Mahdi Askari
مدير فنی
The Witcher 3: Wild Hunt از گرافیکی ترین عناوین حال حاضر صنعت گیم به حساب می آید و CD Projekt نیز سعی در ارائه تجربه ای مشابه در هر دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One دارد. با وجود شباهت هایی که بین این دو کنسول وجود دارد، PS4 و Xbox One هر کدام قطعا دارای سخت افزار منحصر به فرد خود هستند. حال سوال اینجاست که با توجه به استفاده کنسول PS4 از حافظه GDDR5 و برتری در ضمینه معماری حافظه، آیا CD Projek از ویژگی های گرافیکی خاص که قرار است در میان کنسولها تنها در PS4 دیده شود استفاده خواهد کرد؟
Balazs Torok برنامه نویس ارشد موتور استدیوی CD Projek در این باره اذعان داشت :" هدف ما همیشه فراهم آوردن بهترین تجربه ممکن برای تمامی گیمرها بدون در نظر گرفتن پلتفرم هاست، بنابراین بر روی توسعه ویژگی های گرافیکی خاص در هیچ یک از آنها تمرکز نخواهیم داشت. "
در مورد نوع anti-aliasing مورد استفاده در نسخه های PS4 و Xbox One بازی نیز Balazs اظهار داشت که در این مورد از ویژگی مبنتی بر سخت افزاری مانند MSAA استفاده نخواهند کرد : " ما هنوز در حال تحقیق آپشن های مربوط به ویژگی anti-aliasing هستیم اما مطمئن هستیم که در رابطه با این ویژگی از نوع "screen space" استفاده خواهیم کرد و نوع مبتنی بر سخت افزاری مانند "MSAA" نخواهد بود. "
The Witcher 3: Wild Hunt فوریه 2015 منتشر می شود.