يكي از شركتهاي خودروسازي چين قصد دارد از سال آينده يكي از محصولاتش به نام "BENNI" را در ايران توليد كند.
شركت خودروسازي چونگينگ چانگان در اين رابطه اعلام كرد كه از سال آينده خودروهاي ساخت خود را در ايران مونتاژ ميكند.
اين شركت هماكنون با مشاركت شركت خودروسازي فوردموتور در زمينه توليد خودرو در چين فعاليت دارد.
خودرويي كه شركت چيني يادشده قصد دارد در ايران توليد كند، خودرويي كامپكت (متوسط) بوده كه در چين و براي مصرف داخلي اين كشور طراحي شده است.
قرار است اين خودرو با مشاركت بنيان توسعه صنعتي پارس و در مرحله اول با توليد 50 هزار دستگاه در سال در ايران توليد شود كه ميتواند در مراحل بعد به 250 هزار دستگاه افزايش يابد.
به گزارش رويترز، شركت چونگينگ چانگان چين در حال حاضر با شركتهاي فوردموتور آمريكا و مزدا ژاپن همكاري دارد.
گفتني است، شركت بنيان توسعه پارس (زير مجموعه بنرو) همكار سان يانگ كره و فيات ايتالياست كه گفته ميشود توسط جمعي از مديران سابق ايران خودرو اداره ميشود و تاكنون نيز سان يانگ موسوم به بنز كرهيي (چيرمن) و كوراندو در آن توليد شده است.
بنرو و فيات درخصوص همكاري مشترك براي توليد خودرو و گسترش صنايع جانبي اين صنعت هفتم بهمن سال 1383 قراردادي را براي توليد مدلهاي پاليو هاچبك، سيانا مدل سدان، ادونچر مدل استيشن واگن، وانت استرادا، سري خودروهاي چند منظوره دوگانهسوز به همراه خودروهاي دوبلو و مالتي پلا با قابليت استفاده از دو نوع سوخت بنزين و CNG امضا كرده بودند.
مسوولان شركت بنرو دو سال پيش قصد داشتند توليد فيات سيينا را آغاز كنند كه اين امر با تاخير مواجه شد.
اين خودرو صندوقدار در كلاس B قرار بود از نيمه دوم سال 2005 توليد شود، اما بهدليل مجهز نبودن كارخانه، اين كار بارها به تعويق افتاد.
شركت خودروسازي چونگينگ چانگان در اين رابطه اعلام كرد كه از سال آينده خودروهاي ساخت خود را در ايران مونتاژ ميكند.
اين شركت هماكنون با مشاركت شركت خودروسازي فوردموتور در زمينه توليد خودرو در چين فعاليت دارد.
خودرويي كه شركت چيني يادشده قصد دارد در ايران توليد كند، خودرويي كامپكت (متوسط) بوده كه در چين و براي مصرف داخلي اين كشور طراحي شده است.
قرار است اين خودرو با مشاركت بنيان توسعه صنعتي پارس و در مرحله اول با توليد 50 هزار دستگاه در سال در ايران توليد شود كه ميتواند در مراحل بعد به 250 هزار دستگاه افزايش يابد.
به گزارش رويترز، شركت چونگينگ چانگان چين در حال حاضر با شركتهاي فوردموتور آمريكا و مزدا ژاپن همكاري دارد.
گفتني است، شركت بنيان توسعه پارس (زير مجموعه بنرو) همكار سان يانگ كره و فيات ايتالياست كه گفته ميشود توسط جمعي از مديران سابق ايران خودرو اداره ميشود و تاكنون نيز سان يانگ موسوم به بنز كرهيي (چيرمن) و كوراندو در آن توليد شده است.
بنرو و فيات درخصوص همكاري مشترك براي توليد خودرو و گسترش صنايع جانبي اين صنعت هفتم بهمن سال 1383 قراردادي را براي توليد مدلهاي پاليو هاچبك، سيانا مدل سدان، ادونچر مدل استيشن واگن، وانت استرادا، سري خودروهاي چند منظوره دوگانهسوز به همراه خودروهاي دوبلو و مالتي پلا با قابليت استفاده از دو نوع سوخت بنزين و CNG امضا كرده بودند.
مسوولان شركت بنرو دو سال پيش قصد داشتند توليد فيات سيينا را آغاز كنند كه اين امر با تاخير مواجه شد.
اين خودرو صندوقدار در كلاس B قرار بود از نيمه دوم سال 2005 توليد شود، اما بهدليل مجهز نبودن كارخانه، اين كار بارها به تعويق افتاد.