Mahdi Askari
مدير فنی
هنگامی که Uncharted 4: A Thief’s End در E3 2014 معرفی شد اولین چیزی که به چشم میخورد گرافیک خیره کننده بازی بود و آن نمایش به طور کامل بصورت In-game بود . این موضوع نشان میدهد که ما در نسخه نهایی باید در انتظار یک اثر بزرگ گرافیکی باشیم . بدون هیچ شکی Naughty Dog یکی از قوی ترین تیم های برنامه نویسی و مهندسین خبره در زمینه گرافیک و کیفیت بصری را در اختیار دارد که یکی از این افراد تاثیرگذار خانم Corrinne Yu است ، شخصی که از ارکان اصلی اجرای روان 60 فریم عنوان The Last Of Us : Remastered بود .
بتازگی Corrinne Yu برنامه نویس ارشد بخش گرافیک Naughty Dog دیدگاه خود در مورد گرافیک یک اثر را در میان گذاشته است . از دید ایشان ما عناوین زیادی را دیده ایم که با تعداد پولیگان های زیادی طراحی شده اند اما به دلیل عمق نداشتن مدل های بازی و عدم توجه لازم به جزئیات بعد از مدتی گرافیک بازی تکراری و کسل کننده می شود . به گفته ایشان آنها در سعی هستند که عناوین Naughty Dog بخصوص Uncharted 4: A Thief’s End به چنین مشکلی برنخورد . ایشان در مورد گرافیک Uncharted 4: A Thief’s End گفت :
" تعداد پولیگان و چندضلعی ها فوق العاده بالا است اما نکته مهم این است که ما باید به همان میزان به کیفیت پوست ، ماهیچه ها و سایه گذاری بر روی آنها نیز توجه کنیم زیرا یک کاراکتر با تعداد پولیگان های بسیار بالا اما با عمق و جزئیات کم بعد از مدتی تکراری و خسته کننده می شود و این چیزی است که باید به آن توجه کنیم "
خانم Corrinne Yu پیش از پیوستن به Naughty Dog در استودیو 343 کار کرده بود و با همکاری ایشان عنوان HALO 4 با گرافیکی خیره کننده عرضه شد ، گرافیکی که در VGX 2012 به عنوان بهترین گرافیک سال برگزیده شد . ایشان فعالیت خود در Naughty Dog را از سال 2013 اغاز کرد و از این دوران به عنوان دورانی آموزنده یاد کرده است . در این مدت خانم Yu بر روی Naughty Dog Engine و تقویت آن بر روی PS4 ، و ارتقا گرافیکی عنوان The Last Of Us Remastered کار کرده است .
لازم بذکر است عنوان Uncharted 4: A Thief’s End به عنوان بزرگترین پروژه انحصاری کنسول Playstation 4 در سال 2015 عرضه خواهد شد .