ابتدا از منوی Create تب Extended Primitives آبجکت Hedra رو انتخاب کنید و ایجاد نمایید ، و تنظیمات زیر رو برای اون اعمال کنید.
حالت انتخاب در family باید Dodec/Icos باشه و در family paramiters بدین صورت : P=0.38; Q=0.0
تا شکل زیر رو بدست بیارید :
با Right Clicke رو شکل آبجکت رو به editable poly تبدیل کنید.
حالت Edage رو فعال کنید وکل آبجکت رو مورد انتخاب قرار بدید.
گزینه Extrude رو برگزینید ( دکمه کوچ کنار Extrude ) و اعداد مشخص شده رو برای دو فیلد مورد نظر پر نمایید.
height=-1.0 ; extrusion base width=0.3
این بار حالت Polygan رو مورد انتخاب قرار دهید ، و دو بار دکمه tessellate در منوی Edit Geometry بفشارید.
سپس از مودیفایر لیست گزینه spherify رو انتخاب و به آن مقدار ۸۵% نسبت دهید .
حال به شکل خود از منوی مودیفایر لیست ، یک meshsmooth نسبت دهید.
حال از توپ فوتبال خود لذت ببرید ، ...
حالت انتخاب در family باید Dodec/Icos باشه و در family paramiters بدین صورت : P=0.38; Q=0.0
تا شکل زیر رو بدست بیارید :
با Right Clicke رو شکل آبجکت رو به editable poly تبدیل کنید.
حالت Edage رو فعال کنید وکل آبجکت رو مورد انتخاب قرار بدید.
گزینه Extrude رو برگزینید ( دکمه کوچ کنار Extrude ) و اعداد مشخص شده رو برای دو فیلد مورد نظر پر نمایید.
height=-1.0 ; extrusion base width=0.3
این بار حالت Polygan رو مورد انتخاب قرار دهید ، و دو بار دکمه tessellate در منوی Edit Geometry بفشارید.
سپس از مودیفایر لیست گزینه spherify رو انتخاب و به آن مقدار ۸۵% نسبت دهید .
حال به شکل خود از منوی مودیفایر لیست ، یک meshsmooth نسبت دهید.
حال از توپ فوتبال خود لذت ببرید ، ...