رضــrezaــا
کاربر ویژه
كمپانی نايك نيز وارد عرصه گجت های هوشمند شد و تصميم گرفت ساعت هوشمند خود را توليد كند. اين محصول قرار است در اوايل سال 2014 وارد بازار شود.
Nike بیش از ۳۰ درصد بازار جهانی محصولات و پوشاک ورزشی را در اختیار دارد، اما از آنجایيکه شرکتهای الکترونیکی به سمت تولید ساعتهای مچی هوشمند روی آوردهاند و نسل جدید این ساعتها هم شامل ابزارهای ورزشی و تناسب اندام میشود، این مسئله میتواند برای Nike يك هشدار باشد.
اين كمپانی يك ابزاری با نام Fuelband را قبلا وارد بازار كرده است كه یک دستبند ساده با نگهداری اطلاعات مربوط به تناسب اندام می باشد و امکان انتقال آنها به سرور مربوطه برای تجزیه و تحلیل بیشتر را نيز فراهم میکند. توليد ساعت هوشمند را می توان ارتقاء اين ابزار قبلی Nike دانست.
بزرگترین رقیب Nike یعنی شرکت Adidas به تازگی ساعت مچی هوشمند خود را روانه بازار کرده است که میتواند با گوشیهای هوشمند مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوزفون ارتباط برقرار کند.
Nike بیش از ۳۰ درصد بازار جهانی محصولات و پوشاک ورزشی را در اختیار دارد، اما از آنجایيکه شرکتهای الکترونیکی به سمت تولید ساعتهای مچی هوشمند روی آوردهاند و نسل جدید این ساعتها هم شامل ابزارهای ورزشی و تناسب اندام میشود، این مسئله میتواند برای Nike يك هشدار باشد.
اين كمپانی يك ابزاری با نام Fuelband را قبلا وارد بازار كرده است كه یک دستبند ساده با نگهداری اطلاعات مربوط به تناسب اندام می باشد و امکان انتقال آنها به سرور مربوطه برای تجزیه و تحلیل بیشتر را نيز فراهم میکند. توليد ساعت هوشمند را می توان ارتقاء اين ابزار قبلی Nike دانست.
بزرگترین رقیب Nike یعنی شرکت Adidas به تازگی ساعت مچی هوشمند خود را روانه بازار کرده است که میتواند با گوشیهای هوشمند مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوزفون ارتباط برقرار کند.