و عمق این نظرسنجی خواهد بود.
در نظرخواهی اینترنتی که اخیرا انجام شد، از کاربران خواسته شده یود که از میان گزینههای موجود، نظر خود را در باره سرویس اینترنت مورد استفادهشان اعلام نمایند.
گزینههای ممکن، در میان دو سر طیف «رضایت کامل» و نارضایتی کامل» قرار داشتند.
آنچه نتیجه این نظرسنجی نشان میدهد، حاکی از نارضایتی کلی بیش از 94درصد کاربران از سرعت ارتباطشان در اینترنت است که به اعتقاد اکثریت قریب به اتفاق آنها، «باعث اتلاف وقت و عمر» میگردد.
شایان توجه است که نظرسنجی مزبور، یکی از بیشترین پاسخها را در بین نظرسنجیها دورهای ایتنا به همراه داشته است.
همچنین نکته جالب توجه این است که نسبت مابین درصد انتخاب گزینههای ممکن از سوی شرکت کنندگان، با گذشت زمان تقریبا ثابت مانده و این نشان از دقت بیشتر و عمق این نظرسنجی خواهد بود.