رضــrezaــا
کاربر ویژه
فروش 2013: دو تولید کنندگان حق بیمه آلمانی می تواند هر یک وارد یک رکورد جدید فروش در شش ماه اول. آسیا موتور رشد باقی مانده است
ب ام و و آئودی به لطف کسب و کار خوب در خارج از کشور به عنوان بسیاری از اتومبیل در نیمه اول سال از هر زمان دیگری قبل فروخته شده و هنوز رقبای دایملر را پشت سر گذاشت. BMW فروش خود را با 6 درصد در پایان ماه ژوئن افزایش یافته است، آئودی افزایش 6.4 درصد به دست آورد. در میان این پرونده عمدتا به دلیل رشد قوی در آسیا بود، به عنوان شرکت در مونیخ و اینگل اشتاد روز دوشنبه گزارش. با این حال، در بسیاری از کشورهای اروپایی، اعداد بد بود.همچنین در آلمان، حجم فروش کاهش یافته است.
در نیمه اول 954 521 وسایل نقلیه از BMW، BMW در سراسر جهان تحویل کوتاه و رولز رویس از. از این تعداد، 804 248 با نام تجاری BMW هسته. آئودی آن را در این زمان در اطراف 780.500 اتومبیل به ارمغان آورد. بنابراین، هر دو تولید کنندگان دایملر پیش با 746 300 اتومبیل در شش ماه اول بود. عرضه سه تولید کننده برتر کلاس برای سال یک مسابقه برای کسب مقام اول.
[h=2]بازار خودرو آسیا: BMW 14.4 درصد افزایش می یابد
موتور رشد BMW آسیا باقی مانده است، که در آن گروه از ژانویه تا ژوئن به فروش حدود 272.000 وسایل نقلیه و در نتیجه 14.4 درصد بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. در ایالات متحده، سوار BMW، یک افزایش 9 درصد. در اروپا، با این حال، توقف وجود دارد: وجود دارد، آمار فروش فقط کمتر از 437،000 وسیله نقلیه در حدود سطح از نیمه اول سال 2012 بودند. آن را در آلمان به خصوص بد بود. با حدود 138،600 خودرو BMW در بازار داخلی 6.9 درصد اتومبیل های کمتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته به فروش می رسد.
همچنین برای آئودی آلمان باقی مانده کاهش از 4.3 درصد در نیمه اول از پرت به پایین. و حتی بیشتر، خرید و فروش در فرانسه (پایین 8.6 درصد) و ایتالیا (پایین 9.8 درصد). رشد، به خصوص در آسیا می تواند تابعه VW اما این تعداد بیش از را تشکیل می دهند: در چین، به ویژه منافع قوی در ماه ژوئن تضمین که آئودی در حال حاضر شروع به پریدن کرد علامت 200،000 خودروهای فروخته شده در اواسط سال. آئودی در حال حاضر در چین به مدت 25 سال بوده است و در آنجا به مدت طولانی است که رهبر بازار در میان تولید کنندگان لوکس کلاس.