مارکوس مارکی از استودیو remedy بیان میکند که تصمیم این شرکت برای امضای قرارداد انحصاری با مایکروسافت خطر کسب و کار و در کنار آن باعث شد که ما از فناوری پیشرفته ps3 چشم پوشی کنیم.
وی در مصاحبه با CVG گفت: بازی در ابتدا قرار بود برای PC ، XBOX360 و PS3 به بازار آید که بعد از پیشنهاد خیلی خوبه مایکروسافت تصمیم گرفتیم که بازی فقط برای این کنسول منتشر شود و دیگر نگران کاهش فروش بازی نبودیم.
استراتژی ما تمرکز بر روی این عنوان بود و ما تمام تلاشمان را برای عرضه هر چه بهتره بازی انجام دادیم ما می دانستیم که می توانیم عنوانی را عرضه کنیم که کمتر تولید کننده ای می توانست به آن دست یابد اما خوب در این راه با مشکلاتی هم مواجه شدیم که برخی از آنها از دست ما خارج بودند از جمله پخش چند نفره بازی که احتیاج به تلاش تیم بزرگ و گسترده ای داشت.
رفتن ما به سمت مایکروسافت به منزله این بود که تکنولوژی بزرگی را از دست دادیم و این خطر و ریسک به تکنولوژی کسب و کار تغییر کرد . وی همنچین بیان کرد که در برهه ای از زمان REMEDY تصمیم گرفت که موتور بازی را به آنریل تغییر دهد. ما تحقیق کردیم در باره مورد آنریل و دیگر موتورها ، اما این مربوط به موقعی می شد که قرار بود بازی برای XBOX360 و PS3 باشد. هر چند که برنامه ریزی ما در ابتدا عرضه بازی بر روی کنسول ها و PC بود.
بازی بالاخره بعد از 5 سال در سال قبل به صورت انحصاری برای 360 منتشر شد با این حال مکی گفت که از موتور ایجاد شده برای بازی راضی می باشد و هر آنچه را که میخواستیم بر روی این موتور و در بازی ایجاد کردیم. در آخر هم لازم است که بگوییم که نسخه PC بازی لغو و ALAN WAKE2 هم هنوز چیزی در مورد آن مشخص نیست
وی در مصاحبه با CVG گفت: بازی در ابتدا قرار بود برای PC ، XBOX360 و PS3 به بازار آید که بعد از پیشنهاد خیلی خوبه مایکروسافت تصمیم گرفتیم که بازی فقط برای این کنسول منتشر شود و دیگر نگران کاهش فروش بازی نبودیم.
استراتژی ما تمرکز بر روی این عنوان بود و ما تمام تلاشمان را برای عرضه هر چه بهتره بازی انجام دادیم ما می دانستیم که می توانیم عنوانی را عرضه کنیم که کمتر تولید کننده ای می توانست به آن دست یابد اما خوب در این راه با مشکلاتی هم مواجه شدیم که برخی از آنها از دست ما خارج بودند از جمله پخش چند نفره بازی که احتیاج به تلاش تیم بزرگ و گسترده ای داشت.
رفتن ما به سمت مایکروسافت به منزله این بود که تکنولوژی بزرگی را از دست دادیم و این خطر و ریسک به تکنولوژی کسب و کار تغییر کرد . وی همنچین بیان کرد که در برهه ای از زمان REMEDY تصمیم گرفت که موتور بازی را به آنریل تغییر دهد. ما تحقیق کردیم در باره مورد آنریل و دیگر موتورها ، اما این مربوط به موقعی می شد که قرار بود بازی برای XBOX360 و PS3 باشد. هر چند که برنامه ریزی ما در ابتدا عرضه بازی بر روی کنسول ها و PC بود.
بازی بالاخره بعد از 5 سال در سال قبل به صورت انحصاری برای 360 منتشر شد با این حال مکی گفت که از موتور ایجاد شده برای بازی راضی می باشد و هر آنچه را که میخواستیم بر روی این موتور و در بازی ایجاد کردیم. در آخر هم لازم است که بگوییم که نسخه PC بازی لغو و ALAN WAKE2 هم هنوز چیزی در مورد آن مشخص نیست