• توجه: در صورتی که از کاربران قدیمی ایران انجمن هستید و امکان ورود به سایت را ندارید، میتوانید با آیدی altin_admin@ در تلگرام تماس حاصل نمایید.

Ubisoft عملکرد بهتره در توسعه عناوین PC را تعهد می دهد

Mahdi Askari

مدير فنی
o8bvte4yu3ibd4lf1q0k.jpg


Assassin’s Creed و Far Cry همانطور که در میان کنسول گیمر ها از محبوببت بالایی برخورد اند، در میان PC گیمر ها نیز همواره عناوینی محبوبی به حساب می آمدند، اما در نظر یوبیسافت نسخه PC این عناوین اهمییت پایین تری داشته. حال این ناشر امیدوارم است که تغییری در این رویه ایجاد نماید.​
همانطور که می دانید یوبیسافت در گذشته مشکلاتی با PC گیمینگ داشت. حدودا دو سال پیش بود که به لطف استفاده از DRM، آنها در نظر بسیاری از PC گیمر ها به شدت منفور بودند و از طرف دیگر نیز علاقه بسیاری به انتشار نسخه PC عناوینشان مدتی بعد از عرضه نسخه کنسولی داشتند.​
اما در سالهای اخیر این ناشر رویکرد متفاوت تری را در پیش گرفته، انحلال قفل DRM و انتشار نسخه PC بازی هایشان نیز به نسخه کنسولی نزدیک و نزدیک تر شده که به این دلایل مستحق تحسین است. اما در حال حاضر نیز می توان از کیفیت پایین پورت عناوین این ناشر بر روی پلتفرم PC و مشکلات Uplay یاد کرد.​
در مصاحبه با MCV، آقای Alain Corre عضو هیئت رئیسه شرکت یوبیسافت اذعان داشت که هنوز کار هایی وجود دارد که باید انجام شوند و یوبیسافت نیز در پی عملی کردن آنهاست.​
وی گفت : ما به نیاز PC گیمر ها را اهمیت می دهیم و در پی آن هستیم که چگونگی ساخت و پشتیبانی از عناوین PC را بهبود بخشیم. ما به بازخورد های بازیکنان گوش می دهیم و بر اساس آنها عمل خواهیم کرد. برای نمونه به DRM و ایجاد توازن در تاریخ انتشار عناوین مان اشاره می کنم. مثالی دیگر Assassin’s Creed Unity و Far Cry 4 که به صورت همزمان بر روی کنسول ها و PC منتشر می شوند و تاکید میکنم که ما این برنامه را در عناوین بزرگ مان ادامه خواهیم داد.​
در نهایت، بهبود در بهینه سازی عناوینمان در تمامی پلتفرم ها که شامل PC نیز می شود را تعهد می کنم.​
Corre گفت که PC گیمر ها بخش اعظمی از مشتریان این کمپانی را تشکیل می دهند و از 11% در سالهای مالی 2012-2013 به 15% در سالهای 2013-2014 افزایش یافته اند. وی در این مورد اضافه کرد که این اتفاق نشانه رشد عملکرد ما در این ضمینه است.​
 
بالا